B.Regus 7 Skrevet tirsdag klokken 13:15 Hel allesammen min kone og jeg vil gerne prøve at være flere mænd om hende. Men hvordan skal vi finde seriøse mand ? . Det vil skulle forgå væk fra vores lokalsamfund så man er anonym. Vores tanker er 5/6 mand inklusive mig om hende. Alle skal komme oppe i hende vil folk det ?. Vi tænker et hotel vi har et i tankerne i Københavns området. Vil folk sådan et arrangement og vil de dukke op ? Vil være øv hvis ingen eller bare en dukker op. Hvad er jeres erfaring? Vi et par ganske normale først i halvtredserne hun er buttet sexet let antændelig og kan tage pik. Håber at høre fra jer om erfaringer og gode råd. Mvh 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poppel 101 Skrevet tirsdag klokken 13:18 Du finder de mænd du skal bruge på sexidetfri.dk her finder du også et egnet sted til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 290 Skrevet tirsdag klokken 13:41 @poppel er det din oplevelse at http://www.sexidetfri.dk er et site med meget aktivitet? Jeg er fortsat på den gratis side af betalingsmuren og kunne derfor blot kigge i forum - der var den aktivitet jeg kunne se mindst en måned gammel og flere fora havde ikke haft aktivitet i flere år. Men jeg hører gerne fra en brugers synspunkt om tjenesten er pengene værd. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xmand 14 Skrevet tirsdag klokken 13:54 Hej Regus Jeg forstår jeres ønsker og betænkeligheder. Det er svært at finde seriøse mødesikre mænd, det gør det ikke lettere når kvinden er op i årene og buttet, måske skal det også koste noget for at dække udgifterne. For at undgå dårlige oplevelser, hvor mændene ikke kan, selv om de er nået frem, hvor I bliver skuffet over det lille fremmøde, vil jeg anbefale at I tager til Tyskland, der har de en helt andet tradition, og der kan I helt anonymt tilmelde jer, næsten til hvilke party I ønsker, med næsten garanti for ikke at møde danskere, med garanti for at hun får masser af udløsninger i fissen, I bestemmer hvem der skal "på" hvornår det skal stoppe, tyspisk er der ikke anal. og kvinden siger selv fra ved oral udløsning, og typisk er der ikke fingre knep, det kan i hvert fald nemt vælges fra (kein Finger, bitte) Jeg har selv deltaget i utallige GB uden gummi og har ikke fået en "dårlig", det er meget få Gb der bliver aflyst pga. at der er opstået sygdom, selv om de annonceres lang tid i forvejen Jeg har selv rejst til Nordrhein-Westfalen, lavpris fly til Cologne, evt leje en bil, hvis I vil køre selv er der lidt muligheder I Hamburg, Hannover eller andet se muligheder på nedenstående hjemmesider: Fickpartys.net Eronity.com Kig på det, det ser voldsomt ud, for nye, men det er hyggeligt nok, generelt velordnet forhold, ulempen er at de taler tysk, men med få gloser kan man klare sig, det er i hvert fald effektivt og anonymt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5341 Skrevet tirsdag klokken 14:18 xmand skrev, for 19 minutter siden: Hej Regus Jeg forstår jeres ønsker og betænkeligheder. Det er svært at finde seriøse mødesikre mænd, det gør det ikke lettere når kvinden er op i årene og buttet, måske skal det også koste noget for at dække udgifterne. For at undgå dårlige oplevelser, hvor mændene ikke kan, selv om de er nået frem, hvor I bliver skuffet over det lille fremmøde, vil jeg anbefale at I tager til Tyskland, der har de en helt andet tradition, og der kan I helt anonymt tilmelde jer, næsten til hvilke party I ønsker, med næsten garanti for ikke at møde danskere, med garanti for at hun får masser af udløsninger i fissen, I bestemmer hvem der skal "på" hvornår det skal stoppe, tyspisk er der ikke anal. og kvinden siger selv fra ved oral udløsning, og typisk er der ikke fingre knep, det kan i hvert fald nemt vælges fra (kein Finger, bitte) Jeg har selv deltaget i utallige GB uden gummi og har ikke fået en "dårlig", det er meget få Gb der bliver aflyst pga. at der er opstået sygdom, selv om de annonceres lang tid i forvejen Jeg har selv rejst til Nordrhein-Westfalen, lavpris fly til Cologne, evt leje en bil, hvis I vil køre selv er der lidt muligheder I Hamburg, Hannover eller andet se muligheder på nedenstående hjemmesider: Fickpartys.net Eronity.com Kig på det, det ser voldsomt ud, for nye, men det er hyggeligt nok, generelt velordnet forhold, ulempen er at de taler tysk, men med få gloser kan man klare sig, det er i hvert fald effektivt og anonymt. Sikke noget vås at det er svært at trække flere mænd til fordi man ikke er åleslank og purung. Jeg og nemtøsen afholdte gb for nogle år siden med kæmpe succes. Jeg har som stor kvinde oppe i alderen ingen problemer med at trække mænd til og det ved jeg at andre gper i samme kategori heller ikke har. så hvor ligger problemet mon! 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B.Regus 7 Skrevet tirsdag klokken 14:30 xmand skrev, for 35 minutter siden: Hej Regus Jeg forstår jeres ønsker og betænkeligheder. Det er svært at finde seriøse mødesikre mænd, det gør det ikke lettere når kvinden er op i årene og buttet, måske skal det også koste noget for at dække udgifterne. For at undgå dårlige oplevelser, hvor mændene ikke kan, selv om de er nået frem, hvor I bliver skuffet over det lille fremmøde, vil jeg anbefale at I tager til Tyskland, der har de en helt andet tradition, og der kan I helt anonymt tilmelde jer, næsten til hvilke party I ønsker, med næsten garanti for ikke at møde danskere, med garanti for at hun får masser af udløsninger i fissen, I bestemmer hvem der skal "på" hvornår det skal stoppe, tyspisk er der ikke anal. og kvinden siger selv fra ved oral udløsning, og typisk er der ikke fingre knep, det kan i hvert fald nemt vælges fra (kein Finger, bitte) Jeg har selv deltaget i utallige GB uden gummi og har ikke fået en "dårlig", det er meget få Gb der bliver aflyst pga. at der er opstået sygdom, selv om de annonceres lang tid i forvejen Jeg har selv rejst til Nordrhein-Westfalen, lavpris fly til Cologne, evt leje en bil, hvis I vil køre selv er der lidt muligheder I Hamburg, Hannover eller andet se muligheder på nedenstående hjemmesider: Fickpartys.net Eronity.com Kig på det, det ser voldsomt ud, for nye, men det er hyggeligt nok, generelt velordnet forhold, ulempen er at de taler tysk, men med få gloser kan man klare sig, det er i hvert fald effektivt og anonymt. Tak for dit fine svar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 43 Skrevet tirsdag klokken 16:08 (edited) I kan også overveje bare at besøge en swingerklub og udvælge nogle mænd og tage den derfra. Der er også klubber hvor man kan få hjælp til at styre gb og særlige gb events, hvor der nok er ekstra stort udvalg af mænd. Held og lykke uanset hvad i finder på Edit: Ahhh, læste lige post igen, problemet bliver creampies, det tror jeg ikke i får lov til i swingerklub, desværre... Redigeret tirsdag klokken 16:10 af peter1042 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkersex 3 Skrevet tirsdag klokken 19:52 Lav et opslag på scor komme gerne hvis hun er til mænd på 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B.Regus 7 Skrevet onsdag klokken 04:48 Tak for alle indlæg her og beskeder. Vi blevet lidt klogere på hvordan vi skal gøre det. Interesserede er der også mange af. God dag til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerBar 47 Skrevet onsdag klokken 11:23 peter1042 skrev, for 19 timer siden: I kan også overveje bare at besøge en swingerklub og udvælge nogle mænd og tage den derfra. Der er også klubber hvor man kan få hjælp til at styre gb og særlige gb events, hvor der nok er ekstra stort udvalg af mænd. Held og lykke uanset hvad i finder på Edit: Ahhh, læste lige post igen, problemet bliver creampies, det tror jeg ikke i får lov til i swingerklub, desværre... Har bemærket at mange klubber har ændret gummitvang til en anbefaling dog ikke CS og XX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B.Regus 7 Skrevet onsdag klokken 11:52 PerBar skrev, for 26 minutter siden: Har bemærket at mange klubber har ændret gummitvang til en anbefaling dog ikke CS og XX Vil det sige hvis vi tager i swingerklub min kone og jeg så skal vi bruge gummi ? Eller er det kun hvis vi leger med andre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 574 Skrevet onsdag klokken 16:52 B.Regus skrev, for 4 timer siden: Vil det sige hvis vi tager i swingerklub min kone og jeg så skal vi bruge gummi ? Eller er det kun hvis vi leger med andre ? Det plejer i swingerklub at være sådan at der skal bruges gummi med andre og de ikke blander sig hvis man er sammen. B.Regus skrev, den 9.9.2025 at 15:15: Vi tænker et hotel vi har et i tankerne i Københavns området. Så kan i jo eventuelt slå det op her på E.G. PerBar skrev, for 5 timer siden: og XX Hvad er XX 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg