Nexuskbh 83 Skrevet tirsdag klokken 14:13 Hej Jeg skal fra kbh til Ølstykke fredag den 5 september ca mellem 18-20. Jeg har en smuk ung q som skal spermes til og evt kneppes af flotte pikke . - Hvor er der et godt dogging sted på vejen ? - Et sted hvor der ikke er tilfældige der kommer forbi - Jeg svarer kun seriøse beskeder om sted . Alt andet bliver slettet . - Jeg laver et separat opslag under sexevent såfremt vi finder et sted 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 904 Skrevet tirsdag klokken 15:53 Reumerts Ege i Ballerup er et kendt dogging sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 914 Skrevet tirsdag klokken 18:08 Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden: Reumerts Ege i Ballerup er et kendt dogging sted. Alternativt fugletårnet, ganske tæt på...hvis nu vejret driller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet tirsdag klokken 19:31 Der er mange der ikke finder Fugletårnet synes jeg ... RE er altid sikker... men jow - det er godt hvis det regner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 108 Skrevet onsdag klokken 21:19 Og de har truet med +30 mm regn på fredag. Men lad mig høre, hvad du beslutter dig for, så vi kan hjælpe med at servicere pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 66 Skrevet torsdag klokken 13:20 Jeg er også frisk på noget i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 378 Skrevet torsdag klokken 21:25 Dogging er nyt for mig. Møder man bare op, og håber der er “bid”? Eller skal man have en aftale først? Kan der opstå situationer, hvor der er tvivl om kvinden, er der af samme årsag som en selv? Er betaling en del af gamet, eller er alle der af ren og skær lyst? Håber i kan hjælpe lidt -:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 183 Skrevet fredag klokken 16:58 Blev det her til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikachoo 33 Skrevet for 18 timer siden Fyr88 skrev, den 5.9.2025 at 18:58: Blev det her til noget? Det håber jeg fandme ikke Kender nogle der bor i området og de to lokationer foreslået er da ikke særlige diskrete og også steder de går ture omkring, så det sku lige passe de stødte ind i folk der knalder på sådan en ellers afslappende aftengåtur hahaha. Især fugletårnet. Det ligger lige ved siden af Svanesøen og der er intet diskret der. Folk går ture og løber der fra morgen til aften og det er naturligt lige at tage en pause og hoppe op i tårnet for lige hurtigt at kigge ud på søen, før man fortsætter. Har aldrig troet folk ville bruge det til dogging, især ikke på det tidspunkt af dagen oplyst i indlægget. Så leger man sgu godt nok med ilden. Men måske det også bare skal være så spændende for nogle haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 914 Skrevet for 11 timer siden pikachoo skrev, for 7 timer siden: Det håber jeg fandme ikke Kender nogle der bor i området og de to lokationer foreslået er da ikke særlige diskrete og også steder de går ture omkring, så det sku lige passe de stødte ind i folk der knalder på sådan en ellers afslappende aftengåtur hahaha. Især fugletårnet. Det ligger lige ved siden af Svanesøen og der er intet diskret der. Folk går ture og løber der fra morgen til aften og det er naturligt lige at tage en pause og hoppe op i tårnet for lige hurtigt at kigge ud på søen, før man fortsætter. Har aldrig troet folk ville bruge det til dogging, især ikke på det tidspunkt af dagen oplyst i indlægget. Så leger man sgu godt nok med ilden. Men måske det også bare skal være så spændende for nogle haha Jeg elsker når folk udstiller sig selv.... Hvis du havde læst ordentlig med, og iøvrigt kendte til en lille smule omkring emnet, ville du vide at det omtalte fugletårn ligger ved en anden sø, og ca 1,5 km derfra. Spis en valium, det omtalte fugletårn har ikke en sø som man kan gå rundt om, med mindre der er tale om vaders i halshøjde. RE kan du ikke kende nogen som bor ved siden af - for der bor ikke nogen... Dem der færdes derude, ved udemærket hvad der foregår, og de sarte holder sig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikachoo 33 Skrevet for 8 timer siden Thomsen skrev, for 2 timer siden: Jeg elsker når folk udstiller sig selv.... Hvis du havde læst ordentlig med, og iøvrigt kendte til en lille smule omkring emnet, ville du vide at det omtalte fugletårn ligger ved en anden sø, og ca 1,5 km derfra. Spis en valium, det omtalte fugletårn har ikke en sø som man kan gå rundt om, med mindre der er tale om vaders i halshøjde. RE kan du ikke kende nogen som bor ved siden af - for der bor ikke nogen... Dem der færdes derude, ved udemærket hvad der foregår, og de sarte holder sig væk. Aha, Interessant Det fugletårn kender jeg ikke til så, dukker ihvertfald ikke op på googlemaps, hvilket det ved Svanesøen gør Jeg har selv gået i skovområdet flere gange og også hørt fra andre at der er en bygning inde i skoven, som måske er dette fugletårn der bliver refereret til. Mere ved jeg ikke og da jeg nævnte dem der bor i området mente jeg jo ikke at de bor klods op af de nævnte lokationer, men derimod at de ikke er så langt derfra og derfor går ture i det område, selvfølgelig. Forstår ikke at den pointe skulle være noget, der kunne forståes på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg