Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hejsa

det er ved at være længe siden at der kommet en anmeldelse af Milin......

har aldrig været der og vil gerne vide om hun stadig er rigtig dygtig som i de gamle anmeldelser  og om hun er et diskret sted ??? 

https://annoncelight.dk/showad/392383

håber at høre fra nogen......

Skrevet

Hun er stadig dejlig og giver god service. Sidst jeg var ved hende var det et diskret sted. Det plejer hendes steder at være. 

Skrevet

Besøgte hende i sidste uge, og hun er stadig helt i top.  Har efterhånden besøgt hende et utal af gange, på alle tider af dagen, og der er bare altid godt humør og intet at sætte på hendes service.

Stedet er diskret nok, det er ikke en massageklinik hun arbejder ud fra. Så man skal lidt vide hvad der sker der, hvis det ikke skulle være diskret.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende adskillige gange i de ca 1,5 år hun har været i min topliste og hun lever altid op til hendes høje standard og jeg er aldrig gået skuffet fra hendes diskrete adresse

Eneste minus  er at jeg ikke har kunnet få min kalender til at passe med hendes de sidste par måneder, men mens jeg nu sidder og skriver dette, kan jeg godt mærke, at jeg trænger til et genbesøg hos hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.