Danske Natasja 320 Skrevet 28. August Gangbang med to piger Spørg for dato og tid MAX 7 deltagere Medlemmer af kneppeklubben vil have første ret til pladserne (men ingen rabat) Oral sex uden kondom Vaginalt og anal med kondom Der vil være kondomer, vand og lidt slik til deltagerne Pris: 1 time for 1500kr 2 timer for 1800kr Info om Mig (Natasjaxxx): Jeg kan godt lide: Petit Lækre dybe våde blowjobs, i mit eget tempo Dansk/Mørk i huden Deepthroat/mundknep i mit eget tempo 28 år Blide smæk i numsen Trimmet, ikke helt glat fisse 2 pikke i fissen 3 piercinger i fissen Sandwich, gerne en air tight Faste små bryster Sperm i ansigt/mund Fersken røv Slug Pige-pige Info om min veninde: Hun kan godt lide: Slank Lækre dybe våde blowjobs, i hendes eget tempo Dansk Blide smæk i numsen 25 år Deepthroat/mundknep i hendes tempo Trimmet, ikke helt glat fisse Sperm i ansigtet og på bryster Naturlig E-skål Pige-pige Hvis ikke jeg kender dig i forvejen så send en besked på 91840527 med lidt info om dig, og du kan booke plads ved at kontakte mig og betale et depositum. Er du nervøs ved at betale et depositum, så se gerne mine anmeldelser på her på siden Hvis du ikke har mulighed for at betale depositum, så er du velkommen til at skrive på dagen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg