Topt 28 Skrevet torsdag klokken 10:04 Fik gjort mig lidt research og fandt umiddelbart ikke noget dårlig skriv om hende - så jeg prøvede at skrive til hende Mandag aften, for at finde ud af hvad hun tilbød. Hurtigt svar, nemt at forstå, flink.. Nok den bedste kommunikation jeg har prøvet med en. Dagen efter, Tirsdag - så skulle det være! Men hun svarede ikke før jeg desværre ikke havde tid mere. Jeg har lige en lomme af tid om formiddagen (hvor man åbenbart ikke altid er på arbejde i det erhverv hehe). Jeg fortalte jeg ville prøve at fange hende idag Torsdag - og til min glæde, kunne jeg se på WhatsApp at hun allerede havde været aktiv da jeg ville skrive. Og ja... Jeg fik svar hurtigt og vi aftale om en time. 20min for 800kr - lige noget for mig... Efter at have kigget på hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/411406 . Min største frygt var et lidt maskulint ansigt, men den krop ser dog så lækker ud, at selv hvis det er liiidt for mandigt, så klarede jeg det nok.. Så længe hun er feminin osv. Jeg ankommer til et okay diskret sted i Arnborg, perfekt. Ringer på, og hun kommer ud i lingerie og... Benene er glatte, lår ser lækre ud.. Figuren ser velplejet ud, og hun smiler og ligner en der har glædet sig.. FEDT!.. Det har jeg også, siden i Mandags! Ind og betale de 800kr, med glæde, mens jeg kigger på den solbrune krop, smukke bløde bryster, dejlige lille røv... Vi smider begge tøjet og jeg smider mig på ryggen og hun har allerede en hård pik! Selvom jeg kun er aktiv har det stor betydning, at hun har en dejlig pik, glat og indbydende.. Hun tager mig i munden med det samme (uden kondom, thank god!) og.. det kunne hun godt finde ud af. Vi kommer lidt i en 69. Hendes røv er lækker og glat - lige så lækker som hendes pik. Efter lidt leg i en 69'er, vil jeg have hende ned og sutte, så jeg kan se alt hvad der foregår. Hun tager mig til roden flere gange, og fornemmer hurtigt at jeg kan lide det... guilty! Hun sutter og deep throater til noget lign. et 12 tal.. Kunne hun lide være lidt mere spyt og sloppy? Ja.. men der var lidenskab og det var fucking godt.. Jeg kunne nemt have kommet her, men jeg måtte altså lige se hvordan den røv så ud fra en doggy. Op at stå, på med frakken også hende på alle 4 på sengen. Jeg måtte lige træde et skridt tilbage, kigge på den lækre røv og pik bagfra.. Det er nok min ynglings vinkel.. Ærligt.. Jeg trænger ind og begynder et kneppe hende... Må nok indrømme jeg gerne ville have haft taget hende i en missionær mens man kan nyde synet til hendes pik, se hende lege med den og selv spille den.. Men jeg måtte sgu overgive mig, udsigten til de lækre solbrune baller og stramme lille røv var for lækker! Stemningen var skide god. Hold kæft en service, fra ALT til kommunikation på beskeder også udveksle penge, under sex og efter... Og lige en bonus, for at fortælle mig, at jeg havde hovedet fyldt med læbestift inden jeg trådte ud af døren.. Fik en vådserviet + en ekstra til bilen, til lige at få det fjernet.. Pigen 10/10 Sex 10/10 Gentagelse.. Ja! Som et barn i en tivoli karussel, havde jeg lyst til en tur mere med det samme. Kæmpe smil hele vejen hjem i bilen.. Glædet mig til at fortælle jer om det Stedet 8.5/10 (kunne høre der var nogle andre i huset, men jeg var ret ligeglad though. Men sengen kunne godt have været liiidt større også. Parkeringen var diskret. Nøj!!.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lonesome 1 Skrevet torsdag klokken 20:42 Topt skrev, for 10 timer siden: Fik gjort mig lidt research og fandt umiddelbart ikke noget dårlig skriv om hende - så jeg prøvede at skrive til hende Mandag aften, for at finde ud af hvad hun tilbød. Hurtigt svar, nemt at forstå, flink.. Nok den bedste kommunikation jeg har prøvet med en. Dagen efter, Tirsdag - så skulle det være! Men hun svarede ikke før jeg desværre ikke havde tid mere. Jeg har lige en lomme af tid om formiddagen (hvor man åbenbart ikke altid er på arbejde i det erhverv hehe). Jeg fortalte jeg ville prøve at fange hende idag Torsdag - og til min glæde, kunne jeg se på WhatsApp at hun allerede havde været aktiv da jeg ville skrive. Og ja... Jeg fik svar hurtigt og vi aftale om en time. 20min for 800kr - lige noget for mig... Efter at have kigget på hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/411406 . Min største frygt var et lidt maskulint ansigt, men den krop ser dog så lækker ud, at selv hvis det er liiidt for mandigt, så klarede jeg det nok.. Så længe hun er feminin osv. Jeg ankommer til et okay diskret sted i Arnborg, perfekt. Ringer på, og hun kommer ud i lingerie og... Benene er glatte, lår ser lækre ud.. Figuren ser velplejet ud, og hun smiler og ligner en der har glædet sig.. FEDT!.. Det har jeg også, siden i Mandags! Ind og betale de 800kr, med glæde, mens jeg kigger på den solbrune krop, smukke bløde bryster, dejlige lille røv... Vi smider begge tøjet og jeg smider mig på ryggen og hun har allerede en hård pik! Selvom jeg kun er aktiv har det stor betydning, at hun har en dejlig pik, glat og indbydende.. Hun tager mig i munden med det samme (uden kondom, thank god!) og.. det kunne hun godt finde ud af. Vi kommer lidt i en 69. Hendes røv er lækker og glat - lige så lækker som hendes pik. Efter lidt leg i en 69'er, vil jeg have hende ned og sutte, så jeg kan se alt hvad der foregår. Hun tager mig til roden flere gange, og fornemmer hurtigt at jeg kan lide det... guilty! Hun sutter og deep throater til noget lign. et 12 tal.. Kunne hun lide være lidt mere spyt og sloppy? Ja.. men der var lidenskab og det var fucking godt.. Jeg kunne nemt have kommet her, men jeg måtte altså lige se hvordan den røv så ud fra en doggy. Op at stå, på med frakken også hende på alle 4 på sengen. Jeg måtte lige træde et skridt tilbage, kigge på den lækre røv og pik bagfra.. Det er nok min ynglings vinkel.. Ærligt.. Jeg trænger ind og begynder et kneppe hende... Må nok indrømme jeg gerne ville have haft taget hende i en missionær mens man kan nyde synet til hendes pik, se hende lege med den og selv spille den.. Men jeg måtte sgu overgive mig, udsigten til de lækre solbrune baller og stramme lille røv var for lækker! Stemningen var skide god. Hold kæft en service, fra ALT til kommunikation på beskeder også udveksle penge, under sex og efter... Og lige en bonus, for at fortælle mig, at jeg havde hovedet fyldt med læbestift inden jeg trådte ud af døren.. Fik en vådserviet + en ekstra til bilen, til lige at få det fjernet.. Pigen 10/10 Sex 10/10 Gentagelse.. Ja! Som et barn i en tivoli karussel, havde jeg lyst til en tur mere med det samme. Kæmpe smil hele vejen hjem i bilen.. Glædet mig til at fortælle jer om det Stedet 8.5/10 (kunne høre der var nogle andre i huset, men jeg var ret ligeglad though. Men sengen kunne godt have været liiidt større også. Parkeringen var diskret. Nøj!!.. Fed oplevelse lyder det som. Er hendes pik stor som billederne?? Den vil jeg gerne have op i min røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 28 Skrevet torsdag klokken 21:59 lonesome skrev, 1 time siden: Fed oplevelse lyder det som. Er hendes pik stor som billederne?? Den vil jeg gerne have op i min røv Nej tror den er lidt mindre. Nok en 16-17cm. Tykkelsen passer nok. god fornøjelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLKBOX 0 Skrevet fredag klokken 15:58 Topt skrev, den 4.9.2025 at 12:04: Fik