Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi et velkendt sted i Herlev, for at møde “Apple”. Det var et rigtig godt besøg, og generelt en super god oplevelse med stedet. Det var uden for normal værksteds tid, og derfor meget diskret. Jeg havde spurgt til om Apple ville være sød at åbne døren ved ankomst. Det gjorde hun. Således mødte jeg ingen andre på vej til eller fra mit møde. Apple er rigtig dejlig og ligner sine billeder. Hun bruger makeup og er meget velplejet. Jeg havde bestilt 45 min med hovedsageligt oralsex. Det blev kun til oralsex, men hold da k… hvor var det dejligt. Jeg nåede at komme, inden det var blevet kondom tid, så har stadig ikke bollet med hende. Der var lidt tid til pillow talk istedet. Hun er rigtig sød.

Eneste lille anke. Hun er ryger! Så hvis man er sart kan det lugtes og smages på hende. Også på tøjet efterfølgende, da der er røglugt indenfor. Det kommer ikke til at afholde mig , fra genbesøg. Jeg fik ikke alt hvad jeg kom efter, men det jeg fik, var meget høj klasse. ( Value for money) Hun er den pige, på det sted, som jeg har haft mest kemi og indlevelse med.

Det er første gang Apple besøger stedet i Herlev. Hun er her 1 uge mere. Vær god ved hende, så hun har lyst til at komme igen.

Håber en kan hjælpe med link?    Apple annoncerer på EG annonce ID:73543

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...