Hop til indhold
Den krumme

Kristine sluger, og jeg sluger meget og flere gange! En dansk kvinde, klar på eventyr og intens sex

Recommended Posts

- og jeg takker for 4 værdiløse kommentarer. Kommentarer som disse gør Eroguide.dk fuldstændig værdiløs.

Redigeret af Den krumme

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 9 timer siden:

Tror ikke det er en reel profil. Har sendt flere sms’er og ringet… Ingen respons… Nok for godt til at være sandt - desværre 

Ja det tænkte jeg også, og så med den pris, som igen lyder for godt til at være sandt. Tænker man kan møde op og så er det slet ikke den pige der er der, hvis der overhovedet er nogen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den krumme skrev, for 23 timer siden:

- og jeg takker for 4 værdiløse kommentarer. Kommentarer som disse gør Eroguide.dk fuldstændig værdiløs.

værdiløs kommentar... jeg skrev at profilen var oprettet samme dag som dit indlæg, så derfor har der jo nok ikke nået at være særlig mange forbi ;) men som det ser ud i efterfølgende kommentarer, så er der både prøvet med sms og opkald uden held og nu også ny telefonnummer på annoncen...

så må du jo se om du kan være heldig at få kontakt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...