Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

jamen så er det betonbor du har i boremaskinen,

hvor mange slag per minut kører du med :P

Jeg har ikke læst specifikationerne. Men det begynder i relativt lav hastighed, og så kan det godt komme i omdrejninger.

Du kan læse mere om det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke læst specifikationerne. Men det begynder i relativt lav hastighed, og så kan det godt komme i omdrejninger.

Du kan læse mere om det

Tak for et underholdende tilbageblik med et twist. Det er hermed bevist, at det rent faktisk kan være en fordel, hvis man bevidst opgiver falsk navn inden besøget - altså i dette tilfælde :-P

Illusionen har fået nye vinger - det er det, som jeg altid har sagt - jorden er flad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes denne her debat er lidt underlig.

Jeg har svært ved at se hvilken nytte primært pigen skulle ha' af at kende mit nickname herinde - uanset før eller efter et besøg.

At man efterfølgende kan sige tak for god behandling herinde - jo bevares - men både pigen og gæsten er og forbliver i anonymitet selvom man

i akten har været intime....

Jeg kan ikke se nytten af det.. ærligt... spekulerer fortsat...

I dit tilfælde hvor der er skrevet 18 tilforladelig indlæg på knapt 2 år gør det næppe nogen forskel. Omvendt burde man måske nok kunne sætte sig ind i scenarier hvor nogle mere aktive skribenter udviser markante holdninger til aktuelle emner, som måske ikke ligefrem skaber glæde og enighed hos alle dem der læser dem.

Personligt har jeg ikke lyst til at besøge en pige, uagtet hvor godt hun ser ud, hvis jeg via at have læst hendes indlæg, fuldstændigt har mistet respekten for profilen. Det samme gør sig nok gældende for de lyserøde. Jeg kan godt forstå, at det nærmest kan føles som et overgreb, hvis en sådan profil, kommer anonymt og efterfølgende giver sig til kende.

Et eller andet sted burde de enkelte profiler nok selv kunne vurdere relevansen af "Bare lige for god ordens skyld vil jeg lige nævne at det er mig der hedder xxxx".  Jeg ved nu heller ikke hvor stort "problemet" er, bliver man betaget af en aktiv kvinde på EG, mon så ikke de fleste foretage den indledende afstemning her. Det ville jeg da gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det ville være helt meningsløst for mit vedkommende. Jeg besøger næsten kun udenlandske piger og der er ikke nogen af dem, der kender dette forum, eller er interesserede i det faktum at jeg skriver under navnet MZ123.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg skulle aldrig komme i tanke om at sige til nogen hvem jeg er herinde. En pige, der har et særdeles begavet hoved på en aldeles nydelig krop, luskede en gang ud hvem jeg var. Og hvordan hon gjorde det kan jeg stadig ikke forstå, men hun er som sagt ikke som andre.
I hvert fald kan jeg ikke komme i tanke om en eneste grund til at jeg skulle blande sammen mit besøg med mit skriv herinde. Ikke en eneste anledning.

Jeg skriver nogle gange herinde fordi jeg har noget slags behov for at verbalisere noget jeg ikke kan snakke med familie og venner om. Jeg køber nogle gange sex, fordi jeg har noget slags behov for et fysiskt udtryk jeg ikke har fundet en bedre løsning for. Men disse to behov er - selv om de er forudsætningen for hinanden - ikke noget jeg blander sammen.

For mig er det noget af selve essencen med købesex og måske faktiskt det jeg betaler for: muligheden at komme ren og nøgen som et nyvasket Guds barn til den seng vi skal dele den udmålte tiden. Det er for mig selve luksusen: jeg er ikke nogens forudfattede mening, jeg er ikke nogens idé eller forestilling - ikke en gang min egen. Jeg er kun det jeg siger og gør og oplever i det øjeblikket. Det er mindfulness i sin reneste form.

Hvorfor i al verden skulle jeg ødelægge det med at sige at jeg er nogen som jeg alligevel ikke er: Bananas!!!??? Hvem fanden er det? Et lille fnug af et fragment af et øjeblik af en eksistens som i virkeligheden er et væsen det har taget mig selv et helt liv at lære at kende og jeg kender alligevel ikke alt endnu.

Det er for mig en oplysning det ikke giver nogen som helst mening at dele med nogen.
B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er for mig en oplysning det ikke giver nogen som helst mening at dele med nogen.

Det gør det så for nogen piger, hvilket fremgår at tråden. At det så i det fleste tilfælde nok ikke er relevant er en anden sag. Det der måske undre mig lidt er, at nogle profiler åbenbart værner ligeså meget omkring deres Nickname som pigerne værner om deres rigtige jeg.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Det der måske undre mig lidt er, at nogle profiler åbenbart værner ligeså meget omkring deres Nickname som pigerne værner om deres rigtige jeg.  :)

Hvorfor undrer det dig.. :?::?: :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvorfor undrer det dig.. :???:: :???:: :shock:

Primært fordi at man jo reelt stadig bevarer det meste af sin anonymitet. Jeg vil da gerne imødekomme et sådan ønske hos de lyserøde der findes på EG. Et eller andet sted skal der jo være tillid tilstede på begge sider før man overhovedet begynder at aftale et intimt besøg.  Alt andet virker da som om, at man frygter et eller andet fra pigens side. det er da et skidt udgangspunkt.

Der til kommer jo også, at pigen jo reelt allerede har tilkendegivet på den ene eller anden måde hvem hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Primært fordi at man jo reelt stadig bevarer det meste af sin anonymitet. Jeg vil da gernee imødekomme et sådan ønske hos de lyserøde der findes på EG. Et eller andet sted skal der jo være tillid tilstede på begge sider før man overhovedet begynder at aftale et intimt besøg. Alt andet virker da som om, at man frygter et eller andet fra pigens side. det er da et skidt udgangspunkt.

Der til kommer jo også, at pigen jo reelt allerede har tilkendegivet på den ene eller anden måde hvem hun er.

Du skriver i dit første indlæg at det er vigtigt for nogle piger, du skriver nu at du gerne vil efterkomme et sådan ønske fra de lyserøde.

Altså der er flere lyserøde der har sagt de et ligeglade, en anden har sagt det er op til kunden selv at afgøre, en enkelt har nok sagt at hun synes det er dejligt hvis folk gør det men det er ikke noget krav, udover at hun ønsker at det bliver respekteret hvis hun siger at hun ikke ønsker besøg af en bruger.

Hvor er det du ser ønsket hos de lyserøde generelt ? Hvem er de nogle piger ? Jeg synes bare ikke du skal formulere det som et ønske fra pigerne eller nogle piger, det er det ikke bedømt fra indlæggene :-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så lad os begrænse svaret til "Vil du oplyse dit nick hvis pigen har givet udtryk for at hun gerne vil vide " ?

Reelt fortæller det jo nok mest i den sidste instans.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Så lad os begrænse svaret til "Vil du oplyse dit nick hvis pigen har givet udtryk for at hun gerne vil vide " ?

Reelt fortæller det jo nok mest i den sidste instans.

Personligt ville jeg gøre det men det et op til kunden selv at afgøre om han vil eller ej, og der må man bare respektere kundens holdning selvom de måtte mene noget andet end os.

Der er nogen der forbinder sig rigtig meget med deres navn herinde og lever meget herinde, det er primært dem som mener man skal oplyse sit navn, jeg tror langt de fleste tager stedet her og ens brugernavn mindre seriøst og personligt samt identificere sig mindre med det. Men hvis pigen gerne vil vide det, så får hun gerne mit navn, jeg har også selv uopfordret nævnt det en gang.

Men du diskuterer jo næsten teoretisk, flertallet af pigerne på denne streng er faktisk ret ligeglade.

Men måske det er vigtigt for nogle mænd at pigerne får at vide at man er ham den kendte, kloge, humoristiske bruger fra Eroguide ;-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt 5 der jævnligt kommer på EG - de to bestilte jeg tid hos herigennem, så de ved det naturligvis, de 3 andre fortalte jeg det bagefter sexen og ingen af dem spurgte efter mit nick, så de ved ikke, at jeg er ham den kendte, kloge, humoristiske Ratata fra Eroguide. :geek::oops::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt 5 der jævnligt kommer på EG - de to bestilte jeg tid hos herigennem, så de ved det naturligvis, de 3 andre fortalte jeg det bagefter sexen og ingen af dem spurgte efter mit nick, så de ved ikke, at jeg er ham den kendte, kloge, humoristiske Ratata fra Eroguide. :geek::oops::mrgreen:

Det var humant av dig att icke berätta vem du är. Pigerne hade ju fallit i trance och varit oförmögna att servicere fler kunder den dagen. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt andet virker da som om, at man frygter et eller andet fra pigens side. det er da et skidt udgangspunkt.

Vedrørende din første sætning oven, mener jeg at jeg har forklaret mit udgangspunkt og at det ikke har noget med at frygte et eller andet fra pigen.

Vedrørende din anden sætning oven, så er det jo mig totalt ligegyldigt hvis pigen kalder sig Nikita, Jasmin, Nina eller noget andet. Jeg kender jo alligevel ikke hendes rigtige navn. Det burde være ligeså ligegyldigt for pigen hvis jeg kalder mig Agurk, Banan eller Courgette når jeg kommer, Hun kender jo alligevel ikke mit rigtige navn.

Jeg er med Aros på at hvis en pige herinde tydeligt markerer at hun ikke vil møde mig, at jeg selvfølgelig ikke opsøger hende. Men i øvrigt forstår jeg ikke hvorfor jeg skal imødekomme nogens ønske at vide hvis jeg skriver herinde eller ikke? Jeg forstår det faktiskt ikke.

Jeg kan godt forstå at nogle piger synes det er lidt sjovt og spændende  og at det måske kan addere - eller det modsatte - til oplevelsen. Men det er jo ikke mit behov, eller mit problem.

Hvis en pige vil vide hvis jeg er gift eller ikke, hvis jeg har børn eller ikke etc ... skylder jeg så hende den oplysning også?

Altså .... jeg vælger vel selv hvad jeg vil fortælle og ikke!! Og det har nada med tillid, men alt med min personlige integritet at gøre.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er meget enig med Bananas, det er helt op til den enkelte at afgøre om man vil sige hvem man er herinde. Det var selve mit formål med at blande mig i denne debat.

Så kan nogen synes det er naturligt for dem at gøre, andre kan synes det er ligegyldigt og ikke siger noget og 99,9999 % af landets cirka 5000 massagepiger er ret ligeglade med hvem man er på Eroguide ;-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er meget enig med Bananas, det er helt op til den enkelte at afgøre om man vil sige hvem man er herinde. Det var selve mit formål med at blande mig i denne debat.

Aller først lyder det jo til at vi er enige om, at hvis en pige giver udtryk for, at hun ønsker vide det, så har vi begge ingen problemer ved at fortælle det.

Omkring resten har jeg sådant set ikke så meget at sige end "Ja du kan da have ret i, at i alle andre scenarier, da kan intensionerne være meget forskellige, og ja for mange betyder det nok ikke en skid"  Man kan så også sige, at hvis man heller ikke selv synes det betyder noget, så behøver man jo heller ikke at argumentere på  således at man får fornemmelse af, at det vil man under ingen omstændigheder".

Men som vist tidligere skrevet, så vil mange nok blot kontakte pigen herinde via chat eller PM, have lidt ping pong før en aftale. Du skrev vist også noget om at det var lidt en teoretisk debat - Enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vedrørende din første sætning oven, mener jeg at jeg har forklaret mit udgangspunkt og at det ikke har noget med at frygte et eller andet fra pigen.

Vedrørende din anden sætning oven, så er det jo mig totalt ligegyldigt hvis pigen kalder sig Nikita, Jasmin, Nina eller noget andet. Jeg kender jo alligevel ikke hendes rigtige navn. Det burde være ligeså ligegyldigt for pigen hvis jeg kalder mig Agurk, Banan eller Courgette når jeg kommer, Hun kender jo alligevel ikke mit rigtige navn.

Jeg er med Aros på at hvis en pige herinde tydeligt markerer at hun ikke vil møde mig, at jeg selvfølgelig ikke opsøger hende. Men i øvrigt forstår jeg ikke hvorfor jeg skal imødekomme nogens ønske at vide hvis jeg skriver herinde eller ikke? Jeg forstår det faktiskt ikke.

Jeg kan godt forstå at nogle piger synes det er lidt sjovt og spændende  og at det måske kan addere - eller det modsatte - til oplevelsen. Men det er jo ikke mit behov, eller mit problem.

Hvis en pige vil vide hvis jeg er gift eller ikke, hvis jeg har børn eller ikke etc ... skylder jeg så hende den oplysning også?

Altså .... jeg vælger vel selv hvad jeg vil fortælle og ikke!! Og det har nada med tillid, men alt med min personlige integritet at gøre.

B

Du går jo så lidt videre end blot at oplyse nickname. Tja......jeg har nok den holdning, at hvis jeg ønsker samvær med en pige, så må jeg gøre op med mig selv om jeg ønsker at besøge pigen, og vælger jeg det, så sker det på hendes betingelser, længere er den jo ikke.  At begynde at lyve og den slags, tja....det gad jeg nok, det er trods mig der hver morgen skal kigge mig selv i spejlet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du går jo så lidt videre end blot at oplyse nickname. Tja......jeg har nok den holdning, at hvis jeg ønsker samvær med en pige, så må jeg gøre op med mig selv om jeg ønsker at besøge pigen, og vælger jeg det, så sker det på hendes betingelser, længere er den jo ikke.  At begynde at lyve og den slags, tja....det gad jeg nok, det er trods mig der hver morgen skal kigge mig selv i spejlet.

Lyve?? Den forstår jeg ikke. Hvis en pige absolut skal vide hvem jeg er herinde, så besøger jeg hende ikke. Eller går igen. 

Frem til den dag jeg pludselig - eventuelt - får lyst at sige: "You've got Bananas here today, lucky you!" Men jeg er ikke sikker på at den dag kommer.

I øvrigt er jeg enig om at det er en teoretisk debat - som de fleste herinde.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Du går jo så lidt videre end blot at oplyse nickname. Tja......jeg har nok den holdning, at hvis jeg ønsker samvær med en pige, så må jeg gøre op med mig selv om jeg ønsker at besøge pigen, og vælger jeg det, så sker det på hendes betingelser, længere er den jo ikke. At begynde at lyve og den slags, tja....det gad jeg nok, det er trods mig der hver morgen skal kigge mig selv i spejlet.

Igen. Der er ingen piger der stiller det som en betingelse, tvært om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kan ligeså godt melde ud, jeg har været for doven til at læse tråden, så dette er udelukkende som svar på trådstart :-)

Leverer pigerne samme service hver gang? mon dog, de er mennesker af kød og blod, så ting som bl.a kemi spiller ind men også meget andet.

Det er naturligvis en ting jeg prøver at tilpasse mig, for at gøre besøget så godt som muligt. 

- er du single? ja……. nogen piger har en fordom overfor gifte mænd/i forhold, jeg kender intet til hende jeg besøger, så tager ingen chance

- Kommer du fra området, har du været her før? ja naturligvis jeg er da ikke en person du formentlig aldrig kommer til at se igen

På samme måde har jeg det med mit Nick herinde. Nogle Nicks siger ting når pigerne er der, noget andet når pigerne ikke er tilstede (bare rolig drenge sladrer ikke :-)) Sådan har jeg det ikke, skriver hvad jeg tænker og bliver hjertens gerne upopulær med nogle holdninger! Jeg vil kunne skrive frit fra leveren herinde og være helt og aldeles ligeglad med hvad folk tænker. Med det i mente skriver jeg naturligvis også nogle ting som er kontroversielle i pigernes øjne. Provokerer også lidt og sætter spørgsmålstegn ved folks tanker og holdninger. 

Men det gør jo, at nogle piger formentlig har lidt fordomme overfor mig, hvilket ikke vil være en fordel ved et besøg. Da jeg ikke kender pigens holdning til mig, vil jeg ikke nævne mit Nick herinde, da jeg ønsker besøget skal starte fra scratch når jeg træder ind af døren. 

Selvfølgelig ved min egen personlige super liker Line, kan jeg sagtens risikere pelsen. Hun liker så mange af mine indlæg, så det har næppe nogen betydning. Om det skyldes hun har en unik evne til at læse et nyt indlæg med nye øjne….. eller hun sagtens kan se tingene fra en mands/købers synspunkt ved jeg ikke…. men umiddelbart tror jeg det er en kombi.

Jeg mener på ingen måde pigerne har krav på at vide hvem jeg er! …… men omvendt hvis en pige skriver i en tråd, jeg ønsker ikke at have besøg af dig pga dine holdninger, så vil jeg 100 % respektere dette og hun kan være ganske vist på, jeg ikke ringer på hendes klokke ( det er dog aldrig sket :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har luret lidt på denne streng, skal man skrive noget eller lade være, nå men jeg skriver noget.

Har man lavet en aftale, med en darhme, som er aktiv her på EG, som man eventuelt har "tjattet" med, så synes jeg at sagen giver sig selv, a la: "Hej Honningbombe, her er det Søren der kommer, tralalalej"

Sagen stiller sig helt anderledes overfor piger som ikke har noget med EG, eller for den sags skyld andre forum's at gøre. Der er een der i denne streng har berørt sagen, og nu vil jeg da fortælle historien.

I tidernes morgen :-P , skrev jeg masser af anmeldelser under nick'et Growler på et andet board nemlig Massagepiger 1 + 2 samt VL, jeg var en rigtig flittig dreng :-P

Jeg skrev mine anmeldelser som små noveller, lidt ligesom "Bananmanden", folk læste dem, de fleste kunne lide dem. Nogle darhmer (der skal være et h ) begyndte at få hjemmesider, ligeså klinikker. De syntes at det var fint at få en lidt sjov, lidt skæv vinklet historie om et besøg af mig og klaskede den ind på deres hjemmeside.

Mit "Adelsmærke" som "aktiv besøger :mrgreen: " var at jeg aldrig besøgte den samme kvinde to gange i vandret plan. At jeg kom til at kende mange skyldtes andre omstændigheder, via forum, bekendskaber, kammeratskaber, organisering og blah blah, alt det kan der skrives lange historier om (sjove tider).

Men uanset hvor meget man plejer sin mark, kommer der ukrudt hen over hegnet. Jeg hørte flere gange via "the grapewine", at der var mænd der udgav sig for at være mig, og som ankom til en klinik, og tilbød at skrive en anmeldelse, i bytte for "et rusk i dyret".

Jeg må tilstå, kald det barnlig naivitet, at jeg affejede det som det rene sludder og vrøvl, for sådan gør man jo ikke.

Men en dag blev mine øjne åbnet. En herre indfinder sig hos Cassiopeia i København, på en forholdsvis ny piges første vagt. Han er pæn velsoigneret, helt i orden. Han sætter sig ned sammen med pigen og de begynder at snakke. De er enige om hvad han skal have, en halv time med "hele turen", og så siger han: "Jeg har lige noget du skal se"

Så tager han et ringbind op med alle "Growlers" anmeldelser.

"Prøv at se her, disse historier giver dig rigtigt mange penge, sådan een vil jeg lave for dig, hvis du er rigtig dygtig, i bytte for denne halve time"

Pigen bliver jo ganske rystet, men siger hun lige skal ud, og vaske sig.

De er to piger på vagt, og det var godt. Pigen siger til den anden pige: "Growler sidder der ude med en mappe, og jeg kan blive anmeldt og og og"

Veninden kikker ud.

Den anden pige "veninden" var heldigvis for hende og mig dejlige Chantall, der kunne sige til pigen, "Ham, :-P det er ikke Growlerdrengen, jeg smider ham ud".

Og så fik jeg historien.

Man skal ikke præsentere sig som skribent fra et forum, det lægger et pres. Man skal opføre sig som en gentleman/gadedreng men aldrig som et dumt svin.

Venlig hilsen

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg
Man skal ikke præsentere sig som skribent fra et forum, det lægger et pres. Man skal opføre sig som en gentleman/gadedreng men aldrig som et dumt svin.

Det, du her beskriver, er jo ikke at give sig til kende før et besøg. Det er det, man kalder ren afpresning, og det har ganske rigtigt intet med gentlemansadfærd at gøre.

Jeg skrev på et tidspunkt lidt PB frem og tilbage med en af pigerne herinde, og hendes holdning netop til dette spørgsmål var, at det var ærgerligt, hvis man besøgte hende og ikke gav sig til kende, når man "jo alligevel på en måde kendte hinanden".

Det synspunkt syntes jeg godt om og var egentlig det, jeg videregav højere oppe i strengen. Men jeg er helt enig i, at oplysning om ens aktivitet på EG er irrelevant, hvis ikke pigen er på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Jeg vil da gerne imødekomme et sådan ønske hos de lyserøde der findes på EG. Et eller andet sted skal der jo være tillid tilstede på begge sider før man overhovedet begynder at aftale et intimt besøg.  Alt andet virker da som om, at man frygter et eller andet fra pigens side. det er da et skidt udgangspunkt...

Den påstand er jeg bare lodret uenig i, Bluejacket...! :)

Fx har jeg her på EG i diverse debatter luftet synspunkter vedr. mit politiske ståsted - herunder min modvilje mod flygtninge-/indvandrerpolitikken her til lands,   "fordelingspolitikken", etableringen af "lommepengesamfundet", "rocker-/biker klubber" og deres beskyttelsespenge, dummebøder, knivvold oma..

Nøjagtigt lige som mange andre aliasser herinde.

Jeg har svært ved at indse, det skulle være udtryk for mistillid, at jeg ikke er parat til IRL at dele disse holdninger med en kvinde, jeg alene ønsker at praktisere lagengymnastik med på et bordel...??

Den slags private holdninger deler jeg da heller ikke med min lokale bager eller købmand (som heller ikke kender min IRL-identitet), og jeg har skam fuld tillid til begge... :idea::wink:

Som et anonymt alias på et offentligt board kan man derimod fremsætte sine argumenter og bidrage med alsidighed og variation i den generelle debat til forhåbentlig oplysning og afklaring for øvrige debattører og uden den risiko for konsekvenser, man kan blive ramt af IRL i form af fordomme/antipati, skænderier eller sågar vold mod anderledes tænkende.

Så endnu en gang BlueJacket, så har jeg det lidt stramt med, du forsøger at mistænkeliggøre et ønske om at være helt anonym sammen med en glædespige, som man alene ønsker at knalde med, men som man også gerne vil være venlig, respektfuld og imødekommende overfor :cool:

Jeg har da også med tilfredshed bemærket, at eksempelvis Nikita, Jasmin og Sisse fuldt ud respekterer, man som gæst ikke afslører sin EG-identitet.

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har svært ved at indse, det skulle være udtryk for mistillid, at jeg ikke er parat til IRL at dele disse holdninger med en kvinde, jeg alene ønsker at praktisere lagengymnastik med på et bordel...??

.

Nu taler jeg jo om de lyserøde der holder til herind, og her mødes/skriver  de lyserøde og sorte sammen via vores nickname.

Jeg har f.eks ikke besøgt Jasmin, men jeg kender via hendes mange indlæg herinde hendes holdninger til ganske meget. Jeg kunne forestille mig at hun ligeledes har et indtryk af ham Blåjakken, via mine skriv. 

Skulle jeg følge din tankegang, så skulle det være noget i stil med "Jeg fortæller ikke at jeg er Blåjakke, for jeg er ikke klar til at dele de holdninger jeg faktisk har givet udtryk for på EG, til gengæld har jeg det helt fint med at vide at en del omkring jasmin.

Det skæve i her at Jasmin, nikita osv alle er direkte henfør bare til deres kunstnernavn, det er vi ikke med mindre vi fortæller vores nickname.

Det kan da godt være at mistillid til pigen ikke er det dækkende ord, åbenhed er så nok heller ikke særligt godt dækkende. Og rent afslutningsvis, så har vist også flere gange givet udtryk, at problemet næppe er særligt stort, om man ønsker at oplyse sit nick eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...