Ingenved 70 Skrevet 6. September Hej! de fleste gange trænger jeg bare til et hurtigt blowjob 10-15 minutter. Simpelt, hurtigt, og til en fair pris. Men syntes det er svært at finde nogen som tilbyder det. ingen vilde krav til pigen. Helst ikke plus size, og ikke 45+. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1032 Skrevet 6. September Ingenved skrev, for 48 minutter siden: Hej! de fleste gange trænger jeg bare til et hurtigt blowjob 10-15 minutter. Simpelt, hurtigt, og til en fair pris. Men syntes det er svært at finde nogen som tilbyder det. ingen vilde krav til pigen. Helst ikke plus size, og ikke 45+. Hej nu ved jeg hvilken by du søger i - men når jeg har den lyst, skriver og spørg jeg om pigen har den ydelse, også selvom det ikke fremgår af annoncen - ofte har de - normal prisen jeg har givet ligger fra 300-500 kr 9 ud af 10 gange er det så godt, jeg er kommet igen - og smiler i flere dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 70 Skrevet 6. September @fræk6 jeg er meget rundt omkring i store dele af Jylland - har du nogle anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 6. September Jeg tillader mig også lige at svare Sophie tilbyder det som enkel ydelse og er god til det. Jeg har dog kun prøvet det som en del af længere tid hos hende. Hun annoncere desværre aldrig i forvejen, så man skal være vågen for at fange hende. https://annoncelight.dk/showad/418170 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 70 Skrevet 6. September @Elskermælk78 fint bud - jeg takker;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg