Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi denne søde kvinde. Skrev sms og aftalte et møde hos hende kl 20. Det er i centrum, lille hyggelig lejlighed, sikkert booking for noget tid. Hun er i 30 erne, buttet. Hun tog imod mig smilende. Taler godt engelsk, hun er fra Letland. Blev tilbudt, vand, juice, og vin. 

Havde bestilt en halv time. Hun tog et bad, jeg havde badet hjemmefra. Vi lagde os på sengen, kyssede heftigt. Hun har ingen berøringsangst. Jeg dukkede ned, ville smage hende. Hun spredte villigt benene og lod mig komme til. Hun ku' lu' det. Hendes småsten var frækt og jeg ku mærke hun blev våd. Hun suttede mig godt, det er hun god til.

Hun spurgte om jeg ville mærke hende. Normalt er jeg ikke så meget for kondom, da jeg ikke rigtigt mærker noget. Vi prøvede og det var ok, men efter et stykke tid trak jeg mig ud. Hun tog kondomet af og suttede mig godt og grundigt.

Jeg spurgte om jeg måtte afslutte på hendes bryster, "yes please".

Jeg rejste mig op og hun sad på sengekanten. Vi skiftedes til at spille min pik og hun suttede også.Jeg kom til sidst med min ladning, det var fedt.

Hun gik ud og skyllede sig. Hun kom retur og spurgte om alt var ok, hvilket jeg bekræftede. Vi talte lidt om branchen og hun var første gang i Esbjerg og stod selv for booking, da hun ikke ønsker kontrol.

Fik et farvelkys og et på gensyn. Jeg stod på gaden 45 minutter efter ankomst.

Jeg følte mig rigtig godt behandlet for 800 kr og 30 minutter.

https://annoncelight.dk/showad/411903

Del dette indlæg

Link til indlæg
Speedy72 skrev, for 7 timer siden:

Åh, hende må jeg forbi. Fine fortrin til spansk. Gav du ekstra for at komme på dem? Og er der god lyd på hende?

Nix, var med i prisen.

Ja, det synes jeg, uden det på noget måde er overdrevet

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 1 time siden:

Hun ser lovende ud , pæne hænder og sødt ansigt . Hvor stor er hun ? Hende vil jeg besøge. 

Hun er ikke stor stor. Hun er lettere buttet, fast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 22 timer siden:

Nix, var med i prisen.

Ja, det synes jeg, uden det på noget måde er overdrevet

Er billeder retvisende ift. udseende og brysternes størrelse?? Søger store bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjemkommet fra 14 dages ferie, så Vicki skulle igen besøges.

Hun havde skiftet adresse siden sidst, men dog stadig i centrum.

Aftalte på sms og en kort samtale. Smil i døren,da hun åbnede. Lidt snak om ferie mm. 

Havde bestilt en halv time, hvor jeg ville afslutte på bryster. Vi lå og nussede og kyssede. Jeg legede lidt med brysterne. Var ikke interesseret i samleje i dag. Jeg fungerer ikke godt med kondom.

Jeg rejste mig op og hun satte sig på sengekanten. Begyndte at sutte mig grundigt, det var savnet. Vi skiftedes til at spille min pik, det var frækt.

Hun bad mig sprøjte hende til og jeg kom med en ordenlig ladning ud over hendes bryster, det var skønt :)

Jeg nyder at komme ved hende. Sød og rar, ingen stress overhovedet, bare god behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...