Nexuskbh 83 Skrevet tirsdag klokken 14:13 Hej Jeg skal fra kbh til Ølstykke fredag den 5 september ca mellem 18-20. Jeg har en smuk ung q som skal spermes til og evt kneppes af flotte pikke . - Hvor er der et godt dogging sted på vejen ? - Et sted hvor der ikke er tilfældige der kommer forbi - Jeg svarer kun seriøse beskeder om sted . Alt andet bliver slettet . - Jeg laver et separat opslag under sexevent såfremt vi finder et sted 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet tirsdag klokken 15:53 Reumerts Ege i Ballerup er et kendt dogging sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 914 Skrevet tirsdag klokken 18:08 Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden: Reumerts Ege i Ballerup er et kendt dogging sted. Alternativt fugletårnet, ganske tæt på...hvis nu vejret driller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet tirsdag klokken 19:31 Der er mange der ikke finder Fugletårnet synes jeg ... RE er altid sikker... men jow - det er godt hvis det regner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 108 Skrevet onsdag klokken 21:19 Og de har truet med +30 mm regn på fredag. Men lad mig høre, hvad du beslutter dig for, så vi kan hjælpe med at servicere pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 66 Skrevet torsdag klokken 13:20 Jeg er også frisk på noget i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 378 Skrevet torsdag klokken 21:25 Dogging er nyt for mig. Møder man bare op, og håber der er “bid”? Eller skal man have en aftale først? Kan der opstå situationer, hvor der er tvivl om kvinden, er der af samme årsag som en selv? Er betaling en del af gamet, eller er alle der af ren og skær lyst? Håber i kan hjælpe lidt -:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 183 Skrevet fredag klokken 16:58 Blev det her til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg