Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/365030

Jeg havde et fantastisk besøg hos Anja i går. Jeg havde fantasier som hun kunne indfri med mig og det gjorde hun til perfektion.

Nem kommunikation mellem os, stedet er okay og diskret - jeg kunne besøge hvem som helst.

Jeg ville rigtig gerne prøve CIF, og sagde til Anja, at jeg virkelig har en fræk fantasi om det sammen med hende. 

Jeg mødte hende i en noget frækt lingeri og hendes krop er virkelig lækker. Brysterne er ikke ægte, men, de sidder perfekt på hende. Hun kysser lidenskabeligt og dybt, kan virkelig mærke, at hun bliver tændt af det. Hun begynder at give et dejligt frækt blowjob, med massere af øjenkontakt og deepthroat. Imens hun sutter pik, rør hun ved sig selv, hvilket er mega frækt. Jeg får hende op på sengen og slikker hendes dejlig fisse bagfra i doggystyle. Anja er en rigtig dirty talker, og siger “I want you to fuck me from behind” og det gør jeg, og vi følger hinandens tempo. Det kunne jeg dog ikke holde til ret længe af gangen, så måtte holde pause for ikke at komme for hurtigt. Jeg fik hende vendt i misssionær, med massere af øjenkontakt og dybe kys. Hun er virkelig drivvåd, ophidset og svedig.

Det syn kan jeg ikke holde til ret længe, så jeg sagde, at jeg var ved at komme og hun satte sig ned knæ imens jeg spillede min pik af og hun slikkede mine kugler. Jeg kom udover hele hendes ansigt, og igen virkelig noget hun nød at gøre. Hun gik ud og tørrede sædet af sig og kom tilbage, og sammen havde vi stadigvæk 30 minutter.

Hun er en klog, fræk og ikke mindst en lidenskabelig kvinde. Det er tydeligt, at hun kan lide, hvad hun laver. Hun er hver eneste krone værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...