Hop til indhold
Rasmus52

NiCki Herning

Recommended Posts

Det er vel ikke usandsynligt at hun kan have oprettet en ny profil. Men det er vel næppe sandsynligt at en anden har overtaget hendes mailkonto?

Det kunne da være interessant at mødes med hende til sex i det fri.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grunden til at jeg tvivler, er de ar hun har bag på det ene ben,

Disse ar har vi tidligere snakket om herinde, og de ville ikke være så nemt at skjule.

Jernsvinet, var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget vinduesglas??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes også den ligner den samme mail, men profilnavnet på annoncelight (som vist er lidt i udu) er ikke den samme.

Linker lige til en af hendes gamle annoncer, som hun vist har glemt at slette:

https://annoncelight.dk/annonce/106528/nicki-i-herning-torsdag-d-20-21562393

Var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget glas??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grunden til at jeg tvivler, er de ar hun har bag på det ene ben,

Disse ar har vi tidligere snakket om herinde, og de ville ikke være så nemt at skjule.

Jernsvinet, var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget vinduesglas??

Må indrømme at jeg ikke lagde mærke til det ved hverken mit første eller andet besøg, først ved mit 3. besøg spurgte jeg hende lidt til det, da jeg havde læst en anden brugers insuationer og hendes eget svar omkring det og hun viste mig sine ar, som næsten ikke ses - ihvertfald ikke på billeder - jeg synes faktisk de bare er med til at give hende personlighed - tattooveringerne derimod kunne jeg godt undvære  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist mange svar på de ar.. Men har nu modtaget flere billeder af hende bagfra.. Og det er den dejlige forrygende Nicki... Kan bare ikke få kontakt.. Nogen som er heldige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt god pointe, men en anelse underligt du så selv vælger at fortælle mig hun har skåret i sig selv, da hun var yngre.

Måske hun bare ikke gider folk, der så spørger ind til det og fortæller en lille hvis løgn og et fald. Det pynter ikke på hendes elles smækre krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt god pointe, men en anelse underligt du så selv vælger at fortælle mig hun har skåret i sig selv, da hun var yngre.

Hvem er det du skriver til?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...