gjort mig lidt research og fandt umiddelbart ikke noget dårlig skriv om hende - så jeg prøvede at skrive til hende Mandag aften, for at finde ud af hvad hun tilbød. Hurtigt svar, nemt at forstå, flink.. Nok den bedste kommunikation jeg har prøvet med en. Dagen efter, Tirsdag - så skulle det være! Men hun svarede ikke før jeg desværre ikke havde tid mere. Jeg har lige en lomme af tid om formiddagen (hvor man åbenbart ikke altid er på arbejde i det erhverv hehe). Jeg fortalte jeg ville prøve at fange hende idag Torsdag - og til min glæde, kunne jeg se på WhatsApp at hun allerede havde været aktiv da jeg ville skrive. Og ja... Jeg fik svar hurtigt og vi aftale om en time. 20min for 800kr - lige noget for mig... Efter at have kigget på hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/411406 . Min største frygt var et lidt maskulint ansigt, men den krop ser dog så lækker ud, at selv hvis det er liiidt for mandigt, så klarede jeg det nok.. Så længe hun er feminin osv. Jeg ankommer til et okay diskret sted i Arnborg, perfekt. Ringer på, og hun kommer ud i lingerie og... Benene er glatte, lår ser lækre ud.. Figuren ser velplejet ud, og hun smiler og ligner en der har glædet sig.. FEDT!.. Det har jeg også, siden i Mandags! Ind og betale de 800kr, med glæde, mens jeg kigger på den solbrune krop, smukke bløde bryster, dejlige lille røv... Vi smider begge tøjet og jeg smider mig på ryggen og hun har allerede en hård pik! Selvom jeg kun er aktiv har det stor betydning, at hun har en dejlig pik, glat og indbydende.. Hun tager mig i munden med det samme (uden kondom, thank god!) og.. det kunne hun godt finde ud af. Vi kommer lidt i en 69. Hendes røv er lækker og glat - lige så lækker som hendes pik. Efter lidt leg i en 69'er, vil jeg have hende ned og sutte, så jeg kan se alt hvad der foregår. Hun tager mig til roden flere gange, og fornemmer hurtigt at jeg kan lide det... guilty! Hun sutter og deep throater til noget lign. et 12 tal.. Kunne hun lide være lidt mere spyt og sloppy? Ja.. men der var lidenskab og det var fucking godt.. Jeg kunne nemt have kommet her, men jeg måtte altså lige se hvordan den røv så ud fra en doggy. Op at stå, på med frakken også hende på alle 4 på sengen. Jeg måtte lige træde et skridt tilbage, kigge på den lækre røv og pik bagfra.. Det er nok min ynglings vinkel.. Ærligt.. Jeg trænger ind og begynder et kneppe hende... Må nok indrømme jeg gerne ville have haft taget hende i en missionær mens man kan nyde synet til hendes pik, se hende lege med den og selv spille den.. Men jeg måtte sgu overgive mig, udsigten til de lækre solbrune baller og stramme lille røv var for lækker! Stemningen var skide god. Hold kæft en service, fra ALT til kommunikation på beskeder også udveksle penge, under sex og efter... Og lige en bonus, for at fortælle mig, at jeg havde hovedet fyldt med læbestift inden jeg trådte ud af døren.. Fik en vådserviet + en ekstra til bilen, til lige at få det fjernet.. Pigen 10/10 Sex 10/10 Gentagelse.. Ja! Som et barn i en tivoli karussel, havde jeg lyst til en tur mere med det samme. Kæmpe smil hele vejen hjem i bilen.. Glædet mig til at fortælle jer om det Stedet 8.5/10 (kunne høre der var nogle andre i huset, men jeg var ret ligeglad though. Men sengen kunne godt have været liiidt større også. Parkeringen var diskret. Nøj!!.. Hej TOPT - må jeg spørge om hende højde? Er det de 169 som står i profilen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 28 Skrevet fredag klokken 21:42 BLKBOX skrev, for 5 timer siden: Hej TOPT - må jeg spørge om hende højde? Er det de 169 som står i profilen? Ja det passer nok meget godt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg