Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

Fordi jeg vil være sikker på, at jeg ikke kun får en god behandling, fordi jeg er på EG. Jo, jeg giver mig også til kende hvis sexen var dårlig...

Jamen så synder du dig for en endnu bedre oplevelse,

der bør ikke være forskelsbehandling af folk, men det er der altid !

Stamkunder og kendte kunder får altid lidt bedre service, det gælder i alle brancher, det er helt menneskeligt at man behandler folk man "kender" bedre end dem som bare anonymt kommer ind fra gaden.

Du vil også behandle en du kender bedre end en du lige har mødt på gaden, (med undtagelser af når du møder piger :P )

Så det du siger er at du tester pigens serviceniveau ved ikke at sige hvem du er, men først at tilkendegive dig bagefter sexen ?

Jeg synes det er lidt skummel, men det er bare min mening...

Det skal lige nævne at hvis jeg besøger en pige som er EG, har jeg haft en god dialog med hende forinden, enten via PMs eller på chatten, jeg kommer ikke uanmeldt, så det ville være underlig ikke at nævne mit nick ved ankomsten.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jeg vil helst ikke høre om en gæst kommer fra enten EG eller VL. Nævner gæsten at det er ham fra en af disse 2 steder så plejer jeg at svare. NÅ MEN TILLYKKE MED DET.

Fordi:

At før i tiden var det jo mest på venuslogen man blev anmeldt. Og nogle mænd misbrugte det. Og de mænd der så misbrugte det kom som regel ikke derfra. De sagde det udelukkende fordi at de regnede med at få en bedre behandling. For pigerne der kendte til stedet ville jo nok give en bedre behandling hvis de mente at manden ville skrive en anmeldelse.

Jasmin nu kigger jeg lige dig ind i øjenene og spørger. Hvis en mand kommer til dig som gæst og siger hej jeg hedder eks. Missetand og kommer fra EG skal vi lege en times tid. Så skal du sgu ikke bilde mig ind at du ikke ville give ham lidt særbehandling hvis du vidste at han måske ville skrive en anmeldelse af dig. Er vi ikke enige om det hvis vi nu skal være helt ærlige ??

Jeg er ikke i tvivl om at du som mig giver dine gæster en ordentlig behandling uanset hvem de er. Men jeg kan sgu ikke lyve mig fra at jeg før i tiden ville give den lidt ekstra gas hvis jeg vidste at manden skrev anmeldelser. Måske ville jeg endda gøre det den dag i dag hvis jeg vidste det, jeg ved det ikke.

Pga. Af mit motto får alle en god behandling hvis de selvfølgelig behandler mig pænt.

Jeg syntes det er mest korrekt at nævne det efter legen og så kan man snakke og grine sammen over oplevelserne herinde fra der.

Slut citat. Jeg vil ikke vide hvem de er, for i dont care. Men hvis de har lyst til at jeg skal vide bagefter at vi kender hinanden herfra så det helt okay.

Kh Sunny. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm - en lidt romantisk tråd om ære og prinsen på den hvide hest, der rider ind og kysser prinsessen - eller....?

Det kan være svært, at argumentere i denne tråd, da der tilsyneladende er indbygget nogle præmisser, der i virkelighedens verden, har svære levevilkår.

Hvis jeg er medlem af EG og besøger en pige uden at give mig tilkende, er jeg muligvis en halvskidt fyr. Implicit ligger der en forventning om, at alle medlemmer af EG skal give sig tilkende ved sit nick - vandene kan deles lidt ved, om man skal gøre det før eller efter - eller måske allerede ved bookingen. Kunne det mon tænkes, at nogle oplyser et falsk nick? Jeg erindrer en tråd, hvor et nick herinde blev "henrettet" af "Ku Klux Klan" ud fra antagelser om, at en tankrøver går ind i butikken og betaler for en pose lakrids med sit dankort og så bagefter tanker bilen op og stikker af fra regningen.

Jeg behandler altid de piger jeg besøger ud fra min gammeldawse opdragelse og jeg har altid fået tilsvarende tilbage - det er det, som betyder mest for mig. Den eneste årsag, som jeg kan få øje på, der skulle berettige, at man oplyste sit "medlemskab" af EG, skulle være, at man derved åbnede en rabatmulighed, hvor pigen var sikret noget den anden vej (mængde, sikkerhed osv - win-win).

Jeg har det da fint med, at andre oplyser om deres nick til pigerne, men jeg føler mig ikke mindre værd ved ikke at gøre det og pigerne har da, indtil videre, heller ikke haft behov for, at vide om jeg er medlem af EG eller Skjern Lystfiskerforening.

Mit indspark er ikke et forsøg på at overbevise andre, men blot min holdning til noget, som jeg synes tenderer en anelse over i nogle romantiske forestillinger, som i mine øjne ikke holder i virkeligheden. Bortset fra dette, er det da en særdeles interessant tråd til at diskutere i. Og interessant, at vi drenge til daglig løber rundt med skæg og blå briller og vægter høj grad af anonymitet, for så på samme tid, at glorificere, at flere ting er bedre ved, at vi giver os delvis tilkende - i den anonyme rolle, som få alligevel kan kontrollere!

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst ikke høre om en gæst kommer fra enten EG eller VL. Nævner gæsten at det er ham fra en af disse 2 steder så plejer jeg at svare. NÅ MEN TILLYKKE MED DET.

Fordi:

At før i tiden var det jo mest på venuslogen man blev anmeldt. Og nogle mænd misbrugte det. Og de mænd der så misbrugte det kom som regel ikke derfra. De sagde det udelukkende fordi at de regnede med at få en bedre behandling. For pigerne der kendte til stedet ville jo nok give en bedre behandling hvis de mente at manden ville skrive en anmeldelse.

Jasmin nu kigger jeg lige dig ind i øjenene og spørger. Hvis en mand kommer til dig som gæst og siger hej jeg hedder eks. Missetand og kommer fra EG skal vi lege en times tid. Så skal du sgu ikke bilde mig ind at du ikke ville give ham lidt særbehandling hvis du vidste at han måske ville skrive en anmeldelse af dig. Er vi ikke enige om det hvis vi nu skal være helt ærlige ??

Jeg er ikke i tvivl om at du som mig giver dine gæster en ordentlig behandling uanset hvem de er. Men jeg kan sgu ikke lyve mig fra at jeg før i tiden ville give den lidt ekstra gas hvis jeg vidste at manden skrev anmeldelser. Måske ville jeg endda gøre det den dag i dag hvis jeg vidste det, jeg ved det ikke.

Pga. Af mit motto får alle en god behandling hvis de selvfølgelig behandler mig pænt.

Jeg syntes det er mest korrekt at nævne det efter legen og så kan man snakke og grine sammen over oplevelserne herinde fra der.

Slut citat. Jeg vil ikke vide hvem de er, for i dont care. Men hvis de har lyst til at jeg skal vide bagefter at vi kender hinanden herfra så det helt okay.

Så man ville ikke kunne booke tid hos dig igennem E.G. ? :-)

For så ville du jo vide at "jeg" var Holstebronx.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin nu kigger jeg lige dig ind i øjenene og spørger. Hvis en mand kommer til dig som gæst og siger hej jeg hedder eks. Missetand og kommer fra EG skal vi lege en times tid. Så skal du sgu ikke bilde mig ind at du ikke ville give ham lidt særbehandling hvis du vidste at han måske ville skrive en anmeldelse af dig. 

Stakkels Missetand som bliver brugt som et skole eksempel :P

Sunny det du snakker om er pigen giver bedre service fordi hun er "bange" for en dårlig anmeldelse,

Dette er pression, det jeg tager afstand fra !

Jeg mener derimod at hvis vi to har snakket sammen på chatten og udveksle PMs, og vi har god kemi allerede inden et besøg, ville du så heller ikke vide hvem jeg var under besøget ? Jeg ville ikke kunne holde masken, velvidende om vi har kommunikeret sammen på chatten og PMs. :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener derimod at hvis vi to har snakket sammen på chatten og udveksle PMs, og vi har god kemi allerede inden et besøg, ville du så heller ikke vide hvem jeg var under besøget ? Jeg ville ikke kunne holde masken, velvidende om vi har kommunikere sammen på chatten og PMs. :D

I dette tilfælde, hvor der ligefrem er opstået en form for relation forud, tænker jeg også, at det kan give god mening, at give sig tilkende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Altså hvis man booker en tid hos mig gennem EG så ved jeg jo selvfølgelig hvem i er. Og jo selvfølgelig ville jeg tage imod jer.

Forstår ikke hvorfor alting skal skæres ud i pap.

Syntes jo selv at jeg skriver hvis en mand kommer ( altså ind af døren og præsenterer sig på den måde) så er jeg helst foruden af de siger hvem de er)

Sunny :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her diskussion er lidt dobbelt. Hvis aftalen er lavet herinde på EG, og man har kommunikeret lidt med pigen i forvejen på pm og chatten, så er man naturligvis kendt i forvejen. I de tilfælde vil kontakten man i forvejen har til pigen formentligt betyde langt mere end eventuelle skriblerier man har begået herinde. Og så har man med en ret så stor sandsynlighed en del at snakke om.

Hvis jeg på den anden side har lavet an aftale udenfor EG, ville jeg næppe bringe emnet på bane før bagefter - hvis det i det hele taget ville blive nævnt. Det kunne jo være, at man blot havde lyst til at snakke om noget helt andet. Under alle omstændigheder ville det komme meget an på selve situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sidste del af mit spørgsmål er selvfølgelig lidt malplaceret, da man jo ikke får svar fra de anonyme, og dem som ikke deltager i debatterne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skulle besøge en pige herinde fra, som jeg ikke havde noget nærmere kendskab til, ville jeg ikke præsentere mig med mit nick på forhånd - jeg ville føle at jeg så lagde et pres på pigen for at præstere.

Den ene pige jeg har besøgt herindefra, havde jeg et meget godt kendskab til og bookede også aftalen herigennem, så selvfølgelig var hun klar over hvem jeg var. Men uanset hvordan jeg havde lavet aftalen med hende ville jeg sgu føle mig lidt lusket, hvis jeg ikke havde givet mig til kende.

Nu ved jeg ikke hvordan pigen selv har det med at hun vidste hvem jeg var og at jeg med nærmest sikkerhed ville skrive en anmeldelse af mit besøg - men hun kan jo give lyd fra sig hvis hun vil i denne tråd. Jeg føler dog ikke at jeg har lagt et ekstra pres på hende, og jeg kan jo se på andres anmeldelser og et par tilkendegivelser på min anmeldelse at de fleste kunder har fået stort set samme behandling som jeg - så jeg forestiller mig at hun bare leverer varen uden skelen til hvem man er.

Hvordan andre vælger at tackle det, vil jeg ikke gøre mig til dommer over - med mindre man selvfølgelig bruger det som pression mod pigen på den ene eller anden måde... det tager jeg selvfølgelig også afstand fra - det er sgu lavt og direkte usmageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det vel sådan, at der er flere piger uden for EG end inden for, så jeg forstår godt, hvis nogen piger ikke kender vort lille hjørne.

Men som jeg nævnte i en anden streng, finder jeg det naturligt at fortælle pigen, hvem jeg er, hvis hun også skulle være på EG. Ellers vil det blive lidt underligt – lidt som at stå med naboen i køen i supermarkedet og lade som om man ikke ser ham. Det er vel altid rart for pigen at kunne sætte et ansigt på i stedet for at spille med blind makker.

Om det er før besøget under eller efter, er jeg ikke helt afklaret med. Jeg har prøvet alle tre muligheder, men havde det direkte dårligt med den sidste. Jeg følte mig lusket. I dag ville jeg klart foretrække at sige det senest umiddelbart lige inden løjerne.

Derimod har jeg altid været mere forsigtig med at fortælle mit rigtige navn. Jeg har altid booked under dæknavn, og hvis jeg havde tillid til pigen, fortalte jeg mit rigtige navn. Af en eller anden grund holdt jeg mig altid anonym på thaiklinikkerne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville føle mig meget uærlig, hvis jeg ikke giver mig tilkende, når jeg engang besøger Jasmin. Engang imellem har bølgerne jo gået lidt højt herinde, og vi har måske været nødt til at sidde på hænderne for ikke at skrive skældsord til hinanden, Ja nogle gange er det måske ikke lykkedes for os. Ville det så være mest rigtig, at lade som om vi ikke kender noget til hinanden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derimod har jeg altid været mere forsigtig med at fortælle mit rigtige navn. Jeg har altid booked under dæknavn, og hvis jeg havde tillid til pigen, fortalte jeg mit rigtige navn. Af en eller anden grund holdt jeg mig altid anonym på thaiklinikkerne.

Jeg ved godt du hedder tada...

Julius Framlev aka Borende X :P

thaipigerne er nok også ligeglad med hvad du hedder, alle de mærkelige danske navne som de skal huske på... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

sidder lidt og føler mig sådan lidt... mistænkelig-gjort... 

hvorfor skulle man få bedre service af at være på EG eller dårligere service fordi man ikke er ... det er jo lidt det samme som at sige at vi piger ikke går op i det vi laver og ikke mener at alle skal have samme gode service... 

der ligger implicit i det argument at EG er en form for pressionsmiddel man kan bruge til at true pigen med... eller omvendt at pigen ikke tør andet end at give 110% fordi hun er bange for en dårlig anmeldelse 

er det bare mig der ikke er fan af den vinkel ? for hvis jeg ikke giver gæsten nøjagtig det han kom for er det fordi kemien er elendig - og den bliver ikke bedre/ringere af at jeg ved gæsten kommer fra EG..  

man bør vel som gæst stole på at pigen har lyst til at give en en god oplevelse... uanset om man kommer fra EG eller ej... 

Pu ha da. Håber dælme ikke at der er den slags forventninger.  Egentligt havde jeg nok mere håbet på, at nogen måske gav udtryk for, at de så gjorde sig ekstra umage og ellers give pigen en fair mulighed for at vurdere, hvem der kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ville blive stik-tosset hvis jeg på nogen måde følte at det lå i luften at han ville skrive en anmeldelse inden han mødte mig.... og af den vej brugte det som pressionsmiddel... det ville have den HELT modsatte effekt på mig..  apoplektisk tilfælde tosset.... med statsgaranti

jeg tror reelt jeg promte ville give ham hans penge retur og bede ham gå med det samme..  

jeg kan finde på at gå den anden vej rundt... hvis jeg har haft hvad jeg selv synes er en super oplevelse... og tror at gæsten har haft det samme - så finder jeg det helt naturligt at give "noget for noget" for en hans beskrivelse af hans oplevelse.... et incitament for at skrive om hans vurdering af mig... 

men hvis jeg kigger dig dybt i øjnene og siger at jeg forskelbehandler mine gæster fordi de påstår de er fra EG - det gør jeg ikke - for hvis der er noget jeg vægter højt - så er det min integritet. Jeg ville i den grad føle at jeg snød på vægten... og det er sgu ærlig talt ikke min stil 

Jeg er ikke til salg for en anmeldelse... men jeg "køber" gerne en BAGEFTER hvis jeg finder at der er belæg for det... og hvis kunden helt selv synes der skal komme en... så er det jo bare fantastisk...   min vare - mine præmisser!!

hvis der skal skrives en anmeldelse af mig, så skal det være gæstens oplevelse af mig som jeg er... eller pr min opfordring fordi jeg - når vi er færdige - synes det har været super.. 

det skal dælme ikke være et oplæg til at fuppe sig til andet og mere end nøjagtig det han betaler for... aldrig i livet... så hellere en dårlig anmeldelse hvis det kom dertil! 

Integritet og stolthed er nok mine 2 vigtigste dyder - dem går jeg ikke på kompromis med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men at bruge E.G. til pression er vel også at gamble...

Pigen ville jo kunne tage til genmæle hvis hun fandt ud af hvilken profil det var.

Og pigerne udvæksler jo også erfaringer, sådan som jeg har forstået.

Så personens navn, telefon nummer, måske specielle kendetegn vil jo kunne gøre at personen ikke var velkommen en del steder bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

. :)

Mon ikke sandheden mere er, at nogen gæster bare får mere opmærksomhed end andre, samt at grundene nok er mere nuancerede end ovennævnte.

I øvrigt vil en rigtig gentlemen, slet ikke nævnte at han måske kunne finde på at skrive en anmeldelse. Han ville enten bare gøre det eller alternativt efterfølgende spørge hvordan hun har det med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et aspekt man også skal tænke på her.

De fleste ønsker ikke man kontakter med hemmeligt nr, det vil sige ud fra ens mobil nr, kan pigen for fleres vedkommende, finde rigtig navn, adresse mm om en, at pigen samtidig forventer at man oplyser ens nick ved et besøg, synes jeg er at bede om lige lovligt meget. 

Hvis vi vender den om, forventer vi så at pigen oplyser IRL navn og adresse? nej

Så jeg synes faktisk ikke rigtig det er fair at en pige forventer at man oplyser dette.

En anden grund, kunne også være at det man har skrevet herinde, ikke svare til hvem man er. Når jeg i mit erhvervsliv har et møde med en jeg ikke har mødt før, så googler jeg da ofte vedkommende på Linkin, for at se om vi har nogle overlaps i vores netværk, jeg kan benytte mig af. Formoder at det samme her ville gøre sig gældende, måske så ikke på Linkin men herinde, hvis man viste at der kom en herinde fra.

Tag mig selv for et eksempel, jeg havde en god debat med en pige i en anden tråd, hvor hun ender med at konkludere hvad og hvem jeg er til. Det var ikke noget jeg anfægtede, på trods af jeg ikke selv var enig, da vi så ville bevæge os for langt væk fra trådens emne, og jeg samtidig tænkte at den kunne jeg godt overleve at have siddende på mig, jeg er jo anonym ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et aspekt man også skal tænke på her.

De fleste ønsker ikke man kontakter med hemmeligt nr, det vil sige ud fra ens mobil nr, kan pigen for fleres vedkommende, finde rigtig navn, adresse mm om en, 

jeg kan kun tale for mig selv - men jeg er fuldstændig ligeglad med om det er dit eget nummer - bare jeg kan se det og kan sende sms til det :)  

det betyder nemlig at jeg ikke kan blive snydt mere end en gang fra samme nummer hvis gæsten er useriøs og ikke dukker op...  så skal han gøre sig den ulejlighed at skifte nummer hver gang han vil snyde mig - det er trods alt temmelig meget arbejde *gg*

forskellen med nick er, at vi danner os en mening om folk herinde... især dem der debatterer...  og der vil være nogen vi som lyserøde ikke vil besøges af og andre vi med glæde åbner døren for.. 

og det er en grim tanke at blive snydt til at servicere en mand vi ved vi virkelig inderligt ikke bryder os om... de penge er bare ikke gode nok uanset hvor mange der er af dem 

det er derfor jeg personligt gerne vil vide det... HVIS fyren altså har sin vante gang i trådene herinde... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

forskellen med nick er, at vi danner os en mening om folk herinde... især dem der debatterer...  og der vil være nogen vi som lyserøde ikke vil besøges af og andre vi med glæde åbner døren for.. 

Aha - de lyserøde herinde kategoriserer os mænd ud fra, hvad vi skriver - og det er da helt naturligt (jeg ville selv gøre det samme i den omvendte verden). Men dem, der ikke debatterer er ikke så meget omfattet???

Hvis vi antager, at vi alle er rimelig intelligente, må det vel betyde, at hvis man som mand er medlem herinde og ønsker at være ærlig, så skal man have en fornemmelse for, om man er i good eller bad standing. Har man modtaget likes fra lyserøde og delt rundhåndet ud den anden vej, kan det åbenbart godt betale sig, at give sig tilkende hurtigst muligt.

Omvendt, hvis det ikke lige går så godt med populariteten herinde, så skal man ikke give sig tilkende, men så skal man leve med, at være en uærlig lusker.

Jeg ønsker ikke, at optræde som uærlig lusker, men jeg har også mine grunde til, at jeg ikke vil give mig tilkende med mindre jeg har truffet aftale gennem EG.

De, der aldrig ytrer sig på eller udenfor EG kan naturligvis blot vælge fra alle hylder som hidtil.

Jeg må overveje om jeg skal udmelde mig af EG hvorved jeg så igen bliver "ren" - også i min egen samvittighed. Man må sige, at EG har modtaget det blå stempel.

Ovenstående er et kværulerende indlæg i et forsøg på at vise, at "sandheden" ikke findes og at diskussionen er en anelse akademisk med et romantisk tilsnit.

Jeg håber ikke, at jeg gennem mit vrøvleri, har udelukket mig fra, at besøge Jasmin - hvis altså jeg giver mig tilkende :-P

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg giver mig måske til kende, men det afhænger da helt klart af situationen.

Hvis den søde piger evt. spørger, hvorfor jeg har fået lyst til at besøge netop hende, så vil jeg da sige at det er fordi jeg har fået et positivt indtryk af hende herinde på EG og så vil jeg da også fortælle, hvem jeg er.

Tænker man sig at EG og profilnavn ikke indledningsvis kommer på banen, og der heller ikke er den store kemi mellem os, så vil jeg næppe fortælle at jeg er bruger herinde, men vil så heller ikke skrive om oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Goldfinger du har luret lunten, men det er vel ikke noget odiøst i ?

Jeg vil vove den påstand at der er forskel på folk og der forfindes forskelsbehandling, det gælder herinde, i det virkelige liv, på arbejdspladsen, i banken, når du bliver betjent af ekspedienten i en butik, og selvfølgelig sker det også hos pigerne.

Ingen piger er så dumme at de vil sige offentlig: "Jeg forskelsbehandler mine gæster"

det ville være som at skyde i sin fod.

De siger selvfølgelig af forretningsmæssig grunde:  "Jeg giver alle mine gæster den samme gode service uanset, bare han er høflig, ren, respektable og har penge med" 

Der vil altid være folk, man har god kemi og klikker med, der er andre som man er venlig/høflig over for og så er der dem man slet ikke kan med.

Det er helt naturlige menneskelige egenskaber, man skal da ikke påtvinge pigerne til at kunne lide alle lige meget. 

I sagens natur kan pigerne ikke danne noget indtryk af brugere som ikke skriver noget, disse brugere forbliver anonyme og "indtryksløse" for pigerne og for os andre brugere. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...