cassanova 603 Skrevet 8. September Det er bemærkelsesværdigt hvor afhængig jeg er af billedmaterialet i AL annoncerne . Det er billederne der i sidste ende afgør om det er no go eller go for it. Jo jeg læser teksten grundigt og teksten kan være grundig og appetitvækkende , men hvis billederne ikke frister tilstrækkeligt så er det et fravalg i 9 ud af 10 tilfælde. Jeg undres ofte over hvor lidt der fra GP ernes side gøres ud af billedeserien. Undskyld , men nogle billeder/billedeserier virker direkte frastødende på mig personligt, hvorfor f.eks. Vise et billede af sig selv rækkende tunge, eller nærbilleder af fissen og røvhullet, det er også ret tydeligt når billederne stjålet fra en anden kilde f.eks.fra yandex. Men jo der er flotte og appetitvækkende billedserier derude. Lige nu er jeg meget fokuseret på en Thaimassører med kun to billeder lagt op , men billeder er smagfulde og sætter fantasien i gang. Hvad er jeres præference for billederne i annoncerne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 8. September Billeder er et must for mig. Nærbilleder af kønsdele siger mig ikke meget, men gerne billeder i undertøj. Også gerne hvor man kan se de mere frække sider. Jeg husker ikke navnet, men en rødhåret kvinde der var på Århus Ø havde lagt billeder op af sig selv bla med bundløse trusser. Det var frække billeder. Boede jeg i Århus havde jeg været der! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 8. September Helt enig, så lige en video, hvor hun, iført noget lækkert lingeri, - gudhjælpemig var i badesandaler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 8. September Billeder er vigtige, selvom jeg udmærket ved, at det måske slet ikke er kvinden på billeder jeg møder. Billederne kan være årsag til at jeg fravælger en kvinde. Årsagerne kan være mange: Det kan være fra at jeg ikke synes hun er køn nok, har forkert frisure, ikke ser glad nok ud, brysterne for store, små, skæve, whatever, til for grimme tatoveringer eller for aparte tøj. Omgivelserne på billedet kan også have betydning, f.eks. så jeg en annonce for år tilbage for en ung kvinde, der i beskrivelsen af hende og ydelserne var helt perfekt, og billederne af hende tiltalte mig også, men rummet hun stod i lignende en losseplads. Så blev det et nej herfra. Jeg er udmærket klar over, at det er mange med falske billeder, så pigen er måske helt anderledes i virkeligheden. Men trods det har billederne stor betydning, da jeg via dem tilvælger og fravælger. Vi må så indrømme at når jeg banker på døren og pige åbner, så er jeg langt mindre kritisk. Jeg søger i bund og grund ikke den perfekte kvinde, men blot en ganske almindelig en af slagsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 8. September Brystomann skrev, for 4 timer siden: Helt enig, så lige en video, hvor hun, iført noget lækkert lingeri, - gudhjælpemig var i badesandaler Unægtelig et turn off. Så engang noget tilsvarende. Lækkert rødt julelingeri, bag hende var et stort spejl, hvor man ganske tydeligt kunne se, at hun var iført et par udtrådte skriggrønne crocs. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 8. September Smukke billeder af smukke piger i smukt lingeri er jo altid lækkert, men jeg kan nu sagtens tænde på et billede af et frækt numsehul, en fræk mund med en fræk tunge og det er ikke altid det der er mest smukt der også er det frækkeste. Billeder er vigtige, men jeg er ret overbevist om at vi mænd ikke tænder på samme typer kvinde og samme typer billeder og at sexet ikke er det samme som smuk og omvendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 11. September Billederne har også stor betydning for mig. Ansigtet er vigtigst. Hvordan ser hun ud når hun smiler? Smiler hun også med øjnene? Kan hun overhovedet smile? Jeg studerer mest i øjnene. Jeg læser meget ud af det. Er hun ked af det, og ser det ud til at hun ikke kan lide sit fag, eller udstråler hun energi, venlighed og lyst? Resten af kroppen har mindre betydning for mine valg. Vi skal nok finde ud af noget, næsten uanset hvad. Jeg forstår godt, at de fleste danske kvinder ikke ønsker, at blive genkendt, hvorfor der kun uploades billeder af deres smukke former. Men lidt ærgerligt for mig. ALTSÅ: Gode ansigtsbilleder, jatak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 11. September Altså, jeg elsker billeder af en lækker kvindekrop, men mængden af manipulation med billederne generelt, gør at jeg stort set ikke stoler på dem alligevel. Samtidig er det absolut vigtigste for mig udseendemæssigt ansigtet og da jeg stort set kun besøger de danske klinikker, hvor der aldrig er ansigtsbilleder, så er der meget lidt at gå efter. Tidligere læste jeg nysgerrigt profilteksterne, men da jeg erfarede at de oftest slet ikke er skrevet af pigen, opgav jeg også det. I dag kigger jeg stort set bare på om hun tilbyder kys, da det er meget vigtigt for mig. Jeg vil også rigtig gerne vide om man må slikke (det må man stort set altid) og om man må give finger (det må man oftest), men det fremgår sjældent af annoncerne, så der tager jeg bare chancen. Jeg vil helst gerne møde "en ny" så rent som muligt, så jeg skriver kun sjældent og stiller spørgsmål, da det fornuftige svar alligevel oftest er at det kommer an på kemien. Og min erfaring er at det næsten uanset hvad er et lotteri. Jeg har mødt kvinder, som jeg har skrevet med her på EG, hvor vi klart havde sympati for hinandens holdninger og udtryksmåde, men hvor der bare ikke var nogen synderlig kropslig kemi da vi mødtes. Omvendt mødte jeg en for et par uger siden, hvor jeg var lige ved at gå da jeg så hendes ansigt (hun havde ikke make-up på og vi/jeg er så vant til at se kvinder med sminke at en helt naturlig kvinde næsten er et turn off), men vi endte med at have vidunderlig sex. Hun lå og bed sig selv i huden på hendes overarm imens jeg slikkede hende og jeg kunne genkende at det er noget jeg af og til selv gør ubevidst fordi det er en dejlig fornemmelse og nydelsen blev ved med at skylle ind over hendes krop uden at hun blev væltet ud over kanten, men med al tålmodighed i verden til at vi bare kunne give os hen og nyde sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 11. September Jeg glemte lige noget der virkeligt får mig til at fravælge: Manipulerede billeder. Overgjorte læber, i ved de der kvinder der ikke har læber men NÆB som i Anders And 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 11. September Refresh skrev, for 13 minutter siden: Altså, jeg elsker billeder af en lækker kvindekrop, men mængden af manipulation med billederne generelt, gør at jeg stort set ikke stoler på dem alligevel. Samtidig er det absolut vigtigste for mig udseendemæssigt ansigtet og da jeg stort set kun besøger de danske klinikker, hvor der aldrig er ansigtsbilleder, så er der meget lidt at gå efter. Tidligere læste jeg nysgerrigt profilteksterne, men da jeg erfarede at de oftest slet ikke er skrevet af pigen, opgav jeg også det. I dag kigger jeg stort set bare på om hun tilbyder kys, da det er meget vigtigt for mig. Jeg vil også rigtig gerne vide om man må slikke (det må man stort set altid) og om man må give finger (det må man oftest), men det fremgår sjældent af annoncerne, så der tager jeg bare chancen. Jeg vil helst gerne møde "en ny" så rent som muligt, så jeg skriver kun sjældent og stiller spørgsmål, da det fornuftige svar alligevel oftest er at det kommer an på kemien. Og min erfaring er at det næsten uanset hvad er et lotteri. Jeg har mødt kvinder, som jeg har skrevet med her på EG, hvor vi klart havde sympati for hinandens holdninger og udtryksmåde, men hvor der bare ikke var nogen synderlig kropslig kemi da vi mødtes. Omvendt mødte jeg en for et par uger siden, hvor jeg var lige ved at gå da jeg så hendes ansigt (hun havde ikke make-up på og vi/jeg er så vant til at se kvinder med sminke at en helt naturlig kvinde næsten er et turn off), men vi endte med at have vidunderlig sex. Hun lå og bed sig selv i huden på hendes overarm imens jeg slikkede hende og jeg kunne genkende at det er noget jeg af og til selv gør ubevidst fordi det er en dejlig fornemmelse og nydelsen blev ved med at skylle ind over hendes krop uden at hun blev væltet ud over kanten, men med al tålmodighed i verden til at vi bare kunne give os hen og nyde sammen Den bedste domina jeg nogensinde har været hos havde en krop der slet ikke tændte mig. Den mindede i den grad om en eks der bare blev federe og federe.. Men hun overbeviste mig om at blive ved at sige de første 15 min var gratis, og tændte jeg ikke på legen kunne jeg gå. Jeg blev, og besøgte hende mange mange gange efterfølgende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 11. September I starten af min købesex karriere gik jeg faktisk efter profiler med "dårlige" billeder. Gerne en selfie i et spejl el.lign. Min tanke var at chancen for at jmder blev oversolgt var meget lille, samt at hun øjensynligt har så mange kunder, siden at hun ikke finder det nødvendigt med tillokkende billeder, at chancen for at hun har brug for netop mine penge er det mindre og jeg derfor kan regne mere med at hun siger fra, hvis nu jeg ikke skulle være hendes type. Det ledte mig til den første kvinde som jeg følte mig magisk sammen med og det ændrede slet og ret mit liv og min selvopfattelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 11. September lpoh skrev, for 4 timer siden: Jeg glemte lige noget der virkeligt får mig til at fravælge: Manipulerede billeder. Overgjorte læber, i ved de der kvinder der ikke har læber men NÆB som i Anders And Ja disse læber, der er pustet op til noget absurd er ikke tiltalende. Jeg kan slet ikke forstå det, for i min verden er en kvinde med naturlige læber langt kønnere og mere attraktiv. Men jeg har lidt overvejet om det mon føles anderledes at kysse en kvinde med sådanne oppumpede læber! Måske vælger jeg en sådan en dag bare for at prøve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg