Naeem Harami 132 Skrevet 14. November Når jeg tager billeder af det, eller filmer det, så foretrækker jeg ansigtet eller kroppen. Der er dog også noget frækt i at komme i munden på prinsessen, især når hun opdager at mængden af sperm er langt større end hun har været vant til. Når der ikke filmes eller tages billeder, så foretrækker jeg at komme langt op i hende. Når det skal være mere kinky, så sfslutter jeg i et vinglas hvorefter pigen drikker det mens un ser mig i øjnene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 22. November Brystomann skrev, den 8.9.2025 at 14:29: Til jer der gerne vil være fri for kondom, både vaginalt og analt, - hvor fyrre i den af..?? I hendes skønne indre varme våde stramme grotte .Med dem der ønsker det. Spurgte en om ville noget uden - hun svarede vil helst uden og mærke fyrens sperm . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 72 Skrevet 22. November Foretrækker munden eller udover brysterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 29. November Jeg spare også sammen. Så jeg kommer trækker mig ud og kommer på hende mave eller ryg, og stikker den derefter ind i hende igen, for at pumpe nydelsen færdig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 150 Skrevet 30. November Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21: Er der ingen der er bange for graviditet?? Nu besøger man jo ikke gp for lave børn men for dyrke en gang god sex og syntes pigen hun os det super frækt nyde sex raw har hun vel styr på hvad der kan komme ind i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1350 Skrevet 30. November Betaler det ekstra for illusionen af et mere 'naturligt' møde med en pige, og så følger det i min fantasi også at jeg afslutter inde i hende. Er en del af fetishen at se det løbe ud af hende bagefter, illusionen af at hun er 'fyldt til randen' taler til det primale i mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 30. November Nu gør jeg det ikke uden kondom, men gjorde jeg, ville jeg aflevere min ladning dybt oppe i hendes fisse. Det gør jeg også nu, men det bliver ligesom inde i kondomet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 1. December Trådstarters indlæg, var åbenlyst ikke henvendt til dig. Et godt råd. Læs altid trådstarters indlæg inden du skriver, for at se om dit indlæg vil være relevant. ensomfyr skrev, for 11 timer siden: Nu gør jeg det ikke uden kondom... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 47 Skrevet 4. December Helge N skrev, den 19.9.2025 at 16:38: Overhovedet ikke. Jeg bollede engang en ung kvinde gravid, til et gang bang, fandt jeg ud af senere ... Hun valgte at få en abort, selvom jeg gerne havde lagt "ryg" til barnet. Men sådan er det jo. Det gjorde mig ingenting. Vi grinte noget af det, for det var jo egentlig godt nok ..... ! Helge Tør man spørge hvor gammel hun var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 172 Skrevet 6. December Har haft en fast GP for noget tid siden, hvor jeg i perioder havde eksklusiv ret til at bolle hende uden kondom, der kom jeg (næsten) altid oppe i hende. Ellers plejer jeg at hive kondomet af og kommer i ansigt eller mund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 172 Skrevet 6. December Fisken16 skrev, den 13.9.2025 at 09:34: Jeg er steriliseret, så jeg kan pumpe alle de fisser jeg vil fuld af sperm uden at der sker noget ved det Det er også min superkraft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 486 Skrevet tirsdag klokken 23:26 Ladningen skal bare sprøjtes godt op i mjavsen. Tror det er del af mandens ur instinkt, at skulle sprøjte der. Da det jo også er der, man formere sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 137 Skrevet onsdag klokken 11:42 Det ultimativt bedste er at spare op til en ordentlig ladning, bede hende om at sætte sig på knæene, og så ellers sperme ud over hendes ansigt, med vægt på læberne, og så derefter se det dyppe ned på brysterne fra hagen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg