Hop til indhold

Recommended Posts

Mange reklamerer med deepthroat, men få er i stand til virkelig at tage pikken ned i halsen, ikke bare dybt i munden. Leder efter dem, der virkelig kan åbne deres halser og modtage. Enten aktivt som deepthroat eller passivt som throatfuck.

Har du nogle tips?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benji skrev, for 1 time siden:

Enig med TS. Det er virkelig svært at finde prof piger, der er klar på og i stand til at blive behandlet som Shaiden Rogue :(

Ja det ikke nemt. Jeg går stadig og drømmer om at give en fræk pige en Throatpie. Jeg vil dog sige at hende jeg har nævnt virkeligt er tæt på at få et stort 12 tal i facefuck kategorien. Det er bare mega trist det er med kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olle69 skrev, for 5 timer siden:

Tak! Er der ikke flere muligheder? Læs med Cecilia Sweet, men ved ikke om hun kan det?

Har ikke været ved cecilia men har dog set andre roser hendes orale evner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Cecilia Sweet flere gange. Har godt læst andre også har givet hende ros for de orale evner. Men vil ikke beskrive dem i kategorien throat fuck, mere deep throat. Hun kan med nød og næppe klemme munden ned om 18 cm  og kun i korte perioder. Men vil helt klart sige af hun er af de bedste glædes piger til det orale, god øjenkontakt, vådt og er meget opmærksom på hvornår man nyder det hun gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ole69

Har også kigget på hende, da en anden tråd talte positivt om hende.. prøv giv hende et skud, og så vil vi se frem til en evt. anmeldelse..!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olle69 skrev, for 16 timer siden:

Hvad med denne pige? Annoncen siger ikke meget, men jeg forstår, at hun måske har det, jeg leder efter?

https://annoncelight.dk/showad/366314

Jeg har skrevet lidt med hende men hun har ikke været aktiv på de tidspunkter jeg har tid til at besøge hende. Hun virker cool over sms men hvordan hun er i virkeligheden kan jo være noget helt andet.  Giv hende en chance og lav et review til os andre :) der er andre der har rost hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
donejohn skrev, den 1.9.2025 at 12:14:

Ja det ikke nemt. Jeg går stadig og drømmer om at give en fræk pige en Throatpie. Jeg vil dog sige at hende jeg har nævnt virkeligt er tæt på at få et stort 12 tal i facefuck kategorien. Det er bare mega trist det er med kondom

Jeg ville give Atika et skud. Hun blev ved med at gå dybt mens jeg afleverede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Monfre skrev, den 1.9.2025 at 20:08:

Ole69

Har også kigget på hende, da en anden tråd talte positivt om hende.. prøv giv hende et skud, og så vil vi se frem til en evt. anmeldelse..!

Hun er helt fantastisk til at sutte og kan virkelig gå til roden 

Jeg tror den tråd han refererer til er den jeg skrev efter et dejligt besøg hos hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 6 timer siden:

Hun er helt fantastisk til at sutte og kan virkelig gå til roden 

Jeg tror den tråd han refererer til er den jeg skrev efter et dejligt besøg hos hende 

Fik du besøgt hende igen? Hun er svær at få kontakt til syntes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere piger er omtalt. Hvem er det du skriver om her?

donejohn skrev, for 1 time siden:

Fik du besøgt hende igen? Hun er svær at få kontakt til syntes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, for 4 timer siden:

Flere piger er omtalt. Hvem er det du skriver om her?

Hende det holder til i Albertslund 

Jeg skrev kort med hende sidst hun var på men vi kunne ikke rigtige finde et tidspunkt det passede til os begge så det blev ved lidt snak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tyman1111 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan ser hendes hår ud? Hvordan var stedet? Tak

Extensions blond. Hun skifter lokation som vi andre skifter undertøj. Sidste gang var stedet helt fint. Intet at klage over

Del dette indlæg

Link til indlæg
donejohn skrev, for 5 timer siden:

Extensions blond. Hun skifter lokation som vi andre skifter undertøj. Sidste gang var stedet helt fint. Intet at klage over

Hun var mørkhåret da jeg var der - stedet var en lille lejlighed men pæn og ren 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...