veludrustenkbh 118 Skrevet tirsdag klokken 14:06 Var forbi der i går, flinke til at sms,er. Havde aftalt en 30min, ankommet til adressen fik jeg at vide det tager lige 2 min. Har ikke hørt noget siden. https://annoncelight.dk/showad/436303 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 126 Skrevet tirsdag klokken 16:12 Hun har nok spottet dig fra et vindue og tænkt, at ham gider jeg ikke have til at kneppe mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 118 Skrevet onsdag klokken 14:03 Det var da en mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 126 Skrevet onsdag klokken 18:50 veludrustenkbh skrev, for 4 timer siden: Det var da en mulighed Jeg har selv oplevet noget lignende. Det var vist i Aalborg engang. Jeg havde lavet en aftale med en glædespige, og der havde været god og hurtig kommunikation. Bekræfter som aftalt aftalen en halv times tid inden, og skriver at jeg lige vil tage et hurtigt bad og så gå de 10-15 min til hendes sted. Hurtigt OK retur. Da jeg er fem minutter derfra skriver jeg, at jeg er der om 5 min. OK igen. Jeg kommer hen til døren og skriver at nu er jeg fremme ved adresse. Og så var der total tavshed. Hvorfor? Ja, godt spørgsmål. Mit eget bedste bud er, at hun har spottet mig og tænkt, at hun ikke gad have besøg af mig. Synes ellers jeg er rimelig tilforladelig, men hver sin smag. Men helt sikkert en træls oplevelse at bevæge sig forgæves ud i vintermørket. Tilbage på hotellet var det så ligesom for sent at finde en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg