Cat38 19 Skrevet 7. September, 2025 Hej EG. Først lige tak for at jeg må være med på EG. ☺️ Jeg har oprettet en profil, og logger ind dagligt. Men efter få minutter bliver jeg automatisk logget ud. Det er lidt irriterende. Hvad kan det være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3079 Skrevet 7. September, 2025 (edited) Hej @Cat38 Har du husket at sætte flueben ved "Husk mig" når du logger ind? Ellers prøv det, så tro jeg dit problem er løst Redigeret 7. September, 2025 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cat38 19 Skrevet 9. September, 2025 Tak vil prøve om det virker. Kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 799 Skrevet 26. September, 2025 Cat38 skrev, den 7.9.2025 at 12:04: Hej EG. Først lige tak for at jeg må være med på EG. ☺️ Jeg har oprettet en profil, og logger ind dagligt. Men efter få minutter bliver jeg automatisk logget ud. Det er lidt irriterende. Hvad kan det være? Bemærk også at du bliver logget ud hvas du skifter netværk, f.eks. mellem mobilt netværk og wifi, eller mellem 2 forskellige wifi. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg