Mrbusiness 41 Skrevet torsdag klokken 16:05 Hej alle, Jeg har set, at der er kommet to nye, flotte piger til: Aurora og Roxy, begge 20 år. Er der mon nogen her, der allerede har besøgt dem? Hvis ja, hvordan var oplevelsen? Tak på forhånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2618 Skrevet torsdag klokken 16:07 (edited) https://nympho.dk/n27492/9151/welcome-gentleman https://nympho.dk/n27472/9150/hello-welcome Redigeret torsdag klokken 16:21 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 741 Skrevet torsdag klokken 16:55 (edited) Jeg sendte en forespørgsel (whatsapp) til Roxy i formiddags om en aftale imorgen. Fik hurtigt et standard svar, hvor der blev gjort opmærksom på at der ville blive sat pris på en selfie (hvilket ikke fremgår af hendes Nymphoprofil). Hun fik så en selfie, og vil mene at min forespørgsel var præcis og kortaffet som ønsket! Spurgte efter en oversigt over ekstra ydelser, da priserne ikke er angivet på nympho.... Så i det forløb var standardsvaret den eneste kommunikation fra hendes side... Har prøvet med et par opfølgende beskeder i løbet af dagen uden held. Enten synes hun ikke jeg er pæn nok, eller også er der for travlt til at kunne klare kommunikationen tilfredsstillende... ! Ser ud til på Nympho at andre har været heldigere..... Redigeret torsdag klokken 17:02 af PeterN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 211 Skrevet torsdag klokken 17:07 Skal man overført pengene før mødet ? Skrive de begge i deres profile •payment is always before meeting• Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbusiness 41 Skrevet torsdag klokken 17:17 PeterN skrev, for 21 minutter siden: Jeg sendte en forespørgsel (whatsapp) til Roxy i formiddags om en aftale imorgen. Fik hurtigt et standard svar, hvor der blev gjort opmærksom på at der ville blive sat pris på en selfie (hvilket ikke fremgår af hendes Nymphoprofil). Hun fik så en selfie, og vil mene at min forespørgsel var præcis og kortaffet som ønsket! Spurgte efter en oversigt over ekstra ydelser, da priserne ikke er angivet på nympho.... Så i det forløb var standardsvaret den eneste kommunikation fra hendes side... Har prøvet med et par opfølgende beskeder i løbet af dagen uden held. Enten synes hun ikke jeg er pæn nok, eller også er der for travlt til at kunne klare kommunikationen tilfredsstillende... ! Ser ud til på Nympho at andre har været heldigere..... Øv. Har heller ik haft held. skriv lige hvis du kommer igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 155 Skrevet torsdag klokken 17:28 Tror sgu ikke de er her - har også prøvet et par dage nu og får samme standard svar. Jeg får en pris og et “yes” til en tid, men hører derefter så aldrig noget mere. Prøvede det 3 gange med Roxy - skete det samme hver gang. LarsOle, som er en kendt fake profil på nympho, har givet dem hver en anmeldelse på samme tid btw). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 741 Skrevet torsdag klokken 17:30 @Mrbusiness Jeg tror ikke jeg gider at blive ved med at skrive, da jeg ikke ønsker at føle mig for meget som en hundehvalp haha Har selv været ude for at en af de sødeste jeg har mødt aflyste alle andre da hun havde hovedpine, men mig ville hun ikke gå glip af da jeg var hendes favorit så jeg skal ikke klage haha Og hvis de to skønheder har de klienter de har brug for så er alt jo fint for dem. Det er jo deres valg hvordan de proriterer hvem de vil lave aftale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 741 Skrevet torsdag klokken 17:37 @peterfils Der er faktisk allerede en anmeldelse af Aurora her på eroguide: Og hele tre anmeldelser af hende på Nympho (ja ok en af dem er fra LarsOle) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 155 Skrevet torsdag klokken 17:38 (edited) PeterN skrev, for 8 minutter siden: @peterfils Der er faktisk allerede en anmeldelse af Aurora her på eroguide: Og hele tre anmeldelser af hende på Nympho (ja ok en af dem er fra LarsOle) Og alle sammen på engelsk… og ham fra Eroguide er helt grøn. Virker bare lidt mistænkeligt at vi alle har samme oplevelse. Venter på jeg hører fra en troværdig velkendt stemme. Der var en episode i vinters med en pige, som heller ikke viste sig at være her og hun fik også hurtigt 3-4 anmeldelser på Nympho (herunder fra Lars Ole) Redigeret torsdag klokken 17:46 af peterfils Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 741 Skrevet torsdag klokken 17:45 Jo jo der skal sikkert nok være nogen der synes det er sjovt at sætte et par profiler op på Nympho.dk med et par polske superstarletter, og dertil hørende whatsapp kontoer, uden at pigerne rent faktisk kan besøges ... meeeen jeg tvivler på det er noget man kan tjene de helt store knaster på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 155 Skrevet torsdag klokken 17:48 (edited) PeterN skrev, for 3 minutter siden: Jo jo der skal sikkert nok være nogen der synes det er sjovt at sætte et par profiler op på Nympho.dk med et par polske superstarletter, og dertil hørende whatsapp kontoer, uden at pigerne rent faktisk kan besøges ... meeeen jeg tvivler på det er noget man kan tjene de helt store knaster på Ved ikke, der kan være et hav af teorier - det er set før - vi må vente og se om en velkendt kommer igennem Redigeret torsdag klokken 17:49 af peterfils Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg