Hop til indhold
Brystomann

Uden kondom, hvor fyrre i den af..?

Recommended Posts

Når jeg tager billeder af det, eller filmer det, så foretrækker jeg ansigtet eller kroppen. 

Der er dog også noget frækt i at komme i munden på prinsessen, især når hun opdager at mængden af sperm er langt større end hun har været vant til. 

Når der ikke filmes eller tages billeder, så foretrækker jeg at komme langt op i hende.

Når det skal være mere kinky, så sfslutter jeg i et vinglas hvorefter pigen drikker det mens un ser mig i øjnene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, den 8.9.2025 at 14:29:

Til jer der gerne vil være fri for kondom, både vaginalt og analt, - hvor fyrre i den af..??

I hendes skønne indre varme våde stramme grotte .Med dem der ønsker det.  Spurgte en  om ville noget uden  - hun svarede  vil helst uden  og mærke fyrens sperm .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21:

Er der ingen der er bange for graviditet??

Nu besøger man jo ikke gp for lave børn  men for dyrke en gang god sex og syntes pigen hun os det super frækt nyde  sex raw  har hun vel styr på hvad  der kan komme ind i hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betaler det ekstra for illusionen af et mere 'naturligt' møde med en pige, og så følger det i min fantasi også at jeg afslutter inde i hende.

Er en del af fetishen at se det løbe ud af hende bagefter, illusionen af at hun er 'fyldt til randen' taler til det primale i mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu gør jeg det ikke uden kondom, men gjorde jeg, ville jeg aflevere min ladning dybt oppe i hendes fisse.

Det gør jeg også nu, men det bliver ligesom inde i kondomet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarters indlæg, var åbenlyst ikke henvendt til dig. Et godt råd. Læs altid trådstarters indlæg inden du skriver, for at se om dit indlæg vil være relevant.

ensomfyr skrev, for 11 timer siden:

Nu gør jeg det ikke uden kondom...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, den 19.9.2025 at 16:38:

Overhovedet ikke.

Jeg bollede engang en ung kvinde gravid, til et gang bang, fandt jeg ud af senere ...

Hun valgte at få en abort, selvom jeg gerne havde lagt "ryg" til barnet.

Men sådan er det jo. Det gjorde mig ingenting.

Vi grinte noget af det, for det var jo egentlig godt nok ..... !

Helge

Tør man spørge hvor gammel hun var? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft en fast GP for noget tid siden, hvor jeg i perioder havde eksklusiv ret til at bolle hende uden kondom, der kom jeg (næsten) altid oppe i hende. Ellers plejer jeg at hive kondomet af og kommer i ansigt eller mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 13.9.2025 at 09:34:

Jeg er steriliseret, så jeg kan pumpe alle de fisser jeg vil fuld af sperm uden at der sker noget ved det:D

Det er også min superkraft :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ladningen skal bare sprøjtes godt op i mjavsen.

Tror det er del af mandens ur instinkt, at skulle sprøjte der. Da det jo også er der, man formere sig. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ultimativt bedste er at spare op til en ordentlig ladning, bede hende om at sætte sig på knæene, og så ellers sperme ud over hendes ansigt, med vægt på læberne, og så derefter se det dyppe ned på brysterne fra hagen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...