Hop til indhold
Isenvad

Kiel totalt flasko

Recommended Posts

Hej ALLE

Vil lige fortælle om min tur til Kiel.

Og så høre hvad i tænker jeg har gjort galt.smill

sidste Weekend tog jeg til kiel for at opleve de to ero huse.

Der var så øl festival i byen så der var rimelig gang i gaden.

Jeg an kommer omkring kl 16 og tager en runde i de 2 huse. Ialt er der max 10 piger og inden af min interesse.

Jeg snuser så rundt i byen og får noget at spise før jeg tager i husene igen omkring kl 20.

Men med samme resultat, der er 12 piger og ingen af min interesse.

Måske jeg  så er kræsen, mennnn de var ikke af de pæneste.

nå tænker jeg. så kontakter jeg pigerne over sexnord. Skriver høfligt til 8, men får ingen som i ingen svar.

Så det ender med jeg prøve smager en del af øllene til Festivallen og tager hjem på hotellet.

Heller ikke i løbet af natten eller næste dag giver sms erne resultat.

Så hele turen ender med jeg tager hjem næste dag, nøjagtigt klige så tyk bag ørene som dag jeg kom

Tænker der må vøre noget jeg gør galt, hvad er dette 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg formoder at du har henvendtdig på engelsk.

Du kan havet været så uheldig at skrive til piger der ikke taler engelsk,  kun ca. 56% af den tyske befolkningen kan føre en samtale på engelsk. Men 8 ud af 8 det kan næppe tilskrives speog vanskeligheder.

Måske svarer de ikke på sms beskeder fra udlandske nummer, men prøv næste gang at lave en høflig præsentation af dig selv, hvis du ikke allerede har gjort det ;)

Fortæl at du er en dansk mand som der er på besøg i byen som der søger godt selskab og du lige har set de smukke billeder af hende på Sexnord.

Måske sådan 

Ich bin ein Däne, der die Stadt besucht und nach netter Gesellschaft sucht, und habe die schönen Bilder von Ihnen auf Sexnord gesehen <3

Jeg håber at du i det mindste fik noget godt øl ud af turen :)

Beder held næste gang  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede du kun via. SMS?

Ellers vil jeg forslå Whatsapp, der har jeg oftest haft held.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring siger mig også, at der aldrig svares på sms. Som ½angel skriver, så brug whatsapp i stedet,  det er der rigtig mange der bruger, og der svares ofte. Eller alternativt ring til dem, det plejer også at virke.

Jeg ved ikke hvorfor der ikke svares på sms, om det har noget at gøre med, at det koster penge, og at man måske kan snydes på denne måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 7.9.2025 at 22:45:

Jeg har egentligt mest gode erfaringer med Kiel og pigerne via Sexnord. Hvordan skriver du dem? 

Skrev over whatsapp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...