Kneppe-dyret 32 Skrevet for 9 timer siden Besøgte denne smukke brasilianer i ugens løb. Billederne er retvisende, men mere lækker i virkeligheden. Lækre faste bryster. Varm, dejlig og snakkesalig. Lidt kys blev det også til. Påstod hun boede i London og var på tur i Europa. Men det skal sikker nok passe, hun virkede ret professional i dette game. Hun var klar på mange forskellige stillinger og tog godt imod. 69'er var desværre ikke med i programmet, men jeg kunne slikke hende, mens hun sad oven på mig. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor 69 så ikke kan lade sig gøre, men hun må vel have en grund. Som afslutning foreslog hun at jeg kom uden over hendes bryster, så det blev HJ og bemaling af brysterne, det var OK. Anbefaling herfra. Sted: Tæt på Stjernepladsen https://annoncelight.dk/showad/436792 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankBlack 13 Skrevet for 6 timer siden Meget fin Er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 32 Skrevet for 5 timer siden Ja det er ok, der kommer ikke mange forbi ved indgangen til lejlighederne. Du kan ikke ses fra Randersvej eller Stjernepladsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg