Hop til indhold
Rustic.blues

Nanna35 Czech - Slagelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/427287

Linket øverst i indlægget, så er der ude af verden. :)  Kan se hun er tilbage i Slagelse, besøgte hende sidst hun var der. Det er vel 2 måneder siden. Desværre glemte jeg at skrive en anmeldelse, så den får i her. 

Jeg besøgte hende en varm sommerdag i et hus oppe i byen. Adressen var ikke særlig diskret, meget trafik rundt omkring, dog var hun flink til at lukke op hurtigt. Nem og venlig kommunikation på SMS som fortsatte da vi mødtes. Hun taler ganske udemærket engelsk. Hun har en meget sød og lys stemme, griner tit og virker generelt meget afslappet. Mig i bad, det var en meget varm dag som sagt, og så op i sengen. Lad mig slå fast med det samme at det hende på billederne, det kan man se på tatoveringerne. Hun er dog ikke så slank som billederne antyder, maven er noget større end man lige kan se. Hun havde også et korset på under hele akten, der dækkede for maven. Det var ikke noget der generede mig, men jeg ved at nogen går op i det. Man måtte gerne røre og slikke alt det man ville, jeg også et dejligt blow uden gummi. Hun var ikke meget for at kysse, det var ihvertfald ikke gfe kys. Det kan jeg godt lide, så det trak lidt ned. 

Alt i alt en fin oplevelse tll pengene, måske en smule rutinepræget. Sød pige, nem at tale med og nem at bolle med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...