Gangbang-milf 657 Skrevet for 13 timer siden (edited) Så er jeg klar til endnu en omgang af mine frække gangbang. Glæder mig til at blive godt brugt. Gangbang: Torsdag d. 11. september 12:00-13:30 Torsdag d. 11. september 19:30-21:00 Kun 1000 kr. For 1,5 times fræk gangbang. Ikke mulighed for analsex denne gang. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt inden og efter gangbang. Spørg for mine priser. Dog begrænset tid til alene-møder denne gang. ❤️ ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 63 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 11 september dag eller 11 september aften i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck Redigeret for 13 timer siden af Gangbang-milf Ændring dato 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg