Hop til indhold
Montezi

Artemis - første besøg

Recommended Posts

Jeg var en tur i Berlin for at besøge ErlebnisWohnung endnu en gang, og onsdag aften tog vi på Artemis da vi forlod ErW. Vi fik lokket en franskmand med, som vi også mødte sidst vi var i ErW, og vi ankom ca 23.30 og fik klædt om, inden Nille gav os en rundvisning i klubben.

Så snart man træder ud af omklædningsrummet er man lovligt bytte, og man når ikke mange skridt før de første piger lægger an på én. Nogle er mere direkte og aggressive end andre  - så man skal lige lære at håndtere dem, og afvise dem på en pæn måde. Pigerne kender selvfølgelig spillets regler, men alligevel kan nogle af dem godt blive lidt mopsede når man siger nej tak.

I wellness-området i kælderen blev jeg antastet af en vildt smuk mulat, men vi var lige på vej rundt, og jeg sagde at vi kunne snakke senere - desværre så jeg hende ikke igen, selvom jeg ledte efter hende hele aftenen... det var sgu lidt surt. Normalt er pigerne nøgne på Artemis, men om onsdagen er det lingeri-dag - hvilket passede mig glimrende, da jeg faktisk foretækker lidt indpakning.

Vi tilbragte det meste af tiden i loungen, som har en stor bar og en masse sofaer og brikse rundt om, samt et dansegulv, et stripper-bur og en stripperstang, hvor der var et par shows i løbet af natten. Vi nåede kun lige at stille os i baren før Nille og jeg blev antastet af et par veninder fra Rumænien - har desværre glemt deres navne - som faktisk var ret sjove... specielt brunetten som lagde op til mig. Hun stod og grindede op ad mig, og jeg fik stiv pik, hvilket morede pigerne ret meget. Hun var temmelig opsat på at få mig med ovenpå, men jeg var slet ikke klar til noget action endnu - ville lige falde til og se alle de dejlige piger, inden jeg besluttede mig.

Jeg har slet ikke tal på hvor mange piger jeg fik snakket med, som prøvede at indynde sig, men man kan dårligt passere en pige, uden at få den sædvanlige åbning: “where are you from?” med lidt efterfølgende smalltalk og tilbud om en tur på værelset.

Jeg endte med at vælge en smuk lille moldavisk pige med sort hår og en vildt smuk krop ( har desværre glemt hendes navn). Jeg var meget usikker på hende, men valgte alligevel at tage chancen, fordi hun var så lækker og havde noget specielt over sig. Hun sagde hun kyssede, men det viste sig desværre at være tante-kys, hvilket var en stor skuffelse. Ligeledes virkede hun mest interesseret i at sælge extras ( CIM: 50€, anal: 100€) og blev lidt fornærmet da jeg bare ville have standard-pakken - faktisk var hun lidt bitchy over det undervejs.

På trods af skuffelserne var det en ret god oplevelse... hun var så lækker, og til sidst slappede hun af med sit brok og vi fik knaldet igennem - totalt dejlig at knalde hende i forskellige stillinger... sluttede med at tage hende i ske, ganske blidt og langsomt mens jeg legede med babserne. Der var ikke udsigt til at jeg kunne komme, så jeg trak mig ud og brugte resten af tiden på at slikke hendes lille smukke fisse - efter lidt rykkede hun lidt med undervognen, så hendes lille lækre stjerne lå ud for min mund. “lick my asshole” stønnede hun - jeg blev sgu lidt overrasket, også fordi hun var en typisk “extra-girl” så havde forventet sådan noget kostede. Men måske hun bare har tænkt: Når den skiderik ikke vil købe noget, så kan han fandme få lov til at give mig lidt fornøjelse ved at slikke min røv til den store guldmedalje :D og så gik hun igang med at gnide sin klit fuld kraft, mens hun bad mig tungekneppe hendes stramme røv... indtil hun kom i en vild orgasme. Det var pissefedt og jeg elsker sgu at slikke en lækker lille tøs i måsen, forudsat hun er ren og velduftende - og det var hun - fed oplevelse... den havde jeg ikke set komme ;)

Så alt i alt endte det med at være en fed oplevelse - men der er klart plads til forbedringer - men jeg afviste hende da hun lidt senere ville have en tur til. Faktisk var jeg lidt utilfreds lige efter oplevelsen - men efter den havde sat sig dagen efter var jeg mest positiv over den, og vil faktisk ikke udelukke en gentagelse næste gang... nu ved jeg hvad jeg kan forvente, hvad der er godt og hvad jeg skal undgå.

Da jeg ikke lykkedes med at finde mulat-pigen igen havde jeg set mig lun på en anden mulat-pige med vildt lange ben og en lille perfekt rund røv, samt et virkelig smukt ansigt og store silikone babser, der bare struttede lige ud i det blå. Vi fik en lille snak og hun viste sig at være halvt tysk/ brasiliansk - og hun var lidt speciel, ikke så sælger-agtig... faktisk lidt kølig men på en eller anden måde var det meget tiltrækkende at hun ikke lovede guld og grønne skove, og jeg besluttede mig for at tage hende ovenpå selvom hun ikke ville love mig at hun kyssede - hvilket jeg opfattede som et nej.

Lige da vi skulle til at gå ( kl. var 03.45 - så det var ved at være sidste chance), kom der en anden mand over og afbrød os og prøvede at lokke hende fra mig. Han tilbød hende dobbelt pris, hvis hun droppede mig og gik med ham, men det afviste hun blankt fordi vi have en aftale - det så jeg som et rigtig godt tegn. Der var noget meget reelt og troværdigt over hende, og jeg var tilfreds med mit valg, men også spændt på hvordan hun var, når først døren blev lukket bag os - det ved man sgu aldrig.

Vi smuttede ovenpå, og jeg kan lige forestille mig et aparte syn det har været; 1,80cm slank gudesmuk mulat på tårnhøje hæle med sin vuggende gang, og mig; lille og små-kvabset midaldrende blegfis, iført slidt tis-gul bådekåbe sjoskende bagved - hold nu kæft det har set åndsvagt ud :D

Vi fik klædt os af og jeg lagde mig på sengen mens hun gik i gang med at sutte min pik - Holy Fuck, det var hun god til - turens bedste BJ ( selvom flere af pigerne i ErW sutter himmelsk). Dybt, vådt og meget varieret med intens øjenkontakt, for pokker hvor var hun bare smuk og sexet. Deepthroat, gagging, leg med strengen, tungen spillede på hovedet, slik op og ned af skaftet og masser af leg med nosserne - jeg fik hele repetoiret, og hun mestrede det hele til UG, men s jeg legede med hende fisse og bryster.

Derefter tog vi en lækker lang tur i missionær stillingen og shit hvor var det lækkert at trænge op i hende - meget stram og dejligt våd efter min fingerleg med hendes fisse. Det var SÅ dejligt at kneppe den smukke pige og hun var fantastisk til at spænde undelivet og på den måde massere min pik mens jeg kneppede hende i skiftende tempo, og mod al forventning kyssede hun allievel ovenikøbet med tungen - fuck det var lækkert, og indimellem jeg slikkede på hendes vidunderlige bryster. Mod al forventning lykkedes det hende at få mig til at komme og jeg sprøjtede oppe i hende - fuck det var fantastisk. Helt uforlignelig dejlig pige.

Tilbage i loungen fandt jeg de 2 andre, og jeg spejdede efter en langbenet blondine jeg kun havde fået et par glimt af tidligere - da jeg havde råd til en sidste tur inden lukketid. Jeg fandt hende henslængt i en sof a og spurgte om jeg måtte sætte mig, og fik et meget ugideligt JA. Præsenterede mig og spurgte om hun ville med ovenpå, men hun var træt, gad ikke mere og ventede bare på at det blev fyraften - fair nok, hellere ren besked end en pige der siger ja, uden at gide og leverer en dårlig service.

Vi blev enige om at smutte, og gik mod togstationen - fik sendt franskmanden mod lufthavnen og vi tog selv tilbage til hotellet for at få nogle få timers søvn inden den sidste dag i ErW.

Vildt sted, smukke piger og en helt formidabel nat - jeg har besluttet at budgettere med en nat i Artemis for eftertiden når jeg er i Berlin - det kan gøres for 1500,- når jeg har knaldet en hel dag i Erw i forvejen, og det giver sgu lige lidt ekstra.
 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtig god stil, både at takke nej til dobbelt op når hun har en aftale, og nej til en tur når en anden hverken har lyst eller overskud længere.

 

At du så oplever piger på det jævne, opsalg og top service, kompenseres af alt den tid man har mellem sceancerne, og de oplevelser vi også har under besøg når vi ikke sexer selv.

 

Det jeg holder mest af på Artemis er de fuldstændig hæmningsløse liveshows vi kan være heldige at opleve i bio, og midt i baren når piger har gæster til den slags.

 

Det har jeg ikke oplevet i samme målestok i nogen anden klub end Artemis.

 

Bare ærgerligt at pigerne vil have 100 euro for anal, men det er jo Berlin, og der kommer nok gæster der har kassen.

 

Tror jeg nupper anal næste gang i NRW for 50 euro :-P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig saftig beretning fra Arte(mis) Montezi,

 

Endelig fik jeg dig med på Artemis, helt uopfordret, du havde sagt nej til Artemis alle de tidligere gange, så denne havde jeg ikke set komme :D

 

Vi havde en fræk og hyggelig aften/nat på det fine FKK Artemis. Jeg elsker at flirte med pigerne, franskmanden var ret overvældende over alle de smukke piger (60-70 piger) og kunne slet ikke bestemme sig haha (det var hans debut på FKK) jeg var nødt til at holde ham lidt i "hånden".

Alle pigerne havde en hemmelighed de gerne vil vise os... :D

 

Jeg var sammen med 3 piger Brianna, Alef/Maria og Chris beretning følger... :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha, ja Nille har plaget som et lille barn på vores andre ture for at få mig med på Artemis. Denne gang havde han dog ikke planer om at tage derhen, og han blev helt paf da jeg sagde at jeg overvejede det onsdag nat - faktisk troede han vist jeg tog pis på ham den første times tid :D

 

Endnu en gang stor tak til min wingman og mentor for at vise mig rundt og lære mig tricks´ene - det har været virkeligt værdifuldt med gode råd og fifs, og har hjulpet mig til at undgå de værste newbie-mistakes. Derudover er han jo fremragende selskab og vi klikker rigtig godt og har det mega sjovt sammen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Jeg var der i går (mandag) igen, og det er det tætteste en mand kan komme på himmelen uden nødvendigvis at være aktuel død...

På mindre en 20 minutter afviste jeg mere end 25 drønhamrende skønne babes som ønskede min lille drengekrop, før valget faldt på en fabelagtig skøn lækker pige fra Ungarn som (bandt andet) gav det frækkeste og lækreste blow man kan forestille sig - efter en go dag i Polen altså ... - og efter turen tilbage til baren, ønskede man jo bare at kunne trække elastikken op i en fart... Drenge - jeg er ny HER, men kan I komme på Artemis - så sig aldrig nej tak... Det er stedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Franskmanden som var med os på Artemis, sagde til mig i vantro, at alle pigerne her er så lækre at han aldrig i det virkelige liv kunne komme i nærheden af, men her var han nød til at sige nej til flere piger som vil have hans krop (læs. penge :P ) ja det var helt utopi, så ja det er "paradis på jorden"  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...