Brystomann 44 Skrevet 8. September Til jer der gerne vil være fri for kondom, både vaginalt og analt, - hvor fyrre i den af..?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamesbond123456 8 Skrevet 8. September Holder godt fat i hofterne og skyder det hele op i hende. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 675 Skrevet 8. September I et af de huller kvinden har til rådighed, afhængig af mine og hendes lyster og aftalen med hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 82 Skrevet 8. September Jamesbond123456 skrev, for 2 timer siden: Holder godt fat i hofterne og skyder det hele op i hende. PRÆCIS ! Hun skal have HELE ladningen op i fissen ..... Helge 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 33 Skrevet 8. September Inden et frækt møde har jeg ikke spillet pik i flere dage, så der er en ordentlig ladning, som jeg skyder af i røven. Det ser mega frækt ud, når spermen løber ud af hullet eller når kvinden presser sæden ud 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 9. September Som anden skriv sparet og ladning sammen og tømmer langt dybt inde i fissen og tager billed når det kommer ud. Måske sutter efter og resten sluges. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 648 Skrevet 10. September NU har jeg ikke prøvet uden nogen steder , ( jo med div kærester selvfølgelig ) Men det siger mig ikke en rygende pind at skyde den af oppe i dem , jeg vil meget hellere se det i deres ansigt eller ud over dem , det kan være ud over maven , ryggen eller brysterne , men udover ansigtet og Kravebenene , det er min favorit 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 12. September Er der ingen der er bange for graviditet?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 140 Skrevet 12. September Brystomann skrev, for 4 timer siden: Er der ingen der er bange for graviditet?? Der er vel næppe nogen glædespiger som tilbyder uden kondom, som ikke er på prævention. Tænker de godt selv vil bestemme hvem der skal være far til deres børn 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 12. September Brystomann skrev, for 5 timer siden: Er der ingen der er bange for graviditet?? Der var en tråd noget med sperm/ sæd. Sprem er når det skal være fræk hot sex en nydelse og begge er glade og har fået det som sex er. Sæd så laver man børn. Gav det mening ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 169 Skrevet 13. September Jeg er steriliseret, så jeg kan pumpe alle de fisser jeg vil fuld af sperm uden at der sker noget ved det 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 202 Skrevet 14. September Jeg sprøjter af og til op i pigen, men fortrækker ansigt og mund, nyder at se deres reaktion når jeg sprøjter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September haha ja altså jeg har sku aldrig været til at fyre den af inde i hende, det gir mig ik helt det samme. jeg synes det er langt sjovere at slutte festen udenpå, især oppe i ansigtet, der ved man ligesom at showet er slut, og hun ka heller ik ta fejl af hvad der lige skete. for mig er det bare mere frækt og føles bedre end at gemme det væk i et gummi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 74 Skrevet 14. September Jeg foretrækker helt klart at komme i munden og hvis hun så også sluger er det helt perfekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 18. September I kraft af manglende sex gennem sidste 18 år, så kan jeg kun anbefale køkkenrulle fra lambi. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3348 Skrevet 19. September Gerne på et par sorte lange læderstøvler, som jeg slikker rene efterfølgende mens pisken danser på mine baller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 82 Skrevet 19. September Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21: Er der ingen der er bange for graviditet?? Overhovedet ikke. Jeg bollede engang en ung kvinde gravid, til et gang bang, fandt jeg ud af senere ... Hun valgte at få en abort, selvom jeg gerne havde lagt "ryg" til barnet. Men sådan er det jo. Det gjorde mig ingenting. Vi grinte noget af det, for det var jo egentlig godt nok ..... ! Helge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 178 Skrevet 22. September Helge N skrev, den 19.9.2025 at 16:38: Jeg bollede engang en ung kvinde gravid, til et gang bang, fandt jeg ud af senere ... Fandt du senere ud af at det var et gangbang, eller at hun var gravid? Og hvis hun blev gravid til det gangbang, skulle der vel have stået: "VI bollede engang en ung kvinde gravid..." ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 22. September Brystomann skrev, den 12.9.2025 at 08:21: Er der ingen der er bange for graviditet?? Jeg tænker, du sagtens du kan finde enkelte personer (M/K), der tænder på risikoen af det mulige udfald. Og sikkert også professionelle og deres kunder som tænder på en kombination af risikoen og omstændighederne hvorunder det foregår. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 70 Skrevet 22. September Bruger altid kondom når det gælder GP. Men afslutter som regel i mund eller udover brysterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 82 Skrevet 22. September Den erfarne skrev, for 9 timer siden: Fandt du senere ud af at det var et gangbang, eller at hun var gravid? Og hvis hun blev gravid til det gangbang, skulle der vel have stået: "VI bollede engang en ung kvinde gravid..." ? Ja. Begge dele kan man sige ..... (det var dog gået op for mig, at der var tale om et GB ,-) Jeg var den eneste der tog hende uden gummi. Så jeg brugte egentlig blot udelukkelsesmetoden. Jeg er nok ikke så detailorienteret i mine besvarelse. Men godt du kan spørge lidt ind til den del. Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 24. September Den erfarne skrev, den 22.9.2025 at 09:18: Fandt du senere ud af at det var et gangbang, eller at hun var gravid? Og hvis hun blev gravid til det gangbang, skulle der vel have stået: "VI bollede engang en ung kvinde gravid..." ? Oftest er et gangbang uden gummi tit skriver de man selv bestemmer så må pigen da forvent der kommer små sædceller kravlende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg