Hop til indhold

Uden kondom, hvor fyrre i den af..?

Featured Replies

Skrevet

Når jeg tager billeder af det, eller filmer det, så foretrækker jeg ansigtet eller kroppen. 

Der er dog også noget frækt i at komme i munden på prinsessen, især når hun opdager at mængden af sperm er langt større end hun har været vant til. 

Når der ikke filmes eller tages billeder, så foretrækker jeg at komme langt op i hende.

Når det skal være mere kinky, så sfslutter jeg i et vinglas hvorefter pigen drikker det mens un ser mig i øjnene 

• 2 weeks later...
  • Svar 61
  • Visninger 15.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Skrevet
Brystomann skrev, den 8.9.2025 at 14:29:

Til jer der gerne vil være fri for kondom, både vaginalt og analt, - hvor fyrre i den af..??

I hendes skønne indre varme våde stramme grotte .Med dem der ønsker det.  Spurgte en  om ville noget uden  - hun svarede  vil helst uden  og mærke fyrens sperm .

Skrevet

Jeg spare også sammen. Så jeg kommer trækker mig ud og kommer på hende mave eller ryg, og stikker den derefter ind i hende igen, for at pumpe nydelsen færdig. 

Skrevet
Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21:

Er der ingen der er bange for graviditet??

Nu besøger man jo ikke gp for lave børn  men for dyrke en gang god sex og syntes pigen hun os det super frækt nyde  sex raw  har hun vel styr på hvad  der kan komme ind i hende.

Skrevet

Betaler det ekstra for illusionen af et mere 'naturligt' møde med en pige, og så følger det i min fantasi også at jeg afslutter inde i hende.

Er en del af fetishen at se det løbe ud af hende bagefter, illusionen af at hun er 'fyldt til randen' taler til det primale i mig

Skrevet

Nu gør jeg det ikke uden kondom, men gjorde jeg, ville jeg aflevere min ladning dybt oppe i hendes fisse.

Det gør jeg også nu, men det bliver ligesom inde i kondomet.

Skrevet

Trådstarters indlæg, var åbenlyst ikke henvendt til dig. Et godt råd. Læs altid trådstarters indlæg inden du skriver, for at se om dit indlæg vil være relevant.

ensomfyr skrev, for 11 timer siden:

Nu gør jeg det ikke uden kondom...

Skrevet
Helge N skrev, den 19.9.2025 at 16:38:

Overhovedet ikke.

Jeg bollede engang en ung kvinde gravid, til et gang bang, fandt jeg ud af senere ...

Hun valgte at få en abort, selvom jeg gerne havde lagt "ryg" til barnet.

Men sådan er det jo. Det gjorde mig ingenting.

Vi grinte noget af det, for det var jo egentlig godt nok ..... !

Helge

Tør man spørge hvor gammel hun var? :)

Skrevet

Har haft en fast GP for noget tid siden, hvor jeg i perioder havde eksklusiv ret til at bolle hende uden kondom, der kom jeg (næsten) altid oppe i hende. Ellers plejer jeg at hive kondomet af og kommer i ansigt eller mund.

Skrevet
Fisken16 skrev, den 13.9.2025 at 09:34:

Jeg er steriliseret, så jeg kan pumpe alle de fisser jeg vil fuld af sperm uden at der sker noget ved det:D

Det er også min superkraft :-) 

Skrevet

Ladningen skal bare sprøjtes godt op i mjavsen.

Tror det er del af mandens ur instinkt, at skulle sprøjte der. Da det jo også er der, man formere sig. B)

Skrevet

Det ultimativt bedste er at spare op til en ordentlig ladning, bede hende om at sætte sig på knæene, og så ellers sperme ud over hendes ansigt, med vægt på læberne, og så derefter se det dyppe ned på brysterne fra hagen!

Skrevet

Altid på kvindens ansigt. Uanset om det er en GP’er eller en kvinde jeg har scoret i byen:D et smuk kvinde ansigt dækket med masser af sperm er et smukt syn synes jeg 

• 4 months later...
Skrevet

Det skal i hende så må hun selv vælge hvor. I munden vise hu sluger oppe i hende mega lækkert se de komme ud og hun smører det rundt.

Skrevet

Enten i kvindens fisse, eller helst med pikken så dybt i hendes hals som jeg kan, nyder at mærke hvordan hun kæmper med at modtage det.

Er hun rigtig fræk spermkysser vi bagefter, det er særligt frækt hvis vi ikke har aftalt det og det sker på hendes initiativ

Skrevet

Jeg foretrækker helt klar at komme inden i hende. Blev for nylig tilbudt at komme i munden på en yngre kvinde, men kunne næste ikke få mig selv til det. For blot en uge siden skrev jeg med en kvinde som annoncerer med sex uden kondom. Adspurgt om hvorfor jeg ikke måtte komme inden i hende, svarede hun: men ønsker du at jeg skal blive gravid? Det er langt fra alle der sælger sex som bruger prævention.

• 3 weeks later...
Skrevet

Der er klart noget biologi som styrer min lyst til at tage en kvinde uden kondom, og sprøjte dybt oppe i hende. Er dog påpasselig med at bruge kondom.

• 3 weeks later...
Skrevet
bighead skrev, den 16.4.2026 at 14:21:

Jeg foretrækker helt klar at komme inden i hende. Blev for nylig tilbudt at komme i munden på en yngre kvinde, men kunne næste ikke få mig selv til det. For blot en uge siden skrev jeg med en kvinde som annoncerer med sex uden kondom. Adspurgt om hvorfor jeg ikke måtte komme inden i hende, svarede hun: men ønsker du at jeg skal blive gravid? Det er langt fra alle der sælger sex som bruger prævention.

lidt underligt tilbyde uden men ikke komme i hende ...ret sikker på jeg bare gjorde det alligevel og sagt ups. Nogle af dem jeg gør med uden forventer da jeg kommer i dem .

Skrevet
salla123 skrev, for 6 timer siden:

lidt underligt tilbyde uden men ikke komme i hende ...ret sikker på jeg bare gjorde det alligevel og sagt ups. Nogle af dem jeg gør med uden forventer da jeg kommer i dem .

Det er jo ikke iorden , lidt ligesom at sige du "kommer til" at komme i munden på hende hvis hun sutter uden kondom det er ikke alle der vil have det tænker jeg. Lidt det samme hvis det er en du ikke betaler for .. der trækker man sig også ud hvis det er aftalt hvis man ikke har beskyttelse ..

Skrevet
salla123 skrev, for 6 timer siden:

og hvad hvis man ikke er på prævention ? Tror ofte praksis er for dem der tilbyder uden kondom, at det er hvor gæsten trækker sig ud til sidst, måske ofte af den årsag. Så sådan noget skal I da lige forventningsafstemme før <3

Skrevet
Vixenida skrev, for 36 minutter siden:

og hvad hvis man ikke er på prævention ? Tror ofte praksis er for dem der tilbyder uden kondom, at det er hvor gæsten trækker sig ud til sidst, måske ofte af den årsag. Så sådan noget skal I da lige forventningsafstemme før <3

Typisk aftaler man på forhånd om det er på maven/ballen eller hvor man nu kommer. Jeg har en enkelt gang betalt ekstra for at komme i hende - dumme penge, men lillemanden bestemte )

Godt nok vil det blive et pokkers mas, hvis man skal finde faderen til et barn hos en pige, som tilbyder det uden :) 30 dage af 10 mand = 300 faderskabssager )

Jeg vil tro, at pigerne er beskyttet, men ofte ser man også pigerne være væk i en periode og så komme tilbage med mælk i brysterne :(

Skrevet
Vixenida skrev, for 45 minutter siden:

Det tror jeg også du har ret i. Jeg tror dog de fleste gp'er er på prævention, da der jo er en øget risiko/mulighed for at blive gravid på jobbet. Men dem der tilbyder uden kondom, tror jeg oftest også ønsker kunder trækker sig ud ved udløsning, for en sikkerheds skyld. Men jeg ved det selvfølgelig ikke.

Skrevet

Tænker faktisk færre og færre er på prævention (altså udover kondom).. forskning peger jo i stigende grad på at eksempelvis p-piller kommer med mange bivirkninger - og vidst også med de andre løsninger.. Det at "fucke" med biologien tænker jeg ikke er smart.

Men i forhold til tråden, så dem der foretrækker at fyre den af oppe, så lav forventningsafstemning med dem I besøger. Blot en opfordring.

Skrevet
Vixenida skrev, for 4 minutter siden:

Tænker faktisk færre og færre er på prævention (altså udover kondom).. forskning peger jo i stigende grad på at eksempelvis p-piller kommer med mange bivirkninger - og vidst også med de andre løsninger.. Det at "fucke" med biologien tænker jeg ikke er smart.

Men i forhold til tråden, så dem der foretrækker at fyre den af oppe, så lav forventningsafstemning med dem I besøger. Blot en opfordring.

Helt enig. Jeg tænker faktisk heller ikke det er ok, at man får udløsning oppe i kvinden, uden at det er aftalt. Der kan selvfølgelig ske et uheldig og det smutter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.