Hop til indhold
FyrFraHerning

Efterlysning: diskret mødested i Herning

Recommended Posts

Jeg mødes med en sugarbabe i Herning - og gerne også andre, men jeg savner stedet efter hun fik en roommate og siden er "vores" solarium lukket. 

Hotel er en mulighed - bare en udfordring, at jeg kun kan i arbejdstiden og det passer bare dårligt med ind og udtjekning.

Ved I om et hotel kan være fleksibel og lave en "time udlejning" eller kan der være andre muligheder - f.eks. hos dem der huser glædespiger eller ? 

ja, her om sommeren er outdoor super ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FyrFraHerning skrev, for 24 minutter siden:

Ved I om et hotel kan være fleksibel og lave en "time udlejning"

Du må jo prøve at ringe op og høre ad -  iJapan er det meget almindeligt med "lovehotels" og korttidsudlejning af hotelværelser - f.eks. kun i 3 timer - og nogle steder blev de ligefrem forbavsede, når jeg ville leje et værelse over flere dage.

Lykkes det ikke med et hotelværelse, kunne du prøve Airbnb - men sørg for at få et værelse med dobbeltseng - da to sammenstillede senge, kan virkelig være en sexkiller ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har brug for et sted lejer jeg altid et Airbnb, der er det muligt at finde diskrete sted med fleksibel ankomst.

Der er også nogle hoteller der er muligt at ankomme tidligt mod et ekstra gebyr, jeg har ikke kendskab til hoteller i Herning, hvor det er muligt. Jeg anvender oftest Zleep eller Cabin, i Vejle, Hadsten eller Aarhus, når det omhandler et møde på 2-3 timer. Længere møder booker jeg bedre hotel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Du må jo prøve at ringe op og høre ad -  iJapan er det meget almindeligt med "lovehotels" og korttidsudlejning af hotelværelser - f.eks. kun i 3 timer - og nogle steder blev de ligefrem forbavsede, når jeg ville leje et værelse over flere dage.

Lykkes det ikke med et hotelværelse, kunne du prøve Airbnb - men sørg for at få et værelse med dobbeltseng - da to sammenstillede senge, kan virkelig være en sexkiller ;-) 

Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Takker - AirBnB kan være en mulighed - og ja kan ringe og spørge ... en tillægsudfordring er at både mit navn og ansigt er lidt kendt i byen ... diskretion, du ved

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...