Lars_Larsen 13 Skrevet 8. September Hej alle, jeg søger jeres kloge råd og små guldkorn, som I har ophobet med jeres erfaring herinde. Jeg har fulgt med herinde på Eroguide i en måneds tid lidt on and off, for at snuse til om det kunne være en idé at prøve det med GP af. Jeg har aldrig haft samleje før, og er nu i starten af 30'erne, og tænker det måske er på tide at prøve det. Det kan være man bliver bidt af det Selvom jeg er tiltrukket af kvinder ligesom så mange andre, har jeg altid haft svært ved det med fysisk kontakt med andre, og er nok ærligt talt en akavet mand, der ikke er så god til det med at skabe sociale forbindelser. Jeg vil derfor høre om I har nogle gode GP'er I kan anbefale, som har en forholdsvis rolig karakter, og ikke vil have noget imod at guide en nybegynder? Jeg tænker noget I retning af en GFE oplevelse er det jeg søger. Jeg søger som udgangspunkt dem som er i København og omegn, tænk hvor S-togs linjerne kan nå hen, eller i det mindste en bus. Jeg har læst en masse anbefalinger på tidligere tråde, men tingene ændrer sig, og de forskellige GP'er ser også ud til at have noget udskiftning. Jeg vil foretrække en erfaren GP, der er I 30'erne, men alderen må godt afvige fra dette, så længe GP passer til det andet. Dog foretrækker jeg at hun ikke er I den lave ende af 20'erne. Udseendet har jeg ikke de store krav til, jeg er ikke selv den smukkeste derude, jeg vil bare gerne have en behagelig oplevelse. Dog foretrækker jeg at hun ikke er til den helt tunge side. Jeg kan sagtens kommunikere med dem på både dansk og engelsk, dog stopper de sproglige evner der. Jeg føler lidt at et klassisk bordel er lidt grænseoverskridende at starte ud med, ift. at der er flere andre gæster til stede, som jeg kan støde på, men det kan også være jeg maler fanden på væggen med, hvordan det er at besøge sådan et, og det ikke er så slemt når man først står i det. Hvis I kan komme med råd til selve besøget hos en GP, vil jeg også sætte stor pris på dette, selvom rådet kan virke ligegyldigt, da jeg altid foretrækker at være forberedt, og så besøget ikke bliver ødelagt af en detalje jeg simpelthen ikke tænkte over. Tak for at I gad læse alt dette, og hvis der er noget information jeg mangler, for at I rigtig kan guide mig, så sig endelig til, jeg værdsætter al den viden I kan dele. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 86 Skrevet 8. September Synes du burde finde dig en danske kvinde, og som du selv siger en med lidt erfaring. Så synes jeg bare du skal forklare hende situationen, og så ellers tage den derfra. Så tænker jeg kvinden du finder, gerne vil guide dig lidt igennem det hele, så du får en god oplevelse. Jeg vil lade dem der bor i det københavnske anbefale nogen, men tænker det burde være muligt at finde en. I forhold til råd til besøget så tag et bad, klip dine negle og ellers vær ren og soigneret. Du vil højst sandsynligt blive tilbudt bad før i går igang, men synes det er god stil man har sørget for man er ren inden, så kan du lige få en hurtig skyller og så er du klar. Tag afsted i passende tid, så du ikke har stress på fordi du kun lige med nød og næppe når det. Men heller ikke i så god tid at du står der 30 min før, og bare får kørt dig selv helt op og får tænkt 1000 scenarier igennem, og bliver mere nervøs. Vær der 5-10 min før. Når der er et par minutter til den aftalte tid, så sender du hende en sms at du er der, og hun bare kan skrive når hun er klar. Hun svarer når hun er klar, og så skal du typisk gå hen til en anden opgang end den hun sendte. Og for gudsskyld lad vær med at tro, at alle du møder på gade ved du skal hen og besøge en GP. Du skal bare ind i en helt almindelig lejlighed, som tusindvis af andre mennesker også skal den dag, og der er ikke en kæft der ved hvad der forgår. Så ingen grund til at blive nervøs fordi der går 3 andre på gaden, de skænker det ikke en tanke at du skal op i en opgang. Ellers ville jeg sige du bare skal tage den med ro og ikke være for nervøs. Men tænker lidt at lige meget hvor mange gange du får det af vide, så vil du være det alligevel, når det er første gang, både hos en GP og bare generelt. Men synes du skal bestille en times tid, så er der ikke stress på og burde være tid til at du får prøvet lidt ting og sager. Ellers så synes jeg du skal lade dine forventninger og alt sådan noget blive hjemme. Nu kender jeg ikke dig, men kunne godt forestille mig at man får bygget en eller anden kæmpe forventning op omkring sex, som måske bare vil spænde lidt ben for dig. Hvis du bare møder op nyvasket til tiden med det aftalte beløb, så er der intet der vil kunne ødelægge dit besøg. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 8. September Nu jeg er selv forholdsvis ny i det her univers og har ikke mødt så mange gp'er, fordi jeg hellere vil besøge dem jeg har det godt med flere gange end besøge en ny. Hvis du ikke synes at der er for langt vil jeg anbefale @Line c hos Eventyrpigerne. Hun er rigtig sød, fræk og god til at læse situationen. http://www.eventyrpigerne.dk/girls/line_c/index.php Jeg vil anbefale dig at booke god tid og fortælle at det er din første gang hos en gp, så hun nemmere kan dig mindre nervøs, så du får en god oplevelse. Jeg vedhæfter et skærmbillede fra Rejseplanen, så du kan se hvordan det vil være med tog og bus. Det er nemt at finde derud. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1887 Skrevet 8. September Jennifer kunne også være et godt bud: https://annoncelight.dk/showad/347937 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1336 Skrevet 8. September Super fedt at du 'maner dig mod' til at skrive, og tager hånd om din lyst og nysgerrighed til at besøge en GP - cadeau herfra! Rigtig gode råd fra @LK12345 , jeg har ikke meget at tilføje på de fronter. Lars_Larsen skrev, for 25 minutter siden: Jeg føler lidt at et klassisk bordel er lidt grænseoverskridende at starte ud med, ift. at der er flere andre gæster til stede, som jeg kan støde på, men det kan også være jeg maler fanden på væggen med, hvordan det er at besøge sådan et, og det ikke er så slemt når man først står i det. Ville dog alligevel afmystificere lidt mht. bordeller og klinikker, så du ikke lukker af en en oplagt og bekvem mulighed for at besøge en dejlig GP Selv om der måtte være andre gæster til stede på adressen, så gør pigerne og deres telefondamer en dyd ud af at holde alle gæster adskilt. Diskretion er kun overgået af sikkerhed. De fleste bordeller er opdelt som en regulær bolig, det er ikke som en omklædning i svømmehallen eller FKK-klub i Tyskland. Der er specifikke værelser til leg med pigerne, og typisk et separat venteværelse, hvor ventende gæster kan sidde i fred og ro. Telefondamen styrer så rokaden rundt med de besøgende, uden at nogen ser hinanden. Og skulle det ske at du løber ind i en anden gut ude på gaden, så har jeg sjældent oplevet at nogen ønsker et high-five og en sludder ( ..faktisk kun den ene gang en tømrersvend ville vide "Hvad er det der for et sted? Vi stopper her hver torsdag, men jeg må aldrig komme med ind.." foran Ringstedmodellerne, og 18 årige mig var mindre tjekket da jeg delte med ham præcis hvad det var for et sted hans mester havde parkeret ham foran mens han 'afregnede' for ugen.. ) 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 8. September (edited) Mit bedste råd er at være ærlig og fortælle pigen at det er første gang og at du er nervøs. Så ville jeg bestille 45 min. Så har i tid til det hele uden at have så meget tid at det bliver akavet. Og hav fokus på at det bliver en god oplevelse i stedet for om du får den tid du har betalt for. Når du får lidt erfaring er det nemmere at bruge lidt tid på at hyggesnakke lidt med kvinden bagefter, men hvis i er færdige og det måske har været lidt overvældende og noget du skal hjem og mærke efter, så sig pænt tak for mødet og gå. Det handler primært om dine behov og du skal gøre det der føles rigtigt for dig og i første omgang lade være med at tænke så meget på pengene og om hvad andre (inkl. hende) tænker. Du skal ikke være nervøs for at møde andre kunder, det har de ret godt styr på på klinikkerne. Og husk på at der er INTET flovt ved at købe sex. Langt de færreste mænd/mennesker har det sexliv de har lyst til og behov for og det er stærkt og modigt at gøre noget ved det i stedet for at affinde sig med et savn. Af de københavnske klinikker er SG klart den mest diskrete, da man bare smutter ind igennem et hegn og "er væk". Hos PG smutter man ind ad døren og venter i vindfanget, men det ligger lige ud til et busstoppested, hvilket ikke er det fedeste. Har hørt andre firtælle at man kan aftale at man går ad bagvejen, men har aldrig selv haft brug for det. Jeg kan godt bakke op om anbefalingen af @Line cog man kan være heldig at fange hende hos PG. Ellers er Vica og @Miley_for_pleasurehos PG gode muligheder. Hos SG kan jeg varmt anbefale: Luca, Carolina, Alessia eller Tiffany. De er skide søde allesammen og jeg er sikker på at de kan give dig en god debut. Held og lykke med det Redigeret 8. September af Refresh 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Larsen 13 Skrevet 9. September Tak for jeres input, det hjælper mig med at være lidt mere sikker på at besøge en GP. Det lyder som om at en dansk GP på en klinik nok er det rigtige sted at starte, så det kigger jeg lidt nærmere på. Jeg kan i i hvert fald ikke brokke mig over jeres anbefalinger Så bliver det 'svære' at finde ud af hvem der ligner det bedste match for mig. Argent skrev, for 23 timer siden: Og skulle det ske at du løber ind i en anden gut ude på gaden, så har jeg sjældent oplevet at nogen ønsker et high-five og en sludder ( ..faktisk kun den ene gang en tømrersvend ville vide "Hvad er det der for et sted? Vi stopper her hver torsdag, men jeg må aldrig komme med ind.." foran Ringstedmodellerne, og 18 årige mig var mindre tjekket da jeg delte med ham præcis hvad det var for et sted hans mester havde parkeret ham foran mens han 'afregnede' for ugen.. ) Ærlighed skader da ingen, så kunne han i det mindste vurdere om han vil prøve at snige sig ind selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnerock 15 Skrevet 10. September Det her indlæg kunne lige så godt være skrevet af mig. Jeg er selv i starten af 30'erne og har stadig min seksuelle debut til gode. I årevis har jeg gået og skubbet tanken om et besøg hos en GP foran mig, da jeg tænkte, der nok skulle komme noget naturligt i min retning. Desværre er jeg blevet mere og mere introvert med min alder, så jeg kommer ikke så meget ud, som det selvfølgelig kræver for at møde andre mennesker. Det er ikke fordi, jeg ikke kan være social overhovedet, jeg bliver bare dræner hurtigere for energi end mange andre gør. Samtidig med det, så tror jeg også, at jo ældre jeg er blevet, jo mere bange har jeg faktisk været for at der kunne opstå noget seksuelt på den traditionelle måde, da jeg føler, der nok er en form for forventning om, at man i hvert fald har bare en smule erfaring, når man er i starten af 30'erne. Det er sikkert ikke alle, der tænker sådan, men det er jo også kun mine egne fordomme, der taler her. Det sidste halve år har jeg meget nysgerrigt kigget løs på GP'er og diverse klinikker, og nu er jeg faktisk nået så langt, at jeg har lavet en booking. Der er stadig halvanden uges tid til, så jeg har meget tid til at gå og tænke, men jeg føler, jeg har fundet den helt rigtige. Det var godt nok lidt grænseoverskridende at skulle ringe op til klinikken og lave aftalen, men dem der tager telefonen ved jo godt, hvorfor man ringer, så der er intet at være nervøs for der. For mig har det været vigtigt, at det var en, der var ældre end mig selv, så jeg ikke både var den ældste og den uerfarne. Det hjalp mig meget at finde modet til at lave en booking, at jeg havde mulighed for at udveksle et par mails frem og tilbage med vedkommende. Der havde jeg mulighed for lige at fortælle om mig selv og min situation, så jeg ikke først skulle møde GP'en på dagen for bookingen og forklare mig der. Jeg er kun blevet mødt på den rareste og mest imødekommende måde af de få, jeg har talt med. Prøv at kigge under de forskellige piger på klinikkernes hjemmeside. Nogen af dem har enten en mailadresse eller et telefonnummer, som du kan skrive en besked til. Du kan også kigge på Nympho.dk under fanen Danske. Nogen af GP'erne derinde har klinikkens, som de er hos, telefonnummer stående i bunden, men i deres profiltekst står der tit, hvordan de kan kontaktes, hvis du har spørgsmål til noget som helst. Det er mit indtryk, der også er nogen GP'er, der kan bookes via deres egen mail eller telefonnummer, så man slipper for at ringe til kliniktelefonen. Det tror jeg bl.a. at Miley fra PG gør - men du må ikke hænge mig op på det. Fedt også lige at få et par råd med på vejen, selvom jeg ikke engang selv oprettede tråden. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 10. September Ravnerock skrev, 1 time siden: Det er mit indtryk, der også er nogen GP'er, der kan bookes via deres egen mail eller telefonnummer, så man slipper for at ringe til kliniktelefonen. Det tror jeg bl.a. at Miley fra PG gør - men du må ikke hænge mig op på det. Hvis man er meget nervøs tror jeg gerne de vil hjælpe med booking, men når det foregår på klinik har de som regel ikke et overblik over hvilke andre aftaler der er i bogen, så det kan sikkert kræve et par forsøg. Men telerne er generelt super søde og de er vant til at tale med generte førstegangskunder. Øv dig et par gange inden du ringer i at sige: Goddag det er xxx. Du har yyy på menuen på lørdag, har hun tid til at lege med mig omkring kl. zz? Så går resten af sig selv. Gør op med dig selv om du vil bruge dit eget fornavn eller kalde dig for John og hvor lang tid du vil bestille. Som regel tager de kun kontanter, så hav dem med og gerne lidt ekstra, hvis man nu skulle få lyst til at forlænge tiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Larsen 13 Skrevet 10. September Jeg vil endnu engang sige tak for jeres visdoms ord. Jeg fik smedet imens jernet var varmt, og før jeg mistede modet på det, og har nu haft mit første besøg. Tak for jeres foreslag af GP'er, endte med at besøge en klinik, hvilket jeg kun kan sige til andre nye: Det er sgu ikke så slemt, de er super professionelle, i hvert fald der jeg besøgte. Det værste var lige at overtale mig selv til at komme igennem døren, men efter det var jeg i gode hænder. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnerock 15 Skrevet 11. September (edited) Lars_Larsen skrev, den 10.9.2025 at 23:02: Jeg vil endnu engang sige tak for jeres visdoms ord. Jeg fik smedet imens jernet var varmt, og før jeg mistede modet på det, og har nu haft mit første besøg. Tak for jeres foreslag af GP'er, endte med at besøge en klinik, hvilket jeg kun kan sige til andre nye: Det er sgu ikke så slemt, de er super professionelle, i hvert fald der jeg besøgte. Det værste var lige at overtale mig selv til at komme igennem døren, men efter det var jeg i gode hænder. Stærkt du rykkede så hurtigt på det! Så håber jeg, du havde en god oplevelse. Jeg føler næsten, jeg kan gætte mig til, hvem du har besøgt. Hende har jeg nemlig også talt med, men det er ved at være mange måneder siden. Det var før jeg vidste, om jeg turde kaste mig ud i det og bare var nysgerrig. Tror også jeg formulerede mig lidt klodset i min anden mail til hende, så jeg kunne ikke lide at skrive til hende igen. Følte jeg dummede mig lidt. Ja, så er det bare min tur... Jeg har først lavet en booking til næste weekend. Det føles uendeligt langt væk lige nu. Redigeret 11. September af Ravnerock Lille tilføjelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 385 Skrevet 12. September Ravnerock skrev, for 10 timer siden: Stærkt du rykkede så hurtigt på det! Så håber jeg, du havde en god oplevelse. Jeg føler næsten, jeg kan gætte mig til, hvem du har besøgt. Hende har jeg nemlig også talt med, men det er ved at være mange måneder siden. Det var før jeg vidste, om jeg turde kaste mig ud i det og bare var nysgerrig. Tror også jeg formulerede mig lidt klodset i min anden mail til hende, så jeg kunne ikke lide at skrive til hende igen. Følte jeg dummede mig lidt. Ja, så er det bare min tur... Jeg har først lavet en booking til næste weekend. Det føles uendeligt langt væk lige nu. Du er altid velkommen til at prøve at skrive igen ❤️ og rigtig god fornøjelse med dit besøg næste weekend ! ❤️ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 16. September Tag det i PM Miley_for_pleasure skrev, den 12.9.2025 at 10:00: Du er altid velkommen til at prøve at skrive igen ❤️ og rigtig god fornøjelse med dit besøg næste weekend ! ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnerock 15 Skrevet 21. September Så har jeg også haft mit første besøg hos en GP. Det gik delvist godt. Hun var sød, dejlig og pivfræk, men desværre svigtede udstyret mig denne gang. Hun kæmpede ellers for det, men min nervøsitet fyldte desværre alt for meget til, at vi nåede hele vejen rundt. Ja... det var ikke lige det, jeg havde håbet på, men jeg må jo bare prøve igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg