Hop til indhold

Redigere kommentar

Featured Replies

Skrevet

Indimellem skriver jeg noget vrøvl eller uforståelig ting, fordi jeg lige glemmer et ord eller noget. Så vil jeg da gerne rette det, når jeg senere opdager det. Men jeg kan overhovedet ikke finde ud af, hvordan man redigere en kommentar.

Men hvordan redigere man en kommentar?

Jeg har set andre steder, hvor der står, at kommentaren er blevet redigeret. Men hvordan pokker gør man det?

Skrevet

Du kan selv redigere din kommentar i en time efter du har lavet den, derefter bliver den låst. 

Screenshot_20250906_193944_Chrome.jpg

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 12 minutter siden:

Du kan selv redigere din kommentar i en time efter du har lavet den, derefter bliver den låst. 

A-ha! Det forklarer, hvorfor jeg ikke kan finde ud af det. Normalt ser jeg først mine fejl når jeg nogle timer eller mere senere vender tilbage.

Så med andre ord skal jeg være mere omhyggelig og gennemlæse mine kommentarer med det samme :D

Skrevet
ensomfyr skrev, for 8 timer siden:

Så med andre ord skal jeg være mere omhyggelig og gennemlæse mine kommentarer med det samme :D

Ja,  det er en god ide ;) og hvis det er gået helt galt,  har du mulighed for at anmelde dit eget opslag  ved at trykke på flaget, så kan en moderatorer rette det for dig. Men jeg tror at moderatorer vil sætte stor pris på at du gør dit bedste i første hug,  så de ikke kommer på overarbejde :D

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Ja,  det er en god ide ;) og hvis det er gået helt galt,  har du mulighed for at anmelde dit eget opslag  ved at trykke på flaget, så kan en moderatorer rette det for dig. Men jeg tror at moderatorer vil sætte stor pris på at du gør dit bedste i første hug,  så de ikke kommer på overarbejde :D

Det vil vist ikke være besværet værd at ulejlige moderatorer, for jeg har lavet nogle stavefejl eller glemt et ord hist og her. Så er det vist nemmere bare at citere sit egen kommentar og lave rettelsen der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.