Hop til indhold

Recommended Posts

Det tror jeg de fleste elsker. Jeg kan godt li at ligge øverst hvilket nogle gange fører til fnisen og usikkerhed  hos dem, men jeg kan ikke huske at være blevet afvist.  Hvis jeg ikke er første kunde en dag og det er en pige der tilbyder “uden” så er jeg sgu ikke interesseret i at slikke dog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligvis svært at anbefale en der elsker 69. Mange er jo rigtig gode til at foregive at de kan lide det de tilbyder, men som udgangspunkt tror jeg at de fleste er glade for 69 stillingen. Måske du skulle kigge på nogle af anmeldelserne af thaipiger og udvælge nogle af dem der har gode anbefalinger. Hvis GP'en kan lide sex er der nok en stor sandsynlighed for, at hun også nyder en 69'er. Det er nok den bedste anbefaling jeg kan give dig, selvom det ikke besvarer dit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Mao i Herlufmagle, hun elsker både at blive slikket og slikke pik smf

Jeg ville kalde hende en thai-gammel-dame fremfor thaipige. 
Fair nok at du altid gør meget god reklame for hende, men det er da absolut ikke en jeg ville besøge igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 14 timer siden:

men det er da absolut ikke en jeg ville besøge igen. 

Jamen, så lader du jo bare være med det jo......-_-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...