Hop til indhold
Statler

Hvem har førertrøjen?

Recommended Posts

Spørgsmål til i dejlige mennesker. Hvad fortrækker I ved en GFE aftale. Mandligt initiv, Eller Vil I hellere selv tage initivet? Altså ved en GFE aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde ikke været sammen med en kvinde i 13 år pga. Dårlig selvværd og dårlig økonomi.

Jeg besøgte Miza for godt en måned siden og havde forklaret min situation inden.

Der var det hende der tog teten og førte mig godt igennem et dejligt langt besøg uden stress og jag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

GP har altid styringen. Man kan forsigtigt tage styring men hold lige øje med pigens reaktion. De fleste GPer kan godt lide at have 100% control over hele seancen hvilket gør hende tryg i en sårbar situation. Altså ikke det samme som at man ikke kan spørge om ny stilling osv eller andre ting. Men at man selvfølgelig spørger først og ikke bare river hende rundt som en kludedukke. Har været nogle anmeldelser herinde som handlede om dette. Lidt ærgerligt hvis ens tændingspunkt er kontrol og submision af kvinden. Men så må man søge efter kvinder der tilbyder den slags. de findes skam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil mene det i ret høj grad er op til kunden. Du kan bede pigen tage styring og blot fortælle hvad du godt kan lide og også forvente at det indgår, men du kan også selv tage styring så længe de du gør er indenfor rammerne af aftalen.

Ofte tænker jeg det bare udvikler sig og flytter sig lidt. Du starter måske med noget og pigen skifter til noget andet og visa versa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 3 timer siden:

Spørgsmål til i dejlige mennesker. Hvad fortrækker I ved en GFE aftale. Mandligt initiv, Eller Vil I hellere selv tage initivet? Altså ved en GFE aftale. 

Som jeg lige har skrevet i en anden tråd, så afhænger det meget af dagsformen og lysten. Det er da fedt og lækkert nok og ligge sig på ryggen og havde en stund med en GP, som tager initiativ til det hele, men det er da lige så fedt og lækkert og have en stund med en GP, hvor det er mig, som tager initiativ til det hele. 

Kan man variationen, så gør det jo bare mere spændende at dyrke sex, fordi det hele bare bliver mere spændende så. 

Det er jo også fedt, at møde en GP, hvor man er i humør til og tror man skal tage initiativ, og så møder man til sin overraskelse en meget initiativrig GP. Det er jo pisse frækt, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 4 timer siden:

Vi er enige om at du spørger pigerne her ik?

Vi er en del der reagerer positivt på "dejlige mennesker" ;):D

Min erfaring er at GP'er som alle andre kvinder, generelt reagerer ret godt på en mand der kan finde ud af at tage styringen. 

Men det kræver fingerspitzgefühl at gøre det "rigtigt". Det er super vigtigt at hun føler sig tryg, ellers giver det den modsatte effekt, så man skal udståle erfaring, empati og handlekraft i stedet for at man bare vil bestemme. En lille ting som at kunne åbne hendes BH med en hånd på 2 sek., så ved hun med det samme at hun er sammen med en mand der ved hvad fuck han laver...

Min opfattelse er (og jeg har talt med flere GP'er om det) at kvinderne i branchen er vant til at skulle tage ansvar og kontrol, fordi mange kunder er nervøse og at de derfor nyder, når der kommer en der kan tage ansvaret helt eller delvist, så hun får plads til at slappe lidt af og måske endda få plads til at nyde sexen.

Men de fleste kvinder i branchen vil faktisk bare helst give deres kunder en god oplevelse, så det kan altid anbefales at sætte ord på hvordan man har det og hvad man godt kunne tænke sig.

Kommer man ind uden et ord og lægger sig dødt ned og venter på "betjening", så kan man godt regne med et noget andet service niveau, end hvis man fortæller hende at man er meget nervøs og gerne vil bede hende om at vise vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Vi er enige om at du spørger pigerne her ik?

Vi er en del der reagerer positivt på "dejlige mennesker" ;):D

Ja hvem kan ikke lide dejlige mennesker :biggrin: Jeg ville gerne høre både pigernes(GP) og mændenes(kundernes) erfaringer. Tænkte dejlige mennesker dækkede det ret godt!:)

Redigeret af Statler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt pjattet med når en mand tager styringen/dominerer. Så ved jeg også at han får hvad han vil have :P men det tænder mig også. 
jeg har dog intet problem med at være den styrende heller. Så længe jeg ikke skal dominerer ham, så fungerer begge dele for mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt pjattet med når en mand tager styringen/dominerer. Så ved jeg også at han får hvad han vil have :P men det tænder mig også. 

Det interessante ved den lille leg er at det i langt mindre grad end de fleste forestiller sig handler om hvad den dominante gerne vil have og i langt højere grad handler om at den dominante skal lure hvad den submissive tænder på :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 1 time siden:

Det interessante ved den lille leg er at det i langt mindre grad end de fleste forestiller sig handler om hvad den dominante gerne vil have og i langt højere grad handler om at den dominante skal lure hvad den submissive tænder på :wub:

Det har du helt ret i. Ihvertfald for den type dom jeg bedst kan lide. Men han tager forhåbentlig også hvad han vil have indenfor aftale rammer :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentlig godt lide at tage styringen lidt.
Tildels netop for at pigen kan slappe af.
Og også fordi jeg er en ældre herre, så hvis pigen aktivt giver GFE-ydelser til mig virker det l-i-d-t kunstigt ... 
Jeg er inkarneret kropskysser, kæler, og brystmand.
Det fortæller jeg hende på forhånd, så hun nogenlunde véd hvad jeg gør ... 

Et par af de piger jeg har besøgt senest, starter med at kramme tæt, stående, og afventer så lidt ...
Det er et godt udgangspunkt, så kan vi føle os ind på hinanden stille og roligt ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...