Ringrideren 8 Skrevet 1. September Hey jeg har længe gået og overvejet en omgang b2b massage af Maya fra Amita grundet hendes dejlige krop, men da jeg kontaktede hende i dag fik jeg afvide at hun kun lavede naked massage og hj så vil høre om naked massage er hendes b2b massage eller om det bare er massage hvor hun står nøgen og efterfølgende et hj modtager gerne pb hvis nogle har noget at sige om denne dejlige kvinde https://annoncelight.dk/showad/349867 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 64 Skrevet 1. September Fra annonceteksten: "You can have amazing massage with me and my hot pussy" <-- det lyder ikke som et hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2052 Skrevet 1. September Du kan få det ligesom ønsker. Hun taler dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 650 Skrevet 2. September Som 8000 skriver, så siger du bare hvad du ønsker. Hendes pirring under massage er god og får den ikke gang i kalorius, skal hendes b2b nok gøre dig klar... En anbefaling herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 11 Skrevet 2. September hvad er bedst at bestille hos hende. Er hun stadig hot efter 1 times sex/massage eller er det en fejl at vælge massage overhovedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg