viby-fyren 7 Skrevet 6. September https://annoncelight.dk/showad/436772 Ja jeg tog chancen og valgte at besøge "Pernille" som der lige er kommet til Aarhus. Jeg vidste godt at det nok ikke var en dansk pige, men billederne var for gode til ikke at give det et forsøg. Rigtig nok bliver jeg mødt af smuk solbrun kvinde som uden tvivl er hende på billederne. Pernille er fra Sydamerika og taler ikke fantastisk engelsk, men hendes skønne krop og søde smil gjorde, at jeg ikke kunne vende om igen. Vi får aftalt en pris og starter med en gang let massage som ærlig talt ikke var noget at skrive hjem over. Selve samlejet var skønt og jeg kan godt anbefale oplevelsen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 13. September Ja hun ser lækker ud. Hvor gammel tror du hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viby-fyren 7 Skrevet 13. September Midt bud er midt 20erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ParMedFantasier 0 Skrevet 25. September Er hun piercet som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg