Hop til indhold
berger

Aalborg.. Olivia (20 years)

Recommended Posts

Hvis jeg skulle lave min egen amatør analyse på billederne så ville jeg sige billede 7 tyder på at det kunne være optaget i en lejlighed hvor der bor en glædespige. 
sengen kunne ligne en typisk bolleseng og kufferten i baggrunden tyder på en som rejser rundt :)

Dette er blot mine tanker og jeg tror på den baggrund så havde jeg taget chancen. Dig havde jeg nok liiige kontrolleret billederne på yandex eller lign :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke besøgt hende, men synes hendes annonce (Samt med hende Evas), minder meget om nogle der holder til ude i vestbyen omkring stadium hvor der jævnligt bliver skiftet ud. Generelt er de piger der kommer der virkelig flotte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LK12345 skrev, for 1 minut siden:

Har ikke besøgt hende, men synes hendes annonce (Samt med hende Evas), minder meget om nogle der holder til ude i vestbyen omkring stadium hvor der jævnligt bliver skiftet ud. Generelt er de piger der kommer der virkelig flotte.

Hej

hvis det er samme lejlighed vi tænker på er det ikke den, der tog pigerne billeder af sig selv - og det er ikke i den lejlighed 100%

jeg har ikke set piger i den lejlighed længe desværre, selv om der kunnet være stor forskal på service

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 20 minutter siden:

Hej

hvis det er samme lejlighed vi tænker på er det ikke den, der tog pigerne billeder af sig selv - og det er ikke i den lejlighed 100%

jeg har ikke set piger i den lejlighed længe desværre, selv om der kunnet være stor forskal på service

Rigtigt nok, men de kunne jo have været I Århus eller noget inden de kom nord på.

Kan også være jeg tager fejl, synes bare annoncen ligner meget, samt typen af piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter spørger om der er nogen, der har besøgt hende. Ingen grund til at starte en chat om billedanalyse.

HansenDanmark skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg skulle lave min egen amatør analyse på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må hellere starte med at sige, at jeg heller ikke har besøgt hende. Men hun eller annoncen har været i Aalborg før. 

Prøvede at lave en aftale dengang, men lykkedes ikke. Virkede som om hun havde travlt, så nogen må vel have besøgt hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...