Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende 1 gang og kommer ikke tilbage:

stedet er i en kælder og der lugter voldsomt af røg når du kommer ind i mellemgangen - der er nogle som sidder og ryger i et lokale tæt på det  lokale hvor akten skal foregå:

jeg havde bestilt en time - pigen er ældre end hun skriver og bærer præg af, at have arbejdet i faget i mange år.

Så nej tak herfra/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bestemt heller ikke anbefale stedet - de er lidt forskellige piger der arbejder der og de få gange jeg har besøgt stedet er jeg altid været skuffet ..

Pigen her er dog fræk nok men giver et kedeligt bj og totalt følelseskold sex uden nogen indlevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange til Glory. 
Hun virker til at være en smule bestemt, og stram i betrækket. 
Jeg har dog aldrig set hende. 
Hendes Glory blow er hurtigt og effektivt. 
En del mere hånd end mund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt anbefale stedet, men har ikke personligt kendskab til denne GP. 

Det er rigtigt det er i en kælder, hvor der lugter meget af parfume, så advarsel til dem der ikke skal dufte "underligt" når de kommer hjem. Der er også en del SM udstyr i kælderen og meget varmt. Personligt kan jeg godt lide det klassiek vampede/billige bordel touch til stedet. 

Hende jeg besøgte kaldte sig Sally, og er også at finde på AL. Hun skriver hun er 53 år, og det er hun også, måske plus et par år. Men hun er sød og velholdt/ lækker på den billige vampede måde. Det er IKKE GFE, langt fra. Men hun sutter en god pik, afvekslende, dybt, med tunge op og ned, øjenkontakt. Jeg fik ikke prøvet anal desværre, det bliver næste gang for der kommer en næste gang. 

TL:DR. Ikke GFE men lige på med en godt prøvet professionel GP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det selv - Og få en BEDRE oplevelse - samt spar pengene.
Hun gør sin annonce mere og mere liderlig - men som andre skriver, så er det spildte penge da hun intet yder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...