Miza 1002 Skrevet 5. September Jeg sidder lige og har en diskussion på mail med en kunde. Han skriver han glæder sig til vi kan lokke hinanden på en dinnerdate med at være frække overfor hinanden. Jeg svarer at jeg ikke betragter mig selv som fræk, mere sød, men at jeg da udmærket er klar over at nogen synes jeg er fræk, og er også blevet kaldt det, det er bare ikke et ord jeg nogensinde ville bruge om mig selv. At andre kalder mig det har jeg helt fint med, det er jo in the eye of the beholder. Men hvad er dit bud på hvornår man er fræk? Jer der har mødt mig, synes du jeg er fræk? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
victora 38 Skrevet 5. September jeg har ikke mødt dig (Bor i København) - men det kan bestemt tænde mig lige så meget, når en pige er Sød aka Kærlig, som hvis hun er fræk. 'Fræk' er jo for så har en mand mere lyst/lov til at 'gå ombord' i partneren. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 5. September Miza skrev, for 10 minutter siden: Jer der har mødt mig, synes du jeg er fræk? Bestemt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 5. September (edited) Miza skrev, for 43 minutter siden: med at være frække overfor hinanden Hvis han vil lokkes på en date, ved du er fræk, mener han i dette tilfælde sikkert dirty talk. Sexting. Du skal gøre hvad du føler bedst. Men ofte er at det skriveri spild af tid. De rykker den af til beskederne og så bliver der tavst. Irl. Frækhed, måden du bevæger dig på, blikke etc. Redigeret 5. September af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1002 Skrevet 5. September Nej, han mente vi skal være frække på daten, uden at definere nærmere hvad han mente. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 74 Skrevet 5. September Hej Miza Jeg oplevede i vores møde "date", at du er fræk Måden du drillende kyssede mig på, og kærtegnede min krop og p.. på, det fandt jeg utroligt frækt Vores samtale var ikke som sådan fræk eller frækt, men Jøsses det er din tilgang til at være fysisk ved hinanden Dine kommentarer da vi var fuldt i gang med det sjove, fandt jeg ligeså utrolig frækt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boblerogsex 15 Skrevet 5. September Jeg har heller ikke mødt dig, men fræk på en date er som @SweettieDK skriver med dirty talk, give ham dine trusser i hånden, slikke sensult om læberne, læne dig frem og flashe dine bryster, tage en finger ind og lege med brysterne mens du har øjenkontakt, når han går forbi, så tag ham blidt og sensuelt i skridtet. Måske have en trådløs vib med, som han kan styre,... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1002 Skrevet 5. September Boblerogsex skrev, for 6 minutter siden: Jeg har heller ikke mødt dig, men fræk på en date er som @SweettieDK skriver med dirty talk, give ham dine trusser i hånden, slikke sensult om læberne, læne dig frem og flashe dine bryster, tage en finger ind og lege med brysterne mens du har øjenkontakt, når han går forbi, så tag ham blidt og sensuelt i skridtet. Måske have en trådløs vib med, som han kan styre,... Ja det lyder godt nok frækt! Det er jeg helt sikkert ikke til med en fremmed! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 5. September (edited) Den søde nusser mig i håret og siger at jeg er dejlig... Den frække tager hårdt fat i halsen på mig og siger at jeg skal tage mig sammen og komme i gang Redigeret 5. September af Refresh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 150 Skrevet 5. September Ja fræk er jo relativt, og der er mange meninger om det. Men du er ligefrem og indlevende. Det er der måske nok nogen, der syntes er frækt. MEN du er utrolig dejlig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boblerogsex 15 Skrevet 16. September Miza skrev, den 5.9.2025 at 18:16: Ja det lyder godt nok frækt! Det er jeg helt sikkert ikke til med en fremmed! Hvorfor ikke? Hvad er over grænsen? Er det et spørgsmål, om I har kemi eller om du er "in the mood" eller??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1002 Skrevet 16. September Boblerogsex skrev, for 1 minut siden: Hvorfor ikke? Hvad er over grænsen? Er det et spørgsmål, om I har kemi eller om du er "in the mood" eller??? Det handler om at forsøge og spille en rolle, at være en person jeg slet ikke kan se mig selv i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyes 1 Skrevet 17. September Miza skrev, den 5.9.2025 at 16:28: Jeg sidder lige og har en diskussion på mail med en kunde. Han skriver han glæder sig til vi kan lokke hinanden på en dinnerdate med at være frække overfor hinanden. Jeg svarer at jeg ikke betragter mig selv som fræk, mere sød, men at jeg da udmærket er klar over at nogen synes jeg er fræk, og er også blevet kaldt det, det er bare ikke et ord jeg nogensinde ville bruge om mig selv. At andre kalder mig det har jeg helt fint med, det er jo in the eye of the beholder. Men hvad er dit bud på hvornår man er fræk? Jer der har mødt mig, synes du jeg er fræk? Jeg har mødt dig..... Og jeg synes du er fræk, hvilket jeg vist også nævnte en gang eller to. Det siger jeg efter at jeg har mødt dig..... og det er naturligvis individuelt, men den måde du har øjenkontakt, små lyde, blide bevægelser, dine negle på min krop, din legesyge tunge, blide hænder, og ikke mindst dine kys. Du er bestemt en fræk kvinde....... //B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 670 Skrevet 17. September Jeg tror det er en definition fra en hver person selv. Det er dermed ret subjektive hvordan de vil bruge adjektiv ,,frækt,,. Jeg selv synes at være koket er ret frækt som andre vil måske synes træls eller irriterende. Helt almindelige vanilje samleje langsomt og stille rolige uden jagt kan være helt vild frækt for nogen som andre vil definere det kedelige. Jeg tror ikke du finder den passende svar som passer præcis på det hvad han mener. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 657 Skrevet 18. September Som jeg husker de danske damer på fliserne på Vesterbro for 40 år siden. Disse synes jeg så frække ud. Højhælede sko eller ditto lange lakstøvler. Meget små lårkort. Nedringet tyndt tøj på overkroppen. Altså et outfit for, at udstille mest muligt, og give kunderne noget, til at sætte fantasien igang. Se det var frækt @Miza, synes ihvertfald en ældre herre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 19. September Mja hver eneste gang jeg laver "Helikopteren" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 19. September Noget jeg synes er frækt, er et sødt ansigt, og øjne og et smil der siger, "Jeg kan godt se du tænder lidt på mig - og det er OK - jeg nyder det faktisk lidt" ... Og så en erotisk fristende påklædning der viser hud. Og lingeri der er sødt, men ikke decideret frækt ... Jerg overvejede for år tilbage, at få en dinner date med en GP hvor vi kunne lege lidt med det setup ... Uden sex i hvert fald den første gang, men bare nyde spændingen ... Men nu er jeg for gammel, lige det ville føles lige et nummer for kunstigt ... Og så er det osse l-i-g-e i overkanten til mine økonomiske prioriteringer ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 24. September sneræven skrev, den 19.9.2025 at 23:21: Noget jeg synes er frækt, er et sødt ansigt, og øjne og et smil der siger, "Jeg kan godt se du tænder lidt på mig - og det er OK - jeg nyder det faktisk lidt" ... Og så en erotisk fristende påklædning der viser hud. Og lingeri der er sødt, men ikke decideret frækt ... Jerg overvejede for år tilbage, at få en dinner date med en GP hvor vi kunne lege lidt med det setup ... Uden sex i hvert fald den første gang, men bare nyde spændingen ... Men nu er jeg for gammel, lige det ville føles lige et nummer for kunstigt ... Og så er det osse l-i-g-e i overkanten til mine økonomiske prioriteringer ... Ja et frækt glimt i øjnene og et varmt smil, vækker glæde hos mig og nej @sneræven du bliver aldrig for gammel til, siger det bare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 697 Skrevet 27. September Som du rigtig nok siger. The Beauty is in the Eye of the beholder. Jeg har erfaret at det handler om forbindelsen mellem to mennesker. På papiret kan alt være perfekt men når man så mødes i virkeligheden er der et eller andet der bare er off. På den anden side kan man have den vildeste oplevelse med en person som på papiret bare er no go. Det er selvfølgelig alt sammen noget forfærdeligt sludder men jeg tror jeg prøver at sige at om du er eller om du ikke er fræk handler om , ja den anden. . Altså om den du står sammen med og skal være sammen med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg