Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har set, at der er kommet to nye, flotte piger til: Aurora og Roxy, begge 20 år.

Er der mon nogen her, der allerede har besøgt dem? Hvis ja, hvordan var oplevelsen?

Tak på forhånd!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sendte en forespørgsel (whatsapp) til Roxy i formiddags om en aftale imorgen. Fik hurtigt et standard svar, hvor der blev gjort opmærksom på at der ville blive sat pris på en selfie (hvilket ikke fremgår af hendes Nymphoprofil).

Hun fik så en selfie, og vil mene at min forespørgsel var præcis og kortaffet som ønsket! Spurgte efter en oversigt over ekstra ydelser, da priserne ikke er angivet på nympho....

Så i det forløb var standardsvaret den eneste kommunikation fra hendes side... Har prøvet med et par opfølgende beskeder i løbet af dagen uden held.

Enten synes hun ikke jeg er pæn nok, eller også er der for travlt til at kunne klare kommunikationen tilfredsstillende... !

Ser ud til på Nympho at andre har været heldigere..... ;-)

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 21 minutter siden:

Jeg sendte en forespørgsel (whatsapp) til Roxy i formiddags om en aftale imorgen. Fik hurtigt et standard svar, hvor der blev gjort opmærksom på at der ville blive sat pris på en selfie (hvilket ikke fremgår af hendes Nymphoprofil).

Hun fik så en selfie, og vil mene at min forespørgsel var præcis og kortaffet som ønsket! Spurgte efter en oversigt over ekstra ydelser, da priserne ikke er angivet på nympho....

Så i det forløb var standardsvaret den eneste kommunikation fra hendes side... Har prøvet med et par opfølgende beskeder i løbet af dagen uden held.

Enten synes hun ikke jeg er pæn nok, eller også er der for travlt til at kunne klare kommunikationen tilfredsstillende... !

Ser ud til på Nympho at andre har været heldigere..... ;-)

Øv. Har heller ik haft held.

skriv lige hvis du kommer  igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu ikke de er her - har også prøvet et par dage nu og får samme standard svar. Jeg får en pris og et “yes” til en tid, men hører derefter så aldrig noget mere. Prøvede det 3 gange med Roxy - skete det samme hver gang. LarsOle, som er en kendt fake profil på nympho, har givet dem hver en anmeldelse på samme tid btw). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mrbusiness Jeg tror ikke jeg gider at blive ved med at skrive, da jeg ikke ønsker at føle mig for meget som en hundehvalp haha

Har selv været ude for at en af de sødeste jeg har mødt aflyste alle andre da hun havde hovedpine, men mig ville hun ikke gå glip

af da jeg var hendes favorit :wub: så jeg skal ikke klage haha

Og hvis de to skønheder har de klienter de har brug for så er alt jo fint for dem. Det er jo deres valg hvordan de proriterer hvem de

vil lave aftale med ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 8 minutter siden:

@peterfils Der er faktisk allerede en anmeldelse af Aurora her på eroguide:

Og hele tre anmeldelser af hende på Nympho (ja ok en af dem er fra LarsOle)

Og alle sammen på engelsk… og ham fra Eroguide er helt grøn. Virker bare lidt mistænkeligt at vi alle har samme oplevelse. Venter på jeg hører fra en troværdig velkendt stemme. Der var en episode i vinters med en pige, som heller ikke viste sig at være her og hun fik også hurtigt 3-4 anmeldelser på Nympho (herunder fra Lars Ole) 

Redigeret af peterfils

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo jo der skal sikkert nok være nogen der synes det er sjovt at sætte et par profiler op på Nympho.dk med et

par polske superstarletter, og dertil hørende whatsapp kontoer, uden at pigerne rent faktisk kan besøges ...

meeeen jeg tvivler på det er noget man kan tjene de helt store knaster på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 3 minutter siden:

Jo jo der skal sikkert nok være nogen der synes det er sjovt at sætte et par profiler op på Nympho.dk med et

par polske superstarletter, og dertil hørende whatsapp kontoer, uden at pigerne rent faktisk kan besøges ...

meeeen jeg tvivler på det er noget man kan tjene de helt store knaster på :D

Ved ikke, der kan være et hav af teorier - det er set før - vi må vente og se om en velkendt kommer igennem :) 

Redigeret af peterfils

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...