Pink Peach 40 Skrevet 28. August (edited) Hejsa Vil høre om nogle kender et sted hvor man kan leje et værelse på timebasis, til dette formål? ☺️ hvor man betaler kontant og generelt kan være anonym. I københavn knus peach Redigeret 28. August af Pink Peach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 28. August Jeg ved SG har et værelse til en fornuftig pris . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 219 Skrevet 28. August Start et etableret sted, hvor der er mulighed for sparring og kollegaskab. Pussygalores i hellerup eller seductiongirls i rødovre er mulige bud. Hvis du holder fast i at køre alene, så kan du kigge på lejelejlighed.dk Der er vidst min. leje på 3 timer, men det kan man også hurtigt bruge. Alternativt et airbnb eller et billigt hotel, for at snuse til faget. Vær dog yderst diskret med dette. Er velmenende råd: vær selektiv i valg af betalende gæster, specielt i begyndelsen! Der findes masser af pikhoveder, der i bund og grund er skide ligeglad med dig og dine grænser, og som kun gør det for at udnytte dig. Man lærer at guide sig udenom de sorte får med tiden, men man lærer det kun af erfaring. En erfaring der kan være hård at lære og skræmme dig væk. Deraf mit råd om at starte et etableret sted. Dertil skal også siges, at der også er masser af søde og rare mænd, som kommer til at behandle dig med respekt. Held og lykke, og pas sindsygt meget på dig selv! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 28. August Refresh skrev, 1 time siden: Jeg ved SG har et værelse til en fornuftig pris . Hvad SG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 28. August (edited) SoveReign skrev, for 28 minutter siden: Start et etableret sted, hvor der er mulighed for sparring og kollegaskab. Pussygalores i hellerup eller seductiongirls i rødovre er mulige bud. Hvis du holder fast i at køre alene, så kan du kigge på lejelejlighed.dk Der er vidst min. leje på 3 timer, men det kan man også hurtigt bruge. Alternativt et airbnb eller et billigt hotel, for at snuse til faget. Vær dog yderst diskret med dette. Er velmenende råd: vær selektiv i valg af betalende gæster, specielt i begyndelsen! Der findes masser af pikhoveder, der i bund og grund er skide ligeglad med dig og dine grænser, og som kun gør det for at udnytte dig. Man lærer at guide sig udenom de sorte får med tiden, men man lærer det kun af erfaring. En erfaring der kan være hård at lære og skræmme dig væk. Deraf mit råd om at starte et etableret sted. Dertil skal også siges, at der også er masser af søde og rare mænd, som kommer til at behandle dig med respekt. Held og lykke, og pas sindsygt meget på dig selv! Tak for de gode råd. Jeg vil dog virkelig gerne undgå klinik. Jeg ønsker ikke sex med mange mænd lige efter hinanden. det skal bare være en “ekstra ting” jeg gør en gang i mellem, så passer ikke ind i en klinik. Redigeret 28. August af Pink Peach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 219 Skrevet 28. August (edited) Pink Peach skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil dog virkelig gerne undgå klinik. Jeg ønsker ikke sex med mange mænd lige efter hinanden. det skal bare være en “ekstra ting” jeg gør en gang i mellem, så passer ikke ind i en klinik. Der tror jeg at du har misforstået noget. Jeg har besøgt en sød pige på pussy galores i Hellerup, som kun kom på job for af få mig på besøg. Så du kan godt leje et værelse på timebasis på de etablerede steder. Jeg synes du skal ringe til telefondamen på et af de etablerede steder, og høre hvad mulighederne er. Du skal altid kun tage imod dem, som du gerne vil have besøg af. Og jeg er sikker på, at de gerne hjælper dig sikkert ind i branchen Du er velkommen til evt at fange mig i en PB Redigeret 28. August af SoveReign 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 28. August SoveReign skrev, for 6 minutter siden: Der tror jeg at du har misforstået noget. Jeg har besøgt en sød pige på pussy galores i Hellerup, som kun kom på job for af få mig på besøg. Så du kan godt leje et værelse på timebasis på de etablerede steder. Jeg synes du skal ringe til telefondamen på et af de etablerede steder, og høre hvad mulighederne er. Du skal altid kun tage imod dem, som du gerne vil have besøg af. Og jeg er sikker på, at de gerne hjælper dig sikkert ind i branchen Du er velkommen til evt at fange mig i en PB Nååå på den måde ja det er da en god ide. Jeg troede du mente som fast pige med vagter osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 219 Skrevet 28. August Pink Peach skrev, for 2 minutter siden: Jeg troede du mente som fast pige med vagter osv. Det kan det jo evt. blive til i fremtiden, hvis du finder ud af, at det er noget for dig. Uanset held og lykke, jeg er lidt misundelige på de mænd der skal møde dig. Du virker til at have noget mellem ørene. Det kan jeg godt lide 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1108 Skrevet 28. August Pink Peach skrev, for 19 minutter siden: Hvad SG? Jeg tror @Refresh mener PG https://70210026.dk/huset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 28. August (edited) SoveReign skrev, for 13 minutter siden: Det kan det jo evt. blive til i fremtiden, hvis du finder ud af, at det er noget for dig. Uanset held og lykke, jeg er lidt misundelige på de mænd der skal møde dig. Du virker til at have noget mellem ørene. Det kan jeg godt lide Tusind tak det var sødt sagt Redigeret 28. August af Pink Peach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 40 Skrevet 28. August bigfoot skrev, for 10 minutter siden: Jeg tror @Refresh mener PG https://70210026.dk/huset Ah, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee6970 49 Skrevet 28. August Der findes også denne. Har dog ikke selv personlige erfaringer med stedet. https://www.legelejlighed.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 225 Skrevet 28. August bigfoot skrev, for 4 timer siden: Jeg tror @Refresh mener PG https://70210026.dk/huset Enten det eller måske http://www.seductiongirls.dk/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 28. August Pink Peach skrev, for 9 timer siden: Hvad SG? Seduction Girls 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 28. August bigfoot skrev, for 8 timer siden: Jeg tror @Refresh mener PG https://70210026.dk/huset Jeg mente Seduction. Pussy har også et værelse, men de er ikke så glade for lange udlejninger (så vidt jeg ved), da det er det værelse de bruger til venteværelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg