Hop til indhold

Uden kondom, hvor fyrre i den af..?

Featured Replies

Skrevet
Vixenida skrev, for 48 minutter siden:

Tænker faktisk færre og færre er på prævention (altså udover kondom).. forskning peger jo i stigende grad på at eksempelvis p-piller kommer med mange bivirkninger - og vidst også med de andre løsninger.. Det at "fucke" med biologien tænker jeg ikke er smart.

Men i forhold til tråden, så dem der foretrækker at fyre den af oppe, så lav forventningsafstemning med dem I besøger. Blot en opfordring.

Der er da vist også forskning der understøtter en teori, at strippere tjener flere penge på tips, når de er i vinduet for ægløsning - så der kunne være grobund til at tro det samme gjaldt her, i nabo-branchen. Fucken med biologien, færre tips.. Fyha!

Forventningsafstemning er altid det smarteste - bygger tillid, fjerner bekymring, og så kan alle være lidt mere 'med i legen' hvis man får tilladelse.. Ikke til at vide hvilke dejlige eventyr man ender på, hvis blot der er dialog og samtykke 😉

Redigeret af Argent

• Svar 61
  • Visninger 15.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Skrevet
salla123 skrev, for 9 timer siden:

lidt underligt tilbyde uden men ikke komme i hende ...ret sikker på jeg bare gjorde det alligevel og sagt ups. Nogle af dem jeg gør med uden forventer da jeg kommer i dem .

Det må du slås med Politiet om hvis de så anmelder dig da det er uden samtykke

Skrevet
Vixenida skrev, for 21 timer siden:

Så sådan noget skal I da lige forventningsafstemme før <3

Er det ikke normalt at gøre blandt voksne mennesker, som dem der er herinde.

Skrevet
Swarley skrev, for 46 minutter siden:

Er det ikke normalt at gøre blandt voksne mennesker, som dem der er herinde.

Altså jeg har før oplevet at en mand "fyrede den af" oppe i mig fordi han gik ud fra at det var standard.. og det skete jo fordi vi glemte at forventningsafstemme.. Så sådan noget skal planlægges af afklares i god tid, så det ikke ender i impuls og uansvarlighed.

Skrevet

Alt andet lige, så er der sgu da ingen som gør det uden, uden samtykke uanset om det er i denne prof verden eller i andre sammenhænge

Alt andet er manglende på respekt for hinanden!!!

Skrevet
nice guy skrev, den 25.5.2026 at 22:41:

Helt enig. Jeg tænker faktisk heller ikke det er ok, at man får udløsning oppe i kvinden, uden at det er aftalt. Der kan selvfølgelig ske et uheldig og det smutter.

Tja en jeg kikker af og til spørger om det skal være uden gummi intet andet så fortsætter til hun får det oppe i sig tror hun forventer det og nyder det

Skrevet
salla123 skrev, for 3 timer siden:

Tja en jeg kikker af og til spørger om det skal være uden gummi intet andet så fortsætter til hun får det oppe i sig tror hun forventer det og nyder det

Er også en lidt anden deal når man er genganger, en anden energi når man ved man begge er til det - så kan det frække også ligge i det usagte :)

Skrevet
Den Usædvanlige skrev, for 5 timer siden:

Jeg er måske uvidende, men er der ingen, der er bekymrede ved ubeskyttet sex og risikoen for at blive smittet med sygdom?

Jo, det er der da, men sygdomsrisiko og kondom eller ej er ikke denne tråds emne.

Skrevet
Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21:

Er der ingen der er bange for graviditet??

Eller seksuelt overførte sygdomme🥴

Skrevet
Vixenida skrev, den 26.5.2026 at 19:49:

Altså jeg har før oplevet at en mand "fyrede den af" oppe i mig fordi han gik ud fra at det var standard.. og det skete jo fordi vi glemte at forventningsafstemme.. Så sådan noget skal planlægges af afklares i god tid, så det ikke ender i impuls og uansvarlighed.

-Og nu du nævner "uansvarlighed" -"uden kondom" kan aldrig blive ansvarligt -man er enig om, at være uansvarlig, når man gør det med andre end sin faste partner;-)

Skrevet

Jeg er pisse dobbelt moralsk -jeg tager tit chancen "uden kondom" hvis vedkommende jeg er sammen med er indforstået... Jeg har prøvet, at give den gas og være fuldstændig hæmningsløs -uden kondom, hvor vi begge lade det impulsive råde -det er jo ikke noget bedre end, at have fornemmelsen af at spule dybt oppe i en kvinde, og bare ligge helt slappe sammen efterfølgende... Ingen stress med, at blive vasket/tørret/næste kunde osv... Sådanne oplevelser kan jeg leve højt på længe. Og det kan man ikke betale sig til/et spørgsmål om penge;-) Jeg ved godt det er en risiko ved det/har aldrig haft en kønssygedom/meget uansvarligt. Jeg føler alligevel det drager, og det er bare så befriende, og jeg føler så meget jeg lever... Derfor er jeg også altid på jagt efter den ultimative oplevelse sammen med en kvinde/r. Det handler ikke bare om, at få/købe sex. Ligesom mange sexarbejder har det -bliver det en rutine, der er nogle spilleregler/grænser i et vis tidsrum -og så starter det hele forfra -i længden bliver det enaverende/kedeligt både for sælger og kunde;-) (min mening)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.