Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/402298
https://annoncelight.dk/profile/pussycat

Hun er godt nok dejlig!
Kroppen er fast og vel trænet. Brysterne er ægte og virkelig flotte. Røven er... <3
Hendes engelsk er meget grundlæggende. Men rigeligt fint til en rigtig god oplevelse.
Og jeg var aldrig i tvivl om hun godt kunne lide det hele. Ingen hast.

Det er en varm anbefaling her fra. Desværre kunne jeg forstå på hende at hun ikke var i Odense så meget længere. Men at hun nok kommer tilbage på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi - og er delvist enig: Isabell er virkelig dejlig. Men udsagnet "Kroppen er fast og veltrænet" kunne ligesom enkelte af billederne give anledning til at tro, at Isabell er en slags fitnesspige, og det er hun efter min bedste overbevisning ikke. Hun er nærmere "thickfit" (google det selv ...), og det var så også det jeg kom efter. Lækre kurver, faste og velformede - men ikke med den skarphed og muskuløse struktur som en rigtig veltrænet fitnesspige har (Oh, Sharon - kom tilbage!). Til gengæld flotte naturlige bryster og en fræk attitude, så Isabell var helt bestemt et besøg værd.

Hun var en fræk tøs med øjenkontakt konstant og hun tilbød sin krop aktivt til min fornøjelse - og jeg sagde (tavst) ja tak: Sikke balder, lår og bryster - alt fra naturens hånd. Omvendt var der undervejs den her professionelle distance: Hun var fræk - men fik alligevel lige drejet munden eller missen eller måsen væk inden der skulle leveres noget. Ikke på en træls eller påfaldende eller provo måde - men distancen var der alligevel.

Så jeg ved ikke om jeg kommer igen: Egentligt var jeg vild med Isabellas ben og lår - men Milena i Herning eller Alexa i Aarhus er måske endnu bedre. Og har ikke helt den distance jeg oplevede her. Svært at sige, så drag jeres egne konklusioner - for det er i hvart fald hende på billederne og på videoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 13 minutter siden:

Men udsagnet "Kroppen er fast og veltrænet" kunne ligesom enkelte af billederne give anledning til at tro, at Isabell er en slags fitnesspige, og det er hun efter min bedste overbevisning ikke.

Det er jo helt fair :-)
Det jeg mener er, at hun tydeligvis træner regelmæssigt, og ofte for at vedligeholde den krop. Jeg ved så ikke lige hvad den specifikke definition af en fitnesspige er. Men hun er tydeligvis ikke kommet sovende til den krop hun har. For mig var det specielt tydeligt på hendes ryg. Den er enormt pæn og meget veldefineret når hun er i den rigtige stilling ;-)

Distancen du snakker om, genkender jeg ikke. Men om det er mig der opfatter den slags anderledes, eller fordi hun opførte sig anderledes, ved jeg ikke.

ChoosyVery skrev, for 20 minutter siden:

men Milena i Herning eller Alexa i Aarhus er måske endnu bedre

Har du links til deres annoncer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello, Mr. Demanding, I'm here to answer you nicely. I see you always say the same thing when you visit a girl: that they're fat. I'm a gym teacher, and you may have muscles, but I have brains, so first of all you should have read what I offer. You came with your demands, asking for high heels. You wanted to lick my anus and kiss my pussy at the same time. Well, this isn't on my menu, and I'm not interested in seeing you again. I have many handsome men who visit me, and I accept both fat and thin men. I don't discriminate against other people's bodies. I wish you luck, and I'm not up for a fitness competition.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Isabella, og jeg kan bekræfte at hun er skide dejlig, og hendes krop ER veltrænet. 

noget jeg har bemærket er at hun måske ikke er helt Independent mere. Hun har nu to annoncer, og en af dem er hendes egen, og den anden er klart og tydeligt samme slags som mange andre piger som er en del af et agency, hvor de bliver flyttet rundt på nogle adresser i Jylland. Isabella er også flyttet over til en af de adresser som de andre piger, hvilket hun ikke plejer.

@Isabelita Can you translate the text and either confirm og debunk?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I'm the same on both profiles, but next week I'll be back with my unique profile, which includes the forum link. Please read my information carefully before visiting. I don't offer anything that isn't listed in my ad, and I treat all my clients with the respect they deserve. This should be reciprocal. Best regards, Isabelita.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Honey, I'm independent, but I have a carrier this week, so I have two listings. I manage my account, where the forum link is, and as for my body, as the previous person mentioned, I'll show every client who visits me my official personal trainer card to prove I'm a fitness girl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ked af hvis jeg har lavet røre i andedammen her, for der er da ingen tvivl om at Isabella træner. Ejheller at hun er superlækker, jeg var vild med hendes ben og balder og gik fuldt tilfreds derfra. Om jeg får lov at komme igen er nok mere tvivlsomt! 

Det var mine forventninger, den var gal med, for jeg havde troet hun ville være mere defineret - tættere på konkurrenceform. Hvorfor ved jeg ærligt talt ikke: Min fejl.

Og så vil jeg gerne lige præcisere, at “thickfit” er 100% positivt ment: Det er efter min mening den mest sexede kropsbygning/-form der findes, det jeg oftest går efter -  og sjældent finder. Så betegnelsen var bestemt ikke ment som kritik af Isabella- tværtimod.

Jeg beklager at jeg har udtrykt mig mangelfuldt herover.

Del dette indlæg

Link til indlæg

You've created good publicity here by mentioning three girls to somehow undermine the seriousness of my work. I'm too smart and have a lot of attitude, so please try to improve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...