Den krumme 25 Skrevet i går klokken 12:34 Er der nogen som kender noget til hende her? https://annoncelight.dk/showad/437335 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 11 Skrevet i går klokken 12:41 Fandme billigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FyrFraHerning 12 Skrevet i går klokken 14:20 Jeg kigger nysgerrigt med - er også faldet over hendes annonce 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 41 Skrevet i går klokken 16:35 profilen er oprettet i dag så tænker ikke der er mange som har været forbi endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mipps 0 Skrevet i går klokken 16:42 Ser ikke dumt ud.. I må lige komme igang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den krumme 25 Skrevet i går klokken 17:52 (edited) - og jeg takker for 4 værdiløse kommentarer. Kommentarer som disse gør Eroguide.dk fuldstændig værdiløs. Redigeret i går klokken 17:54 af Den krumme 3 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 261 Skrevet for 23 timer siden Tror ikke det er en reel profil. Har sendt flere sms’er og ringet… Ingen respons… Nok for godt til at være sandt - desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 11 Skrevet for 13 timer siden TheJack skrev, for 9 timer siden: Tror ikke det er en reel profil. Har sendt flere sms’er og ringet… Ingen respons… Nok for godt til at være sandt - desværre Ja det tænkte jeg også, og så med den pris, som igen lyder for godt til at være sandt. Tænker man kan møde op og så er det slet ikke den pige der er der, hvis der overhovedet er nogen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 261 Skrevet for 8 timer siden Nej og idag har annoncen et nyt telefonnummer …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 41 Skrevet for 2 timer siden Den krumme skrev, for 23 timer siden: - og jeg takker for 4 værdiløse kommentarer. Kommentarer som disse gør Eroguide.dk fuldstændig værdiløs. værdiløs kommentar... jeg skrev at profilen var oprettet samme dag som dit indlæg, så derfor har der jo nok ikke nået at være særlig mange forbi men som det ser ud i efterfølgende kommentarer, så er der både prøvet med sms og opkald uden held og nu også ny telefonnummer på annoncen... så må du jo se om du kan være heldig at få kontakt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg