Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

Som overskriften siger:

Fortæller I altid at I herinde har en profil og hedder xxx ?

Hvis det er en glædes pige herinde fra som også er aktiv i forummet så ville jeg synes at det var underligt hvis jeg holdte min identitet hemmelig.

Men hvad så hvis det er en glædes pige som ikke selv har en profil herinde eller er aktiv i forummet ?

Min nysgerrighed udspringer af at jeg for nyligt ønskede mig tilbage til 2012 hvor jeg ikke havde en profil herinde og derved som en "privat diskret" person :D besøgte glædes pigerne uden at der var skrevet Holstebronx hen over maven, men bare "Uffe" :D

I januar besøgte jeg en glædes pige og hun tog det nærmest for givet at jeg havde en profil herinde...

Hvis mit indlæg ikke er helt skarpt så er det fordi jeg ikke er stået op endnu :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg  surfer ikke så meget rundt blandt forskellige piger, men gjorde jeg ville jeg da bestemt fortælle det, hvis pigen også har profil her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har egentlig ikke overvejet det før. Det kunne da være, at jeg skulle gøre det, så jeg får gjort min holdning klar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du skriver, at pigerne nærmest "tager for givet", at man har en profil herinde. uden at vide bedre, vil jeg da tro, at der er mange, der opsøger glædespiger uden at have en profil herinde. men jeg skal da ikke gøre mig klog på det, da jeg åbenbart er håbløst bagud; har nemlig selv først fået mig oprettet nu :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke aftalen er lavet igennem EG, giver jeg mig først til kende efter vi har dyrket sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart har jeg ikke været sammen med piger, der også er på EG (hvad jeg umiddelbart ved), men hvis jeg vidste, at pigen var på EG, ville jeg da sige P.C. og mit navn til hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror det er halvt om halvt, ihvertfald for mit vedkommende, ville dog ønske at jeg vidste det på forhånd, hvis vi begge var brugere herinde, -ikke pågrund af før, tænker mere efter. Snakkede med en i chatten forleden, der havde været og hygge med mig, og der ville det da have været rart at jeg kunne sætte et ansigt på nicket, og istedet for at være et spørgsmålstegn, så ku' vi måske have startet samtalen hvor den slap??

Del dette indlæg

Link til indlæg

du skriver, at pigerne nærmest "tager for givet", at man har en profil herinde. uden at vide bedre, vil jeg da tro, at der er mange, der opsøger glædespiger uden at have en profil herinde. men jeg skal da ikke gøre mig klog på det, da jeg åbenbart er håbløst bagud; har nemlig selv først fået mig oprettet nu :smile:

Det var kun den ene pige :-)

Hun sagde:

Du har vel læst med på Eroguide om.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har egentlig ikke overvejet det før. Det kunne da være, at jeg skulle gøre det, så jeg får gjort min holdning klar.

gjort din holdning klar ?

Kan du forklare :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bare for at berolige nogle af de piger der er aktive på EG: Jeg har altid oplyst både mint nick og mit rigtige navn.

Alt ander er i mine øjne lidt lusket, idet pigerne jo ikke har muligheden for at være anonyme på samme måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg håber lidt at alle gør det... dels fordi det er dejligt at sætte et personligt indtryk på nick-namet... og dels fordi det giver mig bonus-lyst til at være så dejlig som jeg kan være :)

jeg håber dog at alle gør det INDEN besøget - for det er mest rimeligt at give os lyserøde muligheden for at sige fra hvis vi helst vil det... 

for mig har det meget stor betydning at jeg kan lide den jeg er sammen med (hvorfor jeg et par gange har sagt fra da gæsten ankom) og jeg ved at jeg ville få det rigtig skidt med at have været sammen med en jeg virkelig ikke ville have lyst til at byde inden for fordi jeg kendte ham herinde fra

det argument med "jamen han var jo sød nok da du ikke vidste hvem han var" holder ikke - for jeg ville sagtens kunne få det elendigt ved tanken om samværd med en jeg virkelig ikke kan lide personligt .... også pr efterkrav så at sige

at lyve kontra "ikke at oplyse om" er lige slemt i det tilfælde - begge dele er ikke i orden i min personlige optik...  det er lige uærligt 

men dem jeg har haft besøg af herinde fra har vist altid sagt det up front og hvor har jeg dog hygget mig i alle tilfælde :)  alle har været SÅ søde og lige til at spise :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil da gerne fortælle mit nick til pigen ingen hemmelighed der.

Eller de piger herindefra jeg har besøgt har vidst det da jeg ringede og bestilte. og har bestemt ikke fortrudt det.

hehehehe. måske pigerne har  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor bagefter ?? hvis sexen var dårlig ville du så slet ikke give dig til kende ?

Fordi jeg vil være sikker på, at jeg ikke kun får en god behandling, fordi jeg er på EG. Jo, jeg giver mig også til kende hvis sexen var dårlig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke besøgt en pige der har en profil herinde. Men, jeg har ikke anmeldt en pige uden først at fortælle hende om Eroguide og spørge om det er ok at jeg skriver om hende. De fleste takker ja, med glæde.

Jeg fortæller ikke om Eroguide før jeg skal til at sige farvel, mest fordi jeg ikke vil ha særbehandling, som jeg så ville anmelde, men andre ikke ville få :)

Er jeg ikke tilfreds med servicen bliver hun ikke spurgt og ikke anmeldt. At der ikke er god kemi er jo ikke pigens skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så i den stik modsatte grøft. Jeg bryder mig ikke om at få oplyst et eventuelt EG-nick inden løjerne påbegyndes. Dette er der flere årsager til, men den stærkeste årsag er præcis som Ratata også er inde på: der skal ikke kunne drages tvivl om, at servicen eller andet blev leveret som den blev i kraft af, at gæsten ef EG-bruger.

At det så eventuelt kan blive afsløret bagefter under pillowtalk eller i afskedspludren mens tøjet filtreres fra hinanden er en helt anden sag.

Der er da også flere af mine gæster, som blot har nævnt, at de er på EG, uden direkte at fortælle under hvilket nick de skriver. Og jeg spørger aldrig til det, det må være op til den enkelte selv at dele den oplysning med mig, hvis man mener, at jeg bør vide det.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplyst mit nick af ren høflighed.

Men som andre siger, så kan det måske misforståes som at pigen helst skal være oppe på dupperne under besøget, eller noget i den stil.

Men som Jasmin også siger, så kan det at oplyse sit nick også give lidt samhøringhed fra starten af et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er så i den stik modsatte grøft. Jeg bryder mig ikke om at få oplyst et eventuelt EG-nicknick inden løjerne påbegyndes. Dette er der flere årsager til, men den stærkeste årsag er præcis som Ratata også er inde på: der skal ikke kunne drages tvivl om, at servicen eller andet blev leveret som den blev i kraft af, at gæsten ef EG-bruger.

At det så eventuelt kan blive afsløret bagefter under pillowtalk eller i afskedspludren mens tøjet filtreres fra hinanden er en helt anden sag.

Der er da også flere af mine gæster, som blot har nævnt, at de er på EG, uden direkte at fortælle under hvilket nick de skriver. Og jeg spørger aldrig til det, det må være op til den enkelte selv at dele den oplysning med mig, hvis man mener, at jeg bør vide det.

Mvh,

/Gina.

Meget fornuftigt synspunkt både Ratata og Gina har. Det er sjældent jeg besøger en pige fra Eroguide, og er en pigen ikke fra Eroguide snakker jeg slet ikke med pigen om Eroguide. Jeg vil hellere tale om så meget andet i livet end lige Eroguide med pigen, hvis pigen alligevel ikke er aktiv her.

Er pigen fra Eroguide så fortæller jeg mit navn først bagefter sex af samme årsager som Gina og Ratata nævner. Det er for mig det jeg synes er det mest anstændige at gøre.

Anmeldelser hvor pigen på forhånd ved at hun får besøg af en der ofte anmelder piger har ikke ret megen værdi i mine øjne.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg vil være sikker på, at jeg ikke kun får en god behandling, fordi jeg er på EG. Jo, jeg giver mig også til kende hvis sexen var dårlig...

sidder lidt og føler mig sådan lidt... mistænkelig-gjort... 

hvorfor skulle man få bedre service af at være på EG eller dårligere service fordi man ikke er ... det er jo lidt det samme som at sige at vi piger ikke går op i det vi laver og ikke mener at alle skal have samme gode service... 

der ligger implicit i det argument at EG er en form for pressionsmiddel man kan bruge til at true pigen med... eller omvendt at pigen ikke tør andet end at give 110% fordi hun er bange for en dårlig anmeldelse 

er det bare mig der ikke er fan af den vinkel ? for hvis jeg ikke giver gæsten nøjagtig det han kom for er det fordi kemien er elendig - og den bliver ikke bedre/ringere af at jeg ved gæsten kommer fra EG..  

man bør vel som gæst stole på at pigen har lyst til at give en en god oplevelse... uanset om man kommer fra EG eller ej... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

gjort din holdning klar ?

Kan du forklare :-)

Ja. Om jeg vil eller ikke vil. Er nået til, at det nok er fair og en god idé.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Om jeg vil eller ikke vil. Er nået til, at det nok er fair og en god idé.

Hvis man holder sig anonym er det nok bedst bagefter / senere at holde sig fra at skrive alt for meget om pigen.

For på en måde har man en overhånd i forhold til diverse info. pigen / gæsten imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jasmin, fra VL tiden kan jeg huske piger i Århus der var ret trætte af en lille tyk ældre mand der gik rundt på klinikkerne og præsenterede sig som en fra Venuslogen og indirekte lå det i luften at en god behandling gav en god anmeldelse. Ligesom jeg husker hvordan Growler og Thomas fortalte hvordan de hørte om at fremmede mænd udgav sig for at være dem.

Pigerne er forskellige, jeg siger intet om dig, men jeg tror det vil være lidt naivt hvis du ikke tror at nogen piger vil oppe sig lidt ekstra, hvis de vidste at der kommer en aktiv anmelder på besøg. Det ved jeg også fra restauranter, at ved de der er en anmelder til stede, så kræses der lidt mere. Jeg taler generelt og ikke om nogen personligt, jeg er også godt klar over at nogen piger er så professionelle at de leverer den samme varer til alle, men for mig er den mest oprigtige anmeldelse stadig den hvor pigen på forhånd ikke vidste at en aktiv anmelder var på besøg af de nævnte grunde som jeg og andre har fremført. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt 2 piger, hvor aftalerne er sket via EG og de har derfor vidst hvem jeg var, uden jeg selv skulle meddele det. Jeg er ikke typen der har en masse krav og ønsker til hvad der skal foregå, men bare lader tingene udvikle sig. Har så fundet ud af at pigerne inden mit besøg, lige var inde og kigge i mine tidlige anmeldelser, for at finde ud af hvordan de nu bedst kunne give mig en god oplevelse :) Må indrømme at det giver en rigtig lækker følelse at pigerne har brugt gratis forberedelses tid på mig :) I et af tilfældene lå der også lige en "tak for besøget" hilsen i min post, da jeg næste gang åbnede EG. Det er de her ting som brugeren Playfull så mange gange har brugt som argumentation for at man i visse tilfælde, får MEGET mere end man egentlig har betalt for.

Jeg har ikke anmeldt nogle af disse besøg, da jeg syntes at en anmeldelse har mest værdi, hvis pigen ikke ved at man er fra EG (ikke for at mistænkelig gøre den service man får, men så kan det i hvert fald ikke anfægtes at man har fået bedre service, FORDI at man var fra EG)  

Skulle et medlem bruge truslen om en anmeldelse, som afpresning for bedre/ekstra service, håber jeg da at pigerne smider vedkommende ud af døren omgående - pigen har jo så mulighed for at kommentere på hændelsen hvis der kommer en negativ anmeldelse, I kraft af at de selv er aktive herinde :)

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...