Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Linliy I Herlev. Foto nr 4 til 8 er af hende, men hun er væsentlige mere smilende end på de fotos. Hun er lidt buttet, med mellemstore bryster. Lidt højere end de fleste thai-piger. Samtalen foregår på engelsk, men hun taler vist svensk.

Fik ok massage og et handjob, hvor hun var nøgen og man kan rører ved alt. FP er også mulig. Lidt mærkeligt sted, privat hus ud til en lidt trafikeret vej. Kunne godt finde på at besøge hende igen for at se hvad det kunne udvikle sig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en anmeldelse jeg kan tilslutte mig.

Men jeg må tilføje at min lillebror (kondom størrelse XL) var for lille til, at kunne mærke noget som helst ved penetration. Så hold jer til noget med HJ som det højeste niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Men jeg må tilføje at min lillebror (kondom størrelse XL) var for lille til, at kunne mærke noget som helst ved penetration. .

Hmm endelig en thai med en ordenlig garage haha. Hun kan kkke overtales til lidt håndleg måsne …? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...