Hop til indhold
Generøs Gentleman

Annoncelight som mand

Recommended Posts

Generøs Gentleman skrev, for 1 time siden:

Nogen der har erfaring/succes med at annoncere efter piger på AL som mand?

Ja, det havde jeg faktisk for snart rigtig mange år siden.

Mødtes med en sød ung kvinde, der dengang var stort set lige så ny i dette game som jeg. Tror dog aldrig hun kom rigtig i gang med det, for jeg skrev til hende igen et godt stykke tid senere, og da var hun stoppet fuldstændig. Som hun sagde, så var hun et andet sted nu.

Ellers har jeg forsøgt en masse andre gange uden noget som helst resultat. Så jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig gider det længere. Så er det nemmere blot at ringe/skrive til en af de kvinder, der annoncerer.

Til gengæld har jeg erfaret, at hvis man ikke er meget tydelig i sin annonce, så kan man få en del henvendelser fra mænd, der gerne vil sutte min pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har søgt og søger slavetøs, gravide og kvinder med mælk i brysterne. Og jeg har haft en del henvendelser, men aldrig nogen der er blevet til noget. Jeg tror en del har været fake og lavet af folk der synes at det er sjovt, og så nogle få reele hvor det bare er løbet ud i sandet af den eller anden grund.

Jeg har både nummer til sms og email på min annonce. 

Og jeg har også oplevet rigtig mange mænd henvende sig. Nogle hvor de tydeligvis ikke har læst annoncen og tror at de skriver til en kvinde, og lige der har jeg fået ekstra sympati for gp'erne og de håbløse henvendelser som de sikkert får mange af 

Da jeg søgte en slavetøs var der mange mænd og en enkel trans der spurgte om de ikke kunne bruges, og dem har jeg altid svaret pænt og grundigt, fordi det må svært ikke at få chancen for at kunne udleve sin sexualitet og modigt at skrive på sådan en annonce.

Jeg har stadigvæk en annonce, hvor jeg søger en der er gravid og der er omkring 15 kig på den om dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 1 time siden:

Ja, det havde jeg faktisk for snart rigtig mange år siden.

Mødtes med en sød ung kvinde, der dengang var stort set lige så ny i dette game som jeg. Tror dog aldrig hun kom rigtig i gang med det, for jeg skrev til hende igen et godt stykke tid senere, og da var hun stoppet fuldstændig. Som hun sagde, så var hun et andet sted nu.

Ellers har jeg forsøgt en masse andre gange uden noget som helst resultat. Så jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig gider det længere. Så er det nemmere blot at ringe/skrive til en af de kvinder, der annoncerer.

Til gengæld har jeg erfaret, at hvis man ikke er meget tydelig i sin annonce, så kan man få en del henvendelser fra mænd, der gerne vil sutte min pik.

Enig ift. tilbud fra mænd. Har dig fået et par fristende henvendelser. Den ene var pigen dog kun 15 og ville flytte samtalen til et taletidskort, fremfor mail. En anden meget serøs og smuk kvinde på 30, fristede meget, men havde en vild fortid med en jaloux ekskæreste som havde tævet hende halvt ihjel, så skulle ikke nyde noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet det med nogen held for ca 5 år siden. Jeg er massør og tantra massør i ok fornuftig form. Ca 45 dengang 
jeg har haft succes med fire forskellige - alle gode oplevelser 

der var en kvinde på 30 der gerne ville prøve tantrisk massage og ville så bytte med sex - det sagde jeg nej til - men ville gerne give hende en massage og så kunne vi have sex hvis og kun hvis hun havde lyst - det havde hun i den grad. Vi sås en del gange over ca 1 år - så fik hun kæreste 

så har jeg mødtes med en skøn kvinde på 50 vi havde det sgu sjovt. Hun var ikke decideret lækker - men super sød og sjov og gav et djævelsk dejligt blæs som regel for og efter massagen - hun ville rigtigt gerne slikket men havde ondt så kunne ikke lide peneration - men lækre møder. Vi sås næsten 5 år ca hver anden måned. Det stoppede fordi jeg fik en elsker og min pik var 100 procent rette imod hende. 

derudover har jeg mødtes med to par. Det har været rigtigt dejligt - her lærer jeg manden at tænde sin hustru langsomt og længe. Det ene par har jeg set af og til siden og det andet par sås jeg kun med en gang fordi hustru havde det skidt med at jeg er gift. 
nu bruger jeg det ikke, der er mange andre veje der er lettere og sjovere at møde mennesker der kan lide sjov, sex og erotik 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...