Hop til indhold

Lemon, Frederikshavn, 26 år, 45 kg

Featured Replies

Skrevet

Der er flere citroner…

hende ved jeg desværre ikke noget om.

Skrevet

Hende du linker til hedder Milin og ikke Lemon, og holder til i Aalborg.

Hvis det er Milin du vil vide noget om, kan du sagtens finde anmeldelser her inde af hende. Men hun er absolut top klasse, helt klart den bedste thai i Nordjylland. Faktisk lige før hun bare er den bedste pige man kan besøge nordjylland.

Skrevet
NP Dok skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kan berette om hende,  synes jeg har set navnet før, men kan ikke finde noget

https://annoncelight.dk/showad/392383

Det er jo nok Lemon her, som du tænker på. :)  I’m Lemon Thai Girl in Frederikshavn

Jeg kender ikke så meget til hende, men har dog snakket med hende et par gange i Odense, da jeg besøgte hendes veninde.
Jeg synes hun virker meget sød og ser meget cute ud. Hun virker lidt genert til at starte med, men det ændrer sig hen ad vejen :)

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 3 timer siden:

Hende du linker til hedder Milin og ikke Lemon, og holder til i Aalborg.

Hvis det er Milin du vil vide noget om, kan du sagtens finde anmeldelser her inde af hende. Men hun er absolut top klasse, helt klart den bedste thai i Nordjylland. Faktisk lige før hun bare er den bedste pige man kan besøge nordjylland.

Sorry, det er min fejl -   

forkert link jeg fik indsat og du har ret med  Milin er i en absolut top sær klasse, som man altid besøger med stor fornøjelse 

Dylmer skrev, for 2 timer siden:

Det er jo nok Lemon her, som du tænker på. :)  I’m Lemon Thai Girl in Frederikshavn

Jeg kender ikke så meget til hende, men har dog snakket med hende et par gange i Odense, da jeg besøgte hendes veninde.
Jeg synes hun virker meget sød og ser meget cute ud. Hun virker lidt genert til at starte med, men det ændrer sig hen ad vejen :)

Det var lige nøjagtig hende jeg tænkte på  https://annoncelight.dk/showad/407944

Skrevet
  • Author

Synes Thai Gp gør det svært, når de hele tiden skifter navn og add

Er hendes billeder ægte og hvilke ? alder og vægt ??   , fordi synes det er mærkeligt, at hendes tatovering skifter mellem at sidde over hendes højre bryst og venstre bryst -   dette øger heller ikke sandsynligheden for ægte gp sammen med navneændring

Men fuldstændig enig i,  at der desværre ikke er meget potentiale i Frederikshavn i øjeblikket

Redigeret af NP Dok
.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.