UkendtSDFyr 1 Skrevet 29. August Så har jeg skrevet frem og tilbage med en SB / Sugarbabe "Hun er ikke derinde længere" også bare fordi jeg aflyser i god tid siger hun at jeg skal overføre 3000 bare fordi jeg har aflyst det og fordi hun har aggerret en barnepige jeg aflyste i god tid fordi der var nogle ting der kom i vejen med mit arbejde også vælger hun at svine mig til og sige at jeg snyder på SD osv har været der inde on / off i lang tid og har aldrig snydt nogle hvad ville i gøre i denne situartion har valgt at blockere hende på min tlf for hader at blive beskyldt for noget jeg ikke har gjort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 29. August Ignorer hende. Jo det er træls hvis hun har arrangeret barnepige, men hun har ingen ret til at kræve penge fra dig. Og da slet ikke 3000. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 56 Skrevet 29. August Lad for guds skyld være og overføre noget som helst , der er flere der ved afbud forsøger at true sig til penge … blok hende og videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1102 Skrevet 29. August UkendtSDFyr skrev, for 48 minutter siden: Så har jeg skrevet frem og tilbage med en SB / Sugarbabe "Hun er ikke derinde længere" også bare fordi jeg aflyser i god tid siger hun at jeg skal overføre 3000 bare fordi jeg har aflyst det og fordi hun har aggerret en barnepige jeg aflyste i god tid fordi der var nogle ting der kom i vejen med mit arbejde også vælger hun at svine mig til og sige at jeg snyder på SD osv har været der inde on / off i lang tid og har aldrig snydt nogle hvad ville i gøre i denne situartion har valgt at blockere hende på min tlf for hader at blive beskyldt for noget jeg ikke har gjort Glem hende , bloker hende , du skal da slet ikke betale noget - og det var da lidt af en dyr barnepige ellers..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 521 Skrevet 29. August (edited) Hej riftykey9800. Hvorfor bruger du ikke bare din normale profil? Præcis samme historie og sprog her https://www.eroguide.dk/forum/topic/201517-en-gl-sugarbabe/#comments Redigeret 29. August af plasticlove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 29. August plasticlove skrev, for 49 minutter siden: Hej riftykey9800. Hvorfor bruger du ikke bare din normale profil? Præcis samme historie og sprog her https://www.eroguide.dk/forum/topic/201517-en-gl-sugarbabe/#comments hvorfor tager du mig når det ikke er mig? er du helt væk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg