Refresh 1565 Skrevet tirsdag klokken 23:46 Det har godt nok været en lidt speciel dag i dag... Først bliver min frække aftale om eftermiddagen aflyst pga. sygt barn (god bedring til hen ). Så bliver min knap så frække aftale om aftenen aflyst pga. syg hund (god bedring til den ). Så der var pludselig tid til overs og da jeg allerede havde nuppet den blå pille, ville det jo være tåbeligt at lade den gå til spilde Scan af vagtplanerne viste ingen af mine faste var at finde, så mulighederne var ret begrænsede. Celina hos SG, som jeg har haft et enkelt fantastisk møde med, men som desværre ikke kysser... Eller prøve noget nyt, med Cat hos SC, som ud fra hendes beskrivelse lyder lige som noget for mig http://www.sexyclub.dk/girls/cat/index.php Efter at have bestilt tid, skrev jeg en efterlysning på hende, da jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser og der var heldigvis hurtigt en broder der sprang til med bekræftelse af at Cat absolut er et besøg værd, så mig afsted til Søborg... Velankommen blev jeg vist ind på "det andet" værelse og fik besked om at Cat havde siddet fast i trafikken, så hun var lidt forsinket. Det endte med at jeg fik en halv time for mig selv, så jeg lagde mig til rette i sengen og slappede grundigt af ovenpå en ret stressende dag til lyden af legen på naboværelset igennem væggen. Da det omsider blev min tur blev jeg vist ind på værelset og få min. senere stod Cat foran mig. Hendes krop var skjult bag en kimono, så den var svær at danne sig et indtryk af. Et ret almindeligt, men smilende ansigt kyssede mig velkommen og spurgte hvad jeg kunne tænke mig. Vi afregnede og hun gik ud med pengene... Da hun kom igen havde jeg smidt alt andet end underbukserne og hun gled hurtigt ud af kimonoen og satte sig i sengen ved siden af mig og begyndte at kysse mig intenst og villigt. Wauv, sikke en krop! Magen til lækker stram ungpigekrop, med former de helt rigtige steder og de frækkeste små bryster, med vildt lækre og responsive nipples. En del tatoveringer pryder hendes krop, men jeg synes de passer godt til hendes krop, så det var kun et plus. En bedre krop skal man lede længe efter Vi kyssede i noget tid og hun havde på ingen måde travlt med at komme videre. Til sidst måtte jeg tage initiativ til at få hende ned på ryggen, så jeg kunne kysse mig vej ned til hendes blomst. Hun lod til virkelig at nyde at blive slikket og hun bed sig selv i overarmen på en sød måde flere gange og legede frækt med sine brystvorter, så min pik blev sten hård ved synet. Jeg slikkede hende rigtig længe (ca. 20 min. vil jeg tro) og hun var flere gange lige på vippen, men det lykkedes desværre ikke at vælte hende helt ud over kanten (så vidt jeg kunne mærke), så alene af den grund er et genbesøg nødvendigt (mamma raised no quitter ). Da jeg spurgte om jeg måtte give hende finger lød svaret prompte "i den grad!", hvilket var en dejlig bekræftelse af at min tunge var på rette vej. Hold nu op hun er stram! Jeg starter altid med to fingre, men det var sku lige før at det var for meget. Det gik med lidt forsigtighed og jeg skal love for at hun reagerede godt på det. Det var pisse frækt og lækkert at mærke hvordan hendes fisse åbnede sig mere og mere i takt med at hendes nydelse steg og hun blev meget våd. Jeg syntes hende G-punkt "kom ned" og pressede på, som jeg har oplevet med kvinder der sprøjter let, men der var ingen sprøjreorgasmer. Til gengæld skyllede den ene bølge af nydelse efter den anden ind over hendes krop og det var fantastisk at mærke hvordan hun blev opslugt og lydene ændrede sig når man ramte helt rigtigt med tungen. Jeg stoppede mere af nød end af lyst... Jeg kunne nemt have brugt en time mere imellem hendes ben, men jeg var simpelthen nødt til at mærke hvordan det er at trænge op i den lille stramme våde fisse inden tiden var gået. Det var lige præcis så fantastisk, som jeg havde forestillet mig... Jeg trængte dybt op i hende imens vi kyssede dybt og intenst. Jeg kunne med det samme mærke at det her ville jeg ikke holde længe til Vi nåede aldrig videre end missionæren, men det var nogle hæftige minutter med masser af kys både med tungen og på halsen imens vi omfavnede hinanden og kneppede så vidunderligt. Endnu en årsag til et gensyn er at jeg simpelthen bliver nødt til at opleve hendes smukke krop ride mig og se hendes flotte røv i en fræk doggy... Og jeg tænker egentlig også at jeg har et blæs til gode, så der er vist ikke rigtig andet at gøre end at få bestilt en tid. Et lille minus: hun smagte lidt af røg. Ikke så voldsomt at det var en showstopper for mig, men dog nok til at jeg lige skulle vænne mig til det. Det var ordene fra en glad, tidligere lidt stresset, mand, som ligger med et stort smil på efter mødet med en lækker, sød og meget nærværende kvinde 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 580 Skrevet for 21 timer siden Dejligt du også kan lide hende. Hun er en lækker pige. Ja, du har nogle aktiviteter til gode med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg