Hop til indhold

Recommended Posts

NielsKim skrev, for 5 minutter siden:

Medmindre de genbruger Bella navnet, er det denne pige her.

Ikke helt nemt, for på linket står der så også "ann" når der klikkes videre. så måske er det sådan en "Prøv lykken" jeg skal ud i, med mindre nogen har været der i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
massageafhængig skrev, for 2 timer siden:

Ikke helt nemt, for på linket står der så også "ann" når der klikkes videre. så måske er det sådan en "Prøv lykken" jeg skal ud i, med mindre nogen har været der i denne uge.

Så vidt jeg husker er det "mutter" , transfyren jeg husker ikke hans navn , der svarer beskederne. Han kan nok også godt den tidligere Bella ... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 35 minutter siden:

Han kan nok også godt den tidligere Bella ... ;) 

Hvad mener du med den sidste sætning?

Redigeret af massageafhængig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bella har jeg haft besøgt og det sker ikke igen. Det er slet ikke hende på billederne, eller hvis det er så læg 15 år oven i med masser af slap hud og strækmærker, brysterne hænger noget mere end de silikone der er på billederne, plus nogle tatoveringer etc. Så nej det er ikke hende... 

Berøringsvenlig er hun bestemt ikke, og blow er med hætte på, og man må næsten ikke røre hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...