Hop til indhold

Sublime Beauty Mia, København

Featured Replies

Skrevet

Men nogle af billederne antyder hun er blevet lidt tykkere? Jeg kneppede hende sidste sommer, da var hun pisselækker:) Mon hun er kommet sig lidt i de sudste 8-10 mdr?

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen sidste forår, cirka- det var da hun stadig var på Amerika Plads, måske lidt længere siden så - hun var bare sød og udfordrende med blikket lige fra starten, god øjenkontakt, og ja... hele pakken er der.. vi kyssede dejligt dybt med tungen, dejlig 69'er, hun stønner skønt, og det er bare så lækkert at køre pikken af imellem hendes store bryster og knalde hende godt og grundigt - hun er noget særligt!

Skrevet

Jeg besøgte hende i sidste uge. Bestilte en time og måtte nærmest kravle ud efter 5 kvarter i himlen, Hun er måske ikke 50kg, som i annoncen med 55-60. Super smuk og slank. Brysterne er uden ekstra fyld. Hun er vild, blid sød og umættelig. 

Skrevet

Wow 

Så fik jeg slettet den dårlige oplevelse fra i Søndags.

Hun er da for vild, kan bare sige her passer anmeldelserne.

Endnu engang WOW

Skrevet
  • Author

Helt korrekt. Jeg har lige været forbi igen igen. De er meget ØKO stadig væk.

Der kommer et review mere fra mig senere i dag, eller en af de nærmeste dage.

Skrevet
  • Author

Mia for ever

I visited Mia again-again on the 18th of March.

Even old men can get very horny and today, I therefore had booked a session with Mia based on one of her services, which I have previously only become peripherally acquainted with.

Mia offers "Light domination". It was great, and I think I met my limit for now.

But let’s see next time. Maybe I dare try some more ;-)

The good thing is, that at the end of the service you have booked, she transforms back into the sweetest creature who kisses, caresses and f..ks you like your lovely girlfriend.

As I have mentioned earlier, i am caught in her net ! There is no escape.

My lovely mediterranean beauty, her long black hair, her deep endless brown eyes and cinnamon coloured skin, and last but not least, her extremely well proportioned body.

See her, —— if you dare ;-)

/Peter

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har endnu engang været sammen med den vidunderlige og spektakulære Mia.

Denne dejlige kvinde er fuldstændig uovertruffen, hun er elegant, smuk med end naturlig ynde der gør hende absolut unik. Hun er vældig passioneret og endnu engang måtte jeg overgive mig fra første minut.

Hendes måde at invitere dig ind på, få dig til at føle at hun vil dig er så enormt ægte og intens. Efter en masse kæleri og kys og ikke mindst en masse opmærksomhed på de vidunderlig bløde bryster, gik Mia til det franske . Hendes superfranske fik jeg stående - ubeskriveligt , vådt og blødt, og med en masse lyd selvfølgelig til roden imens hun så mig dybt ind i øjnene med hendes Katteagtige blik, et blik som går helt dybt ind i hjernen - wauuu!

Så fik jeg selvfølgelig også lov til at slikke hendes dejlige mis og numse - som hun tydeligvis ikke kan få nok af - hendes vellyst kom dejligt til udtryk da hun rystende nåede en orgasme med den mest fabelagtige lyd på.

Så var det tid til sex - som altid storslående frækt og fantasifuldt - en masse stillinger - rundt i hele lejligheden. Så var der selvfølgelig ekstra frække overraskelser som mia og jeg holder for os selv. Overraskelser der bare giver lyst til mere. Mere grænsesøgning, mere dybde, mere Mia!

Mia er ægte! Hun er som på hendes foto og videos, som hun flittigt fornyer og tilføjer i - det er skønt når det sker!

Mia er eventyrlysten, nærværende, fuld af liv og glæde. Jeg oplever en særlig forbindelse - en person der er tilstede og lyttende. Vi har noget god snak om livet og hvad der rører os hvor jeg oplever at Mia er analyserende og reflekterende på en både tæt og sexet måde.

Hun er faktisk den kvinde, den kæreste, jeg til enhver tid ville flytte til en øde ø med!

MIN Mia, min mørkhårede havfrue. Tak!!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